Ik heb maar 2 Ikea kasten, een tv audio ding en een grote bij de keuken. De salontafel lijkt op een Ikea tafel maar is het niet. De Lack planken zijn ook geen Lack
![]()
De grote tegels vragen veel reken werk voor een goede verdeling. Daarbij is het snijden in de lengte (ze zijn 60cm) lastig met een tegelsnijder. je hebt een hele grote nodig! Ik heb een tegelzaag gekocht voor die klus en dat gaat prima. Op de vloer van de badkamer heb ik gecompromiteerd, wilde ze in de lengte richting hebben net als op de wand, maar omdat ik afschot moest creeren voor de afwatering naar de goot zou het teveel een wip effect geven op de richels die ik met de lagen voor afschot heb gemaakt. Dus in de breedte en dat viel mee....
Aanslag??? niks, ze zijn niet hoogglans en leisteenachtig, na het douchen een trekker erover en klaar!! Het RVS heeft veel meer onderhoud nodig, viakal en een hoop water, dan droogwrijven en invetten met RVS olie eens per 2 weken, naast het normale doekje erover.
Veel kijken, meten en afwegen en bedenk het zoveel mogelijk voordat je ook maar één tegel vastzet!