* schenkt nog eens in...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sure...![]()
* heeft glas alweer leeg
* begint licht zweverig te worden
* gaat maar even zitten en klokt vocht weer wegquote:Op donderdag 15 september 2005 23:27 schreef razorfish69 het volgende:
Nummer 51: Het grote geilheidstopic deel 51
Laatste post:
[..]
* schenkt nog eens in...
* vraagt of Misstique wat anders wil drinken...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
* gaat maar even zitten en klokt vocht weer weg
Ben je gek!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* vraagt of Misstique wat anders wil drinken...
* schenkt vrolijk nog wat wodka in!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben je gek!
* houdt lege glas omhoog
* begint door de snelheid toch wat wankel te worden en leunt tegen Razor aanquote:Op donderdag 15 september 2005 23:35 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* schenkt vrolijk nog wat wodka in!
* Razor is ook niet meer echt de meest nuchtere persoon op dit moment en ploft samen met Misstique achterover op het kleed voor de open haard...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
* begint door de snelheid toch wat wankel te worden en leunt tegen Razor aan
* is behoorlijk tipsy en giechelig gewordenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor is ook niet meer echt de meest nuchtere persoon op dit moment en ploft samen met Misstique achterover op het kleed voor de open haard...
Wat doe je dan hier? Doei!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef 1040STf het volgende:
Wat is dit een nutteloos topic.
Op z'n minst zielig.
* krijgt het behoorlijk warm voor de open haard...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
* is behoorlijk tipsy en giechelig geworden![]()
* probeert kleren uit te trekken, maar lukt niet zo goedquote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* krijgt het behoorlijk warm voor de open haard...
* Razorfish69 is een echte gentleman en helpt Misstique bij het uittrekken van d'r kleren...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
* probeert kleren uit te trekken, maar lukt niet zo goed![]()
* bedankt Razor maar valt toch nog over haar half uitgetrokken rokje heenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 is een echte gentleman en helpt Misstique bij het uittrekken van d'r kleren...
* kijkt met een oog halfdicht hoe hij dit nu aan kan pakken, zonder dat Misstique in de gaten krijgt dat hij enigzins te veel * hips * wodka gedronken heeft...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
* bedankt Razor maar valt toch nog over haar half uitgetrokken rokje heen
* Misstique ligt op de grond te worstelen met haar rokjequote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* kijkt met een oog halfdicht hoe hij dit nu aan kan pakken, zonder dat Misstique in de gaten krijgt dat hij enigzins te veel * hips * wodka gedronken heeft...
* Razorfish69 kan het niet langer aanzien en ontdoet Misstique met een soepele beweging van haar rokjequote:Op donderdag 15 september 2005 23:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique ligt op de grond te worstelen met haar rokje
Dat is beter!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razorfish69 kan het niet langer aanzien en ontdoet Misstique met een soepele beweging van haar rokje
* Razorfish69 is toch bezig, dus ook hier weer helpt hij Misstique braaf mee...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is beter!
* doet nu verwoedde pogingen haar top uit te trekken
Trustequote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef coz het volgende:
* even wakker is
* iedereen welterusten wenst voor vanacht
* ko gaat op bed
* Razor geeft zich over en merkt hoe zjin kledingstukken verdwijnen als sneeuw voor de zon...quote:* vindt dat Razor ook teveel kleren aan heeft en sleurt m naar de grond om m daar vanaf te helpen
* vind ineens de slagroom en chocoladesaus die coz op tafel had laten staanquote:Op donderdag 15 september 2005 23:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor geeft zich over en merkt hoe zjin kledingstukken verdwijnen als sneeuw voor de zon...
* grist een beetje onbeleefd de slagroom uit Misstique's hand en spuit haar navel lekker vol (met slagroom dusquote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
* vind ineens de slagroom en chocoladesaus die coz op tafel had laten staan
![]()
* baalt dat Razor haar voor is, maar giet flink wat chocoladesaus over Razor's borst heenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:58 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* grist een beetje onbeleefd de slagroom uit Misstique's hand en spuit haar navel lekker vol (met slagroom dus)
* bukt voorover en likt met z'n tong lekker de slagroom van Misstique af...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
* baalt dat Razor haar voor is, maar giet flink wat chocoladesaus over Razor's borst heen![]()
* ziet dat ze een behoorlijke bende hebben gemaakt met de chocoladesaus en slagroomquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* bukt voorover en likt met z'n tong lekker de slagroom van Misstique af...
* stelt voor om een overheerlijke douche-sessie te houden...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
* ziet dat ze een behoorlijke bende hebben gemaakt met de chocoladesaus en slagroom![]()
Daar voelt Misstique wel wat voorquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* stelt voor om een overheerlijke douche-sessie te houden...
quote:
Casual nette klerenquote:
srry ff drukjes .. nee hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:22 schreef Mokster het volgende:
Hmmm... iedereen weggejaagd... Je had zeker liever gehad dat ik bruine ogen had?![]()
Topic valt altijd dood tijdens t weekendquote:
En dat snap ik dus niet... Dat is toch JUIST de tijd om geil te zijn??quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Topic valt altijd dood tijdens t weekend![]()
Nee hoor!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:22 schreef Mokster het volgende:
Helaas... ik ben weer eens de enige![]()
* geeft Tranceptor koekjequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef Tranceptor het volgende:
Doe mij nu maar een koekje dan.
Een pluk koekje?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dank je wel, jij ook carpe koekje.
Koekje?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef Tranceptor het volgende:
je mag de mijne wel , ben toch geilquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef Tranceptor het volgende:
Geen tijd voor een leuk spelletje dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut zit bij zn ouders (even pc uitbreiden enzo..)
Niet in mijn wereld neequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nooit aan bomen zien groeien dan?
Dank je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:28 schreef coz het volgende:
[..]
je mag de mijne wel , ben toch geil
Iets te drinken erbij?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik begin wel met een koekje
het voorspel![]()
Oops...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent zeker lang niet meer achter die computer vandaan gekomen he.![]()
* Mokster haalt een alcoholische versnapering voor Tranceptor...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een alcoholische versnapering gaat er wel in ja.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster haalt een alcoholische versnapering voor Tranceptor...
Alsjeblieft!![]()
Misstique lust ook wel een drankje...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster haalt een alcoholische versnapering voor Tranceptor...
Alsjeblieft!![]()
Ik heb wel iets voor je, het lijkt op Baileysquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique lust ook wel een drankje...![]()
* Mokster schenkt ook voor Misstique in...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique lust ook wel een drankje...![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor je, het lijkt op Baileys![]()
Thanxquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster schenkt ook voor Misstique in...![]()
No need for name callingquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor je, het lijkt op Baileys![]()
Beetje van dit... beetje van dat... gewoon... om je een beetje te laten ontspannen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng
Wat is dit voor cocktail Mokster?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Beetje van dit... beetje van dat... gewoon... om je een beetje te laten ontspannen...![]()
* neemt grote slokquote:
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je zit me gewoon GHB te voeren.
Pas je op met de dosering.![]()
Je mag me best GHB in goede doseringen voeren, maar dan verwacht ik ook wat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
maarreh... smaakt t?
Al in the mood voor een knuffel dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je mag me best GHB in goede doseringen voeren, maar dan verwacht ik ook wat.![]()
Ja smaakt prima![]()
Kusje op zijn minst wel ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Al in the mood voor een knuffel dan?
Of een kusje?
* Mokster loopt naar Tranceptor toe, gaat naast hem op de bank zitten en geeft hem een kusje... kijkt Tranceptor nog even aan en geeft m daarna gelijk maar een tongzoenquote:
quote:
* Mokster loopt achter Tranceptor aanquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Tranceptor zoent hartstochtelijk terug en gaat op zoek naar een plekje met iets meer privacy
* Tranceptor pakt Mokster op en loopt nog een end verder wegquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef coz het volgende:
he niet zo ver weg jullie , anders worden wij hier straks nog voor voyeurs aangezien , zo met ze allen op rij door een verrekijker te gluren .....
Dag cozquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef coz het volgende:
he niet zo ver weg jullie , anders worden wij hier straks nog voor voyeurs aangezien , zo met ze allen op rij door een verrekijker te gluren .....
Spannend... zo'n ontvoering naar een geheim plekjequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor pakt Mokster op en loopt nog een end verder weg
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Spannend... zo'n ontvoering naar een geheim plekje
* Mokster is helemaal verrast door Tranceptorquote:
ok , zullen we iets anders moeten doen dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dag coz![]()
Berg die verrekijker maar op, die zijn te ver weg nu![]()
* Tranceptor gromtquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef Mokster het volgende:
ik moet je vaker stiekem wat GHB voeren geloof ik
Like what?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef coz het volgende:
[..]
ok , zullen we iets anders moeten doen dus![]()
Sorry.. helemaal leeggemaakt..quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:23 schreef coz het volgende:
zit er nog iets in die slagroombus ?
Een koekje?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:27 schreef coz het volgende:
ach geeft niet ...
* uitrekt .... voelt allemaal dingen kraken
* Misstiques handen pakt op schouders legt , langzaam gaat liggen, haar geil aankijkt en zegt .. hmmm weet je waar ik nou wel zin in heb ...![]()
Mequote:
Die triple chocolat chip cookies van de AH to go zijn zoooohooo lekker.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik lust wel!! Zit er toevallig ook chocola in?
Zijn er koekjes zonder chocola dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik lust wel!! Zit er toevallig ook chocola in?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die triple chocolat chip cookies van de AH to go zijn zoooohooo lekker.![]()
Die zijn TE lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die triple chocolat chip cookies van de AH to go zijn zoooohooo lekker.![]()
Ik haal ze altijd na mn werk en ze overleven de treinreis nooit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die zijn TE lekker![]()
Niet te vaak kopen,want ze gaan altijd op!
Thnxxxquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn er koekjes zonder chocola dan?![]()
* overhandigd Mokster handvol koekjes![]()
jup , maar dan welquote:
Meergranenbiscuitsquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef Misstique het volgende:
Zijn er koekjes zonder chocola dan?![]()
Anytime girl!quote:
Graag!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij nog wat te drinken dan?
Maken we het gelijk een beetje gezellig![]()
Het is goed voor de spijsvertering, maar je bent wel een half uur aan het kokken om de boel weg te krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies... kun je net zo goed nix eten...
* Mokster schenkt nog wat van het magische drankje voor Misstique in, brengt het naar haar toe en gaat lekker naast haar op de bank zitten. Drinkt zelf ook wat, en eet ondertussen nog wat chocoladekoekjes...quote:
En dat kunnen we niet hebben...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is goed voor de spijsvertering, maar je bent wel een half uur aan het kokken om de boel weg te krijgen.![]()
* Misstique sipt van haar drankje en pakt zelf ook nog een koekjequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster schenkt nog wat van het magische drankje voor Misstique in, brengt het naar haar toe en gaat lekker naast haar op de bank zitten. Drinkt zelf ook wat, en eet ondertussen nog wat chocoladekoekjes...![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:46 schreef Mokster het volgende:
* Mokster trekt ook Tranceptor weer op de bank...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Misstique mag ook meehelpen hoor.![]()
Nu je t over kokkerellen hebt.... dat moet ik ook gaan doen, anders zit mn visite vanavond zonder etenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef coz het volgende:
* van bed afrolt , maar ff gaat kokkerellen ...
* Mokster geeft Misstique nog één lange zoen en laat Tranceptor vervolgens in de kundige handen van Misstique achter...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tranceptor kijkt rustig toe terwijl de twee dames elkaar lippen beroeren[/me]
Dag Moksterquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster geeft Misstique nog één lange zoen en laat Tranceptor vervolgens in de kundige handen van Misstique achter...
Doe je een beetje voorzichtig met m?
of nee... doe maar niet
Dag mopjes!!![]()
![]()
Hey gorgeous!quote:
Hey!quote:
Absolutely!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:27 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hey!
Ook van je weekend aan het genieten?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef coz het volgende:
je gaat het nog druk krijgen Miss
Nooit aannames maken coz...quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:03 schreef coz het volgende:
ach, wel
maar ik heb het vermoeden dat je meer een lezer dan een schrijfster bent
ach opgewonden en aandachtig blijven luisteren is ook zwaar werk![]()
Owkeequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:21 schreef coz het volgende:
er stond vermoeden .. geen aanname .. , bedoelde er verder niets slechts mee![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 04:15 schreef razorfish69 het volgende:
* Razorfish69 is niet geheel nuchter meer, maar wel behoorlijk geil....
Rrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
* Misstique geen zin heeft in halfbakken werkquote:Op zondag 18 september 2005 04:16 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrr!![]()
* begint zachtjes aan Mistique's oor te sabbelen...
* zich een beetje overrompelt voelt, maar lekker terug zoent en worstelt met de knoopjes van Misstique's bloesje...quote:Op zondag 18 september 2005 04:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique geen zin heeft in halfbakken werk
* Razor tegen muur aan duwt, ontdoet van shirt en dwingend zoent..
* Razor helpt met knoopjes en bloes op grond laat vallenquote:Op zondag 18 september 2005 04:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* zich een beetje overrompelt voelt, maar lekker terug zoent en worstelt met de knoopjes van Misstique's bloesje...
* Razor laat z'n warme handen over Misstique's borsten glijden en speelt zachtjes met haar harde tepels...quote:Op zondag 18 september 2005 04:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Razor helpt met knoopjes en bloes op grond laat vallen
* dito met BH doet
* zoent Razor in nek, op gezicht, op mondquote:Op zondag 18 september 2005 04:23 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor laat z'n warme handen over Misstique's borsten glijden en speelt zachtjes met haar harde tepels...
* Razor legt zijn handen op Misstique's billen, terwijl zijn tong zachtjes haar tepels likt...quote:Op zondag 18 september 2005 04:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
* zoent Razor in nek, op gezicht, op mond
* handen op zoek gaan naar broek..
* broekrand gevonden heeft en stiekem 1 vinger naar binnen glijden laat..quote:Op zondag 18 september 2005 04:26 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor legt zijn handen op Misstique's billen, terwijl zijn tong zachtjes haar tepels likt...
* Razor geeft aan dat broek ook los kan...quote:Op zondag 18 september 2005 04:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
* broekrand gevonden heeft en stiekem 1 vinger naar binnen glijden laat..
* riem los maaktquote:Op zondag 18 september 2005 04:30 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor geeft aan dat broek ook los kan...
bahquote:Op zondag 18 september 2005 04:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
* riem los maakt
* met knoopjes worstelt
* Razor helpt even met de knoopjes en legt daarna zijn handen op Misstique's rug...quote:Op zondag 18 september 2005 04:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
* riem los maakt
* met knoopjes worstelt
* Razor's broek uit laat glijden..quote:Op zondag 18 september 2005 04:32 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor helpt even met de knoopjes en legt daarna zijn handen op Misstique's rug...
* Razor vraag zich af of Misstique alleen z'n boxer bewondertquote:Op zondag 18 september 2005 04:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Razor's broek uit laat glijden..
![]()
* boxer bewondert![]()
* rokje op grond laat vallen en weg schoptquote:Op zondag 18 september 2005 04:35 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor vraag zich af of Misstique alleen z'n boxer bewondert![]()
* Razor maakt ondertussen Misstique's rokje los...
* Razor staat tegen de muur en knijpt stevig in Misstique's billen terwijl hij haar kust...quote:Op zondag 18 september 2005 04:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
* rokje op grond laat vallen en weg schopt
* dicht tegen Razor aan gaat staan en been om m heenslaat
* Razor's hand pakt en mee naar bank dirigeertquote:Op zondag 18 september 2005 04:39 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor staat tegen de muur en knijpt stevig in Misstique's billen terwijl hij haar kust...
* Razor speelt voorzichtig met Misstique's borsten en kijkt haar ontdeugend aan....quote:Op zondag 18 september 2005 04:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Razor's hand pakt en mee naar bank dirigeert
* zachtjes in liggende positie duwt
* op Razor zitten gaat
* kust Razor intens op mondquote:Op zondag 18 september 2005 04:43 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Razor speelt voorzichtig met Misstique's borsten en kijkt haar ontdeugend aan....
* masseert zachtjes Misstique's nek en kriebelt daarna haar rug...quote:Op zondag 18 september 2005 04:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
* kust Razor intens op mond
* zakt dan af naar nek, borst...
* kleine likjes op Razor's borst geeftquote:Op zondag 18 september 2005 04:47 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* masseert zachtjes Misstique's nek en kriebelt daarna haar rug...
* intens geniet van Misstique's tong op zijn borst en merkt dat hij wel heel erg opgewonden is...quote:Op zondag 18 september 2005 04:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
* kleine likjes op Razor's borst geeft
* langzaam weg naar beneden zoekt..
* hand over boxer laat glijden...
* bij navel aangekomen langzaam rondjes omheen draaitquote:Op zondag 18 september 2005 04:50 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* intens geniet van Misstique's tong op zijn borst en merkt dat hij wel heel erg opgewonden is...
* echt niet meer kan verbergen dat hij zwaar geil is...quote:Op zondag 18 september 2005 04:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
* bij navel aangekomen langzaam rondjes omheen draait
* binnenkant dijen met handen streelt
* hand in boxer laat glijden en dat kan bevestigenquote:Op zondag 18 september 2005 04:55 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* echt niet meer kan verbergen dat hij zwaar geil is...
* geniet van de warme hand van Misstique in zjin boxershort...quote:Op zondag 18 september 2005 04:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
* hand in boxer laat glijden en dat kan bevestigen![]()
![]()
* Razor's boxer uit wil trekken..quote:Op zondag 18 september 2005 04:59 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* geniet van de warme hand van Misstique in zjin boxershort...
* met zijn hand op zoek gaat naar Misstique's string...
* Uiteraard niet tegenstribbeltquote:Op zondag 18 september 2005 05:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Razor's boxer uit wil trekken..
* voorstelt om meer priveplek op te zoeken...quote:Op zondag 18 september 2005 05:02 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Uiteraard niet tegenstribbelt
* dit een goed idee vindt...quote:Op zondag 18 september 2005 05:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
* voorstelt om meer priveplek op te zoeken...
* gedwee mee looptquote:Op zondag 18 september 2005 05:07 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* dit een goed idee vindt...
* Fok-room uitloopt met Misstique aan zijn hand en privé-room inloopt en deur op slot doet ...
![]()
Middag jij alleenquote:
Nu niet meerquote:
Hey P!quote:
Nope nog niet...quote:
En daarna weer geile dingen doen?quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope nog niet...
gaat wel vlot nu eind volgende week is het af gok/ hoop ik
En dan nog een week vrij? Of moet je dan weer aan de bak?quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope nog niet...
gaat wel vlot nu eind volgende week is het af gok/ hoop ik
quote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
En daarna weer geile dingen doen?
nee dan ben ik 3 weken vrij geweest, daarna moet ik weer werken...quote:Op zondag 18 september 2005 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan nog een week vrij? Of moet je dan weer aan de bak?
* in kast zoektquote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey Misstique
Alle chocoladekoekjes op zeker?
Ook goed!quote:Op zondag 18 september 2005 14:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
* in kast zoekt
Helaas op idd, maar heb nog wel gewone chocola![]()
* geeft Mokster wat chocolaquote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook goed!
Moksy houdt t kort vanmiddag, want ze gaat strax naar de film! Veel plezier hier verder!!
Heyquote:
Geilquote:
Niet bijzonder geilquote:
Nee hoorquote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef Mokster het volgende:
Ik ben er weer!!
(maar ben hier duidelijk alleen...)
Hiquote:
Vermakelijk...quote:
En je bent hier omdat...???quote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef baskabel4 het volgende:
ben niet geil....morgen weer werken....
quote:Op zondag 18 september 2005 20:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vermakelijk...
Ik en mn vriendinnetje hebben enorm zitten geilen op de hoofdrolspeler en de acteur die de broer van de hoofdrolspeler speelde.![]()
Het Schnitzelparadijs...quote:
Ken k niet, maar fijn dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op zondag 18 september 2005 20:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het Schnitzelparadijs...
Niet hoogstaand... maar vermakelijk dus...
En de hoofdrolspeler heette.... Iets van Mounir Valentijn... ofzo...
Tis Mounir ValentIJn:quote:Op zondag 18 september 2005 20:47 schreef coz het volgende:
nooit van gehoord![]()
Schnitzelparadijs, Het (2005)
Mounir Valentyn dus
[afbeelding]
0 resultaten![]()
we zullen IMDB erop attenderenquote:Op zondag 18 september 2005 20:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tis Mounir ValentIJn:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=mounir+valentijn&meta=
230 resultaten..
Ziet er idd niet verkeerd uitquote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet....
Ik vond m gewoon lekkerrrrr!!!
Die lekkere!quote:Op zondag 18 september 2005 21:14 schreef coz het volgende:
welke van die gozers op die doos is het nou dan![]()
dat zegt mij dus vrij weinigquote:
Je bent niet zo'n fan van mannelijk schoon?quote:
Dan kun je beter op zoek gaan naar andere plaatjesquote:Op zondag 18 september 2005 21:39 schreef coz het volgende:
[homofoob mode]
nee tuurlijk niet , ik ben een man
[/homofoob mode]
plaatjesquote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kun je beter op zoek gaan naar andere plaatjes![]()
Ik hoef ook geen mannen te zien zoenen, maar heb niks tegen homosexualiteit.quote:Op zondag 18 september 2005 21:51 schreef coz het volgende:
[..]
plaatjes... dvd's
![]()
![]()
![]()
mhja .. denk trouwens dat ik minder homofoob ben dan een groot deel van fok .. sommige reacties die je ook overal ziet ..typical
.. heb geen behoefte om mannen te zien zoenen ofzo maar de tolerantie op fok is soms zooo ver te zoeken , als men dat wil doen .. boeie ...
Zoenen vind ik niet zo erg. De rest hoef ik niet te zien...quote:Op zondag 18 september 2005 21:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen mannen te zien zoenen, maar heb niks tegen homosexualiteit.
Ben het eens met je opmerking over tolerantie maar daar is t natuurlijk wel een forum voor. Mensen met verschillende perspectieven en denkbeelden..
Dat moet ik wat nuanceren idd. Zoentje okay, aflebberenquote:Op zondag 18 september 2005 22:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zoenen vind ik niet zo erg. De rest hoef ik niet te zien...
Ben toch niet alleen!quote:
Nee..maar ik ben wel nog steeds geil...quote:
Ik nog steeds nietquote:Op zondag 18 september 2005 23:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee..maar ik ben wel nog steeds geil...
Ach eerst ruzie maken en dan...quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Arm om me heen is in ieder geval een stuk geiler dan dat gehakketak!!
Goedmaaksexquote:Op maandag 19 september 2005 01:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach eerst ruzie maken en dan...![]()
Sneak!!quote:Op maandag 19 september 2005 01:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Precies, die 'ruzie' was gepland.![]()
Ik zat al te wachten, ...quote:Op maandag 19 september 2005 01:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent een lul... maar ook een schatje...
Neuken?![]()
* Mokster knuffelt Tranceptor... en geeft m ook kusjes... zachtjes op zn mond... in zn nek...quote:Op maandag 19 september 2005 01:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten, ...
Misschien, eerst eens knuffelen. Misschien als dat bevalt...![]()
* Mokster krijgt kippevel over haar hele lichaam... geeft Tranceptor een intense tongzoen...quote:Op maandag 19 september 2005 01:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tranceptor gaat op in het moment en zoent Mokster in dr nek en zuigt zachtjes op dr oorlel en geeft kleine beetjes erin[/me]
* Tranceptor zoent dan toch maar terug en legt zijn hand op Mok's kont en laat zijn andere hand op haar dijbeen vallenquote:Op maandag 19 september 2005 01:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mokster krijgt kippevel over haar hele lichaam... geeft Tranceptor een intense tongzoen...
hee eh... graag of heel niet hoor!quote:Op maandag 19 september 2005 01:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor zoent dan toch maar terug en legt zijn hand op Mok's kont en laat zijn andere hand op haar dijbeen vallen
* Tranceptor probeert zich tegen zijn voorkeur voor knuffelen af te zettenquote:Op maandag 19 september 2005 01:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
hee eh... graag of heel niet hoor!
* Mokster woelt eerst met haar handen door Tranceptor's haar terwijl ze hem blijft zoenen... langzaam laat ze haar handen zakken en beginnen haar handen een ontdekkingstocht over Tranceptor's lichaam...quote:Op maandag 19 september 2005 01:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor zoent dan toch maar terug en legt zijn hand op Mok's kont en laat zijn andere hand op haar dijbeen vallen
Knuffelen is ook goed hoor!!quote:Op maandag 19 september 2005 01:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor probeert zich tegen zijn voorkeur voor knuffelen af te zetten
quote:Op maandag 19 september 2005 01:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Knuffelen is ook goed hoor!!
Of gewoon lekker dicht tegen elkaar aan slapen... en verder helemaal niets
Ik denk t ookquote:Op maandag 19 september 2005 01:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan meer toe. Ik ben nog Maagd en ik denk dat ik het de rest van mijn leven zal blijven ook.![]()
Morning....quote:
Yo P!quote:
Succes ermee iig!quote:Op maandag 19 september 2005 09:26 schreef PieterCK het volgende:
Ik ga er zo weer heen....
Moet alleen nog een bureau verhuizen deze week maar daar moet ik nog 3 mensen voor regelen, dat ding is zooooo zwaar
Hey Gutquote:
Ja... helaasquote:Op maandag 19 september 2005 09:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey Gut![]()
Ook weer hard aan t werk?
Same here..quote:Op maandag 19 september 2005 09:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja... helaas![]()
Maar als het mee zit vanaf volgende week 2 weken vrij
Ik ben er weer, nu wel geil?quote:Op maandag 19 september 2005 09:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here..
Kijk, dat zijn goeie vooruitzichten!![]()
Hey TCquote:
Ik vroeg of jij geil was.quote:Op maandag 19 september 2005 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey TC![]()
Weet ik niet, dat kan je zelf het beste beoordelen.. ben je nu geil dan?
I know, just teasing yaquote:Op maandag 19 september 2005 11:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vroeg of jij geil was.![]()
Nee ik niet, maar misschien kun je me een handje op weg helpen.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
I know, just teasing ya![]()
Wil je wel ff helpen hoor![]()
Ben ik zo oogverblindend dat je je zonnebril nodig hebt?quote:
Ja, dat was het.quote:Op maandag 19 september 2005 13:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ik zo oogverblindend dat je je zonnebril nodig hebt?
Ben toch niet alleenquote:Op maandag 19 september 2005 19:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben er, who needs the rest?![]()
![]()
Knuffelen is lekker.quote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben toch niet alleen![]()
![]()
* TC knuffel geeft
quote:
* Misstique is een beetje overrompelt maar herstelt zich gauw en zoent TC terugquote:Op maandag 19 september 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja dank je wel, nu ga ik slapen.
Weltrusten
* Tranceptor pakt Misstique vol op haar mond ...![]()
![]()
Not funny..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:14 schreef coz het volgende:
Guttegut ()
heeft ie net 2 weken vrij , heeft ie nou niets om het mee te vullen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |