[edit] dubbelpostquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:11 schreef _VoiD_ het volgende:
ziet er mooi uit, alleen jammer van al die kit in de badkamer. Een hoekje kun je toch ook gewoon afvoegen in plaats van kitten?

Die kit zie je normaal nauwelijks. De harde flits laat ze zien. En daarbij: staande hoekvoegen ALTIJD kitten i.p.v. afvoegenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:11 schreef _VoiD_ het volgende:
ziet er mooi uit, alleen jammer van al die kit in de badkamer. Een hoekje kun je toch ook gewoon afvoegen in plaats van kitten?

quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:41 schreef Spammert het volgende:
Dat is inderdaad écht mooi werk!![]()
Wat was je precies kwijt voor alles. (Verbouwing, materialen enzo...)...

Klopt! Blokker heeft ze zelfsquote:Op maandag 19 september 2005 09:25 schreef Tan het volgende:
Ik dacht inderdaad hetzelfde vwb het plankje met badkamerspulletjes, daar is echt een oplossing voor te bedenken.
Voor de rest SUPER! Niet mijn stijl, maar ik vind het desondanks wel bijzonder mooi en smaakvol! Mijn complimenten.
PS je hebt hele mooie RVS keukenapparaten, zoals waterkoker enzo, niet overdreven duur maar wel de moeite van aanschaf waard om de keuken af te maken.

Ah gewoon de glasboer. Ikzelf zit aan matglas te denken, geen draadglas maar weer wel hittebestendig (komt achter mn kookplaat).quote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Het glas is gewoon helder draadglas van de glasboer. Spiegeldraad is nog mooier maar ook meer dan twee maal zo duur....
Ik heb de mijne naar buiten geboord. Ook al zou in mijn huis ook recirculatie 'moeten'. Maar ik was benieuwd of je inderdaad wel de pijn en de moeite had genomen om hem op de bestaande aansluiting te krijgen op een of andere manier. Gewoon nieuwschierigquote:Oh! de kap is een circulatiemodel ja, Het uitfresen van de electraleidingen was al een drama, laat staan de afzuigkanalen. Maar realiseer je dat ik alleen woon en voor normaal kookgedrag volstaat dit prima. Als je voor een heel gezin kookt en doet, dan worden de filters wel vrij duur,
maar..... laat je qua rendement niet weerhouden van een dergelijke keus als dat de inrichting van je keuken moet bepalen....Het werkt echt heel goed!!

quote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Die foto is mn overleden pa, Het is één van de weinige fotos die ik heb van hem en hij is gemaakt van een pasfoto op zijn NS kortingskaart!Pa is trots op me, dat weet ik zeker!!!

Muren en plafonds zijn spuitwerk....strak!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:50 schreef XplosiveX het volgende:
Vraagje wat zit er tegen de muren??

Uit welk jaar is je huis precies eigenlijk? In je woonkamer zie ik namelijk een paneeldeur... of is die nieuw?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Nog een overzichtplaatje
[afbeelding]
en een plaatje van mn nestje
[afbeelding]
de rest heb ik nog niet op foto. Nestje is deel van de slaapkamer dus, andere kant is een grote kastenwand

ik heb de woon en slaapkamerdeur vervangen voor een glaspaneeldeur, moeilijk te zien op de foto maar het is helder glas wat je ziet....wilde licht in de gang brengen en dat is gelukt...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Uit welk jaar is je huis precies eigenlijk? In je woonkamer zie ik namelijk een paneeldeur... of is die nieuw?

Heel erg mooi en vooral slim!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
ik heb de woon en slaapkamerdeur vervangen voor een glaspaneeldeur, moeilijk te zien op de foto maar het is helder glas wat je ziet....wilde licht in de gang brengen en dat is gelukt...
Sommige mensen vinden het raar dat ik ik dat ook in de slaapkamer doe (vanwege inkijk).....Kan me niet herinneren dat er wel eens een vreemde langs loopt door mn huis
edit: oh en 1987 dus

Ik heb geen eens een slot op de wc/badkamer en het is een schuifdeur en hij staat nog meestal open ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel erg mooi en vooral slim!
Nee die inkijk in je slaapkamer lijkt me ook niet echt een probleemWat maken mensen zich toch druk om vreemde dingen.
Ik had in mijn vorige huis een toiletdeur met bovenin drie glazen ruitjes. Dat was geribbeld melkglas. Het enige dat je erdoorheen zag was het toiletlicht.
Vonden mensen ook raar. "Dan kan iedereen zien dat je op het toilet zit!!"
![]()

Kleur wil ik inderdaad ook, al is het maar eén wand.....vind het alleen doodeng om dat nieuwe spuitwerk aan te pakken....scherpe randen kunnen ook niet, daar is de structuur te grof voor....zit al te kijken naar iets wat ik OP de muur kan plakken/bevestigen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef MaRySe het volgende:
Mooooooi!
Ik zou alleen nog een kleurtje op de muur hebben gedaan waar die bank tegenaan staat (1muur, licht kleurtje of juist fel)
Die bank is een beetje tja.. en een kastje oid in de badkamer inplaats van dat plankje..
En die verwarming is steekt ook een beetje schraal af..
Maar heel leuk echt heeeeel leuk!
oja en je water koker steekt een beetje af

quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een slot op de wc/badkamer en het is een schuifdeur en hij staat nog meestal open ook.
O NEE. VRESELIJK

Top!!! kga straks kijken!quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:49 schreef B.A.Trix het volgende:
Wel gaaf zo'n bedtafel..![]()
Voor een kleurtje op de muur zou ik van die gekleurde panelen nemen die kan je bij de praxis halen.
Die moet je dan ophangen.Heb je toch kleur op je muur.. ( zal ff een foto zoeken wat ik bedoel..)
http://www.praxis.nl/upload/8ee0160105f2760033014866.pdf

je bedoelt het aanrecht blad??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:26 schreef D-MIXXX het volgende:
sorry voor de kick
Waar heb je dat blad vandaan van je eetbarretje![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |