Topic valt altijd dood tijdens t weekendquote:
En dat snap ik dus niet... Dat is toch JUIST de tijd om geil te zijn??quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Topic valt altijd dood tijdens t weekend![]()
Nee hoor!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:22 schreef Mokster het volgende:
Helaas... ik ben weer eens de enige![]()
* geeft Tranceptor koekjequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef Tranceptor het volgende:
Doe mij nu maar een koekje dan.
Een pluk koekje?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dank je wel, jij ook carpe koekje.
Koekje?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef Tranceptor het volgende:
je mag de mijne wel , ben toch geilquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef Tranceptor het volgende:
Geen tijd voor een leuk spelletje dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut zit bij zn ouders (even pc uitbreiden enzo..)
Niet in mijn wereld neequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nooit aan bomen zien groeien dan?
Dank je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:28 schreef coz het volgende:
[..]
je mag de mijne wel , ben toch geil
Iets te drinken erbij?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik begin wel met een koekje
het voorspel![]()
Oops...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent zeker lang niet meer achter die computer vandaan gekomen he.![]()
* Mokster haalt een alcoholische versnapering voor Tranceptor...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een alcoholische versnapering gaat er wel in ja.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster haalt een alcoholische versnapering voor Tranceptor...
Alsjeblieft!![]()
Misstique lust ook wel een drankje...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster haalt een alcoholische versnapering voor Tranceptor...
Alsjeblieft!![]()
Ik heb wel iets voor je, het lijkt op Baileysquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique lust ook wel een drankje...![]()
* Mokster schenkt ook voor Misstique in...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misstique lust ook wel een drankje...![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor je, het lijkt op Baileys![]()
Thanxquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster schenkt ook voor Misstique in...![]()
No need for name callingquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb wel iets voor je, het lijkt op Baileys![]()
Beetje van dit... beetje van dat... gewoon... om je een beetje te laten ontspannen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng
Wat is dit voor cocktail Mokster?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Beetje van dit... beetje van dat... gewoon... om je een beetje te laten ontspannen...![]()
* neemt grote slokquote:
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je zit me gewoon GHB te voeren.
Pas je op met de dosering.![]()
Je mag me best GHB in goede doseringen voeren, maar dan verwacht ik ook wat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
maarreh... smaakt t?
Al in the mood voor een knuffel dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je mag me best GHB in goede doseringen voeren, maar dan verwacht ik ook wat.![]()
Ja smaakt prima![]()
Kusje op zijn minst wel ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Al in the mood voor een knuffel dan?
Of een kusje?
* Mokster loopt naar Tranceptor toe, gaat naast hem op de bank zitten en geeft hem een kusje... kijkt Tranceptor nog even aan en geeft m daarna gelijk maar een tongzoenquote:
quote:
* Mokster loopt achter Tranceptor aanquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Tranceptor zoent hartstochtelijk terug en gaat op zoek naar een plekje met iets meer privacy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |