En daarna weer geile dingen doen?quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope nog niet...
gaat wel vlot nu eind volgende week is het af gok/ hoop ik
En dan nog een week vrij? Of moet je dan weer aan de bak?quote:Op zondag 18 september 2005 14:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope nog niet...
gaat wel vlot nu eind volgende week is het af gok/ hoop ik
quote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
En daarna weer geile dingen doen?
nee dan ben ik 3 weken vrij geweest, daarna moet ik weer werken...quote:Op zondag 18 september 2005 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan nog een week vrij? Of moet je dan weer aan de bak?
* in kast zoektquote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey Misstique
Alle chocoladekoekjes op zeker?
Ook goed!quote:Op zondag 18 september 2005 14:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
* in kast zoekt
Helaas op idd, maar heb nog wel gewone chocola![]()
* geeft Mokster wat chocolaquote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook goed!
Moksy houdt t kort vanmiddag, want ze gaat strax naar de film! Veel plezier hier verder!!
Heyquote:
Geilquote:
Niet bijzonder geilquote:
Nee hoorquote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef Mokster het volgende:
Ik ben er weer!!
(maar ben hier duidelijk alleen...)
Hiquote:
Vermakelijk...quote:
En je bent hier omdat...???quote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef baskabel4 het volgende:
ben niet geil....morgen weer werken....
quote:Op zondag 18 september 2005 20:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vermakelijk...
Ik en mn vriendinnetje hebben enorm zitten geilen op de hoofdrolspeler en de acteur die de broer van de hoofdrolspeler speelde.![]()
Het Schnitzelparadijs...quote:
Ken k niet, maar fijn dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op zondag 18 september 2005 20:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het Schnitzelparadijs...
Niet hoogstaand... maar vermakelijk dus...
En de hoofdrolspeler heette.... Iets van Mounir Valentijn... ofzo...
Tis Mounir ValentIJn:quote:Op zondag 18 september 2005 20:47 schreef coz het volgende:
nooit van gehoord![]()
Schnitzelparadijs, Het (2005)
Mounir Valentyn dus
[afbeelding]
0 resultaten![]()
we zullen IMDB erop attenderenquote:Op zondag 18 september 2005 20:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tis Mounir ValentIJn:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=mounir+valentijn&meta=
230 resultaten..
Ziet er idd niet verkeerd uitquote:Op zondag 18 september 2005 21:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet....
Ik vond m gewoon lekkerrrrr!!!
Die lekkere!quote:Op zondag 18 september 2005 21:14 schreef coz het volgende:
welke van die gozers op die doos is het nou dan![]()
dat zegt mij dus vrij weinigquote:
Je bent niet zo'n fan van mannelijk schoon?quote:
Dan kun je beter op zoek gaan naar andere plaatjesquote:Op zondag 18 september 2005 21:39 schreef coz het volgende:
[homofoob mode]
nee tuurlijk niet , ik ben een man
[/homofoob mode]
plaatjesquote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kun je beter op zoek gaan naar andere plaatjes![]()
Ik hoef ook geen mannen te zien zoenen, maar heb niks tegen homosexualiteit.quote:Op zondag 18 september 2005 21:51 schreef coz het volgende:
[..]
plaatjes... dvd's
![]()
![]()
![]()
mhja .. denk trouwens dat ik minder homofoob ben dan een groot deel van fok .. sommige reacties die je ook overal ziet ..typical
.. heb geen behoefte om mannen te zien zoenen ofzo maar de tolerantie op fok is soms zooo ver te zoeken , als men dat wil doen .. boeie ...
Zoenen vind ik niet zo erg. De rest hoef ik niet te zien...quote:Op zondag 18 september 2005 21:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen mannen te zien zoenen, maar heb niks tegen homosexualiteit.
Ben het eens met je opmerking over tolerantie maar daar is t natuurlijk wel een forum voor. Mensen met verschillende perspectieven en denkbeelden..
Dat moet ik wat nuanceren idd. Zoentje okay, aflebberenquote:Op zondag 18 september 2005 22:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zoenen vind ik niet zo erg. De rest hoef ik niet te zien...
Ben toch niet alleen!quote:
Nee..maar ik ben wel nog steeds geil...quote:
Ik nog steeds nietquote:Op zondag 18 september 2005 23:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee..maar ik ben wel nog steeds geil...
Ach eerst ruzie maken en dan...quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Arm om me heen is in ieder geval een stuk geiler dan dat gehakketak!!
Goedmaaksexquote:Op maandag 19 september 2005 01:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach eerst ruzie maken en dan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |