* Tranceptor pakt Mokster op en loopt nog een end verder wegquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef coz het volgende:
he niet zo ver weg jullie , anders worden wij hier straks nog voor voyeurs aangezien , zo met ze allen op rij door een verrekijker te gluren .....
Dag cozquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef coz het volgende:
he niet zo ver weg jullie , anders worden wij hier straks nog voor voyeurs aangezien , zo met ze allen op rij door een verrekijker te gluren .....
Spannend... zo'n ontvoering naar een geheim plekjequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor pakt Mokster op en loopt nog een end verder weg
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Spannend... zo'n ontvoering naar een geheim plekje
* Mokster is helemaal verrast door Tranceptorquote:
ok , zullen we iets anders moeten doen dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dag coz![]()
Berg die verrekijker maar op, die zijn te ver weg nu![]()
* Tranceptor gromtquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef Mokster het volgende:
ik moet je vaker stiekem wat GHB voeren geloof ik
Like what?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef coz het volgende:
[..]
ok , zullen we iets anders moeten doen dus![]()
Sorry.. helemaal leeggemaakt..quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:23 schreef coz het volgende:
zit er nog iets in die slagroombus ?
Een koekje?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:27 schreef coz het volgende:
ach geeft niet ...
* uitrekt .... voelt allemaal dingen kraken
* Misstiques handen pakt op schouders legt , langzaam gaat liggen, haar geil aankijkt en zegt .. hmmm weet je waar ik nou wel zin in heb ...![]()
Mequote:
Die triple chocolat chip cookies van de AH to go zijn zoooohooo lekker.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik lust wel!! Zit er toevallig ook chocola in?
Zijn er koekjes zonder chocola dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik lust wel!! Zit er toevallig ook chocola in?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die triple chocolat chip cookies van de AH to go zijn zoooohooo lekker.![]()
Die zijn TE lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die triple chocolat chip cookies van de AH to go zijn zoooohooo lekker.![]()
Ik haal ze altijd na mn werk en ze overleven de treinreis nooit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die zijn TE lekker![]()
Niet te vaak kopen,want ze gaan altijd op!
Thnxxxquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn er koekjes zonder chocola dan?![]()
* overhandigd Mokster handvol koekjes![]()
jup , maar dan welquote:
Meergranenbiscuitsquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:35 schreef Misstique het volgende:
Zijn er koekjes zonder chocola dan?![]()
Anytime girl!quote:
Graag!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij nog wat te drinken dan?
Maken we het gelijk een beetje gezellig![]()
Het is goed voor de spijsvertering, maar je bent wel een half uur aan het kokken om de boel weg te krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies... kun je net zo goed nix eten...
* Mokster schenkt nog wat van het magische drankje voor Misstique in, brengt het naar haar toe en gaat lekker naast haar op de bank zitten. Drinkt zelf ook wat, en eet ondertussen nog wat chocoladekoekjes...quote:
En dat kunnen we niet hebben...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is goed voor de spijsvertering, maar je bent wel een half uur aan het kokken om de boel weg te krijgen.![]()
* Misstique sipt van haar drankje en pakt zelf ook nog een koekjequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster schenkt nog wat van het magische drankje voor Misstique in, brengt het naar haar toe en gaat lekker naast haar op de bank zitten. Drinkt zelf ook wat, en eet ondertussen nog wat chocoladekoekjes...![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:46 schreef Mokster het volgende:
* Mokster trekt ook Tranceptor weer op de bank...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Misstique mag ook meehelpen hoor.![]()
Nu je t over kokkerellen hebt.... dat moet ik ook gaan doen, anders zit mn visite vanavond zonder etenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef coz het volgende:
* van bed afrolt , maar ff gaat kokkerellen ...
* Mokster geeft Misstique nog één lange zoen en laat Tranceptor vervolgens in de kundige handen van Misstique achter...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tranceptor kijkt rustig toe terwijl de twee dames elkaar lippen beroeren[/me]
Dag Moksterquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
* Mokster geeft Misstique nog één lange zoen en laat Tranceptor vervolgens in de kundige handen van Misstique achter...
Doe je een beetje voorzichtig met m?
of nee... doe maar niet
Dag mopjes!!![]()
![]()
Hey gorgeous!quote:
Hey!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |