Sneak!!quote:Op maandag 19 september 2005 01:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Precies, die 'ruzie' was gepland.![]()
Ik zat al te wachten, ...quote:Op maandag 19 september 2005 01:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je bent een lul... maar ook een schatje...
Neuken?![]()
* Mokster knuffelt Tranceptor... en geeft m ook kusjes... zachtjes op zn mond... in zn nek...quote:Op maandag 19 september 2005 01:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten, ...
Misschien, eerst eens knuffelen. Misschien als dat bevalt...![]()
* Mokster krijgt kippevel over haar hele lichaam... geeft Tranceptor een intense tongzoen...quote:Op maandag 19 september 2005 01:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tranceptor gaat op in het moment en zoent Mokster in dr nek en zuigt zachtjes op dr oorlel en geeft kleine beetjes erin[/me]
* Tranceptor zoent dan toch maar terug en legt zijn hand op Mok's kont en laat zijn andere hand op haar dijbeen vallenquote:Op maandag 19 september 2005 01:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mokster krijgt kippevel over haar hele lichaam... geeft Tranceptor een intense tongzoen...
hee eh... graag of heel niet hoor!quote:Op maandag 19 september 2005 01:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor zoent dan toch maar terug en legt zijn hand op Mok's kont en laat zijn andere hand op haar dijbeen vallen
* Tranceptor probeert zich tegen zijn voorkeur voor knuffelen af te zettenquote:Op maandag 19 september 2005 01:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
hee eh... graag of heel niet hoor!
* Mokster woelt eerst met haar handen door Tranceptor's haar terwijl ze hem blijft zoenen... langzaam laat ze haar handen zakken en beginnen haar handen een ontdekkingstocht over Tranceptor's lichaam...quote:Op maandag 19 september 2005 01:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor zoent dan toch maar terug en legt zijn hand op Mok's kont en laat zijn andere hand op haar dijbeen vallen
Knuffelen is ook goed hoor!!quote:Op maandag 19 september 2005 01:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor probeert zich tegen zijn voorkeur voor knuffelen af te zetten
quote:Op maandag 19 september 2005 01:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Knuffelen is ook goed hoor!!
Of gewoon lekker dicht tegen elkaar aan slapen... en verder helemaal niets
Ik denk t ookquote:Op maandag 19 september 2005 01:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan meer toe. Ik ben nog Maagd en ik denk dat ik het de rest van mijn leven zal blijven ook.![]()
Morning....quote:
Yo P!quote:
Succes ermee iig!quote:Op maandag 19 september 2005 09:26 schreef PieterCK het volgende:
Ik ga er zo weer heen....
Moet alleen nog een bureau verhuizen deze week maar daar moet ik nog 3 mensen voor regelen, dat ding is zooooo zwaar
Hey Gutquote:
Ja... helaasquote:Op maandag 19 september 2005 09:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey Gut![]()
Ook weer hard aan t werk?
Same here..quote:Op maandag 19 september 2005 09:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja... helaas![]()
Maar als het mee zit vanaf volgende week 2 weken vrij
Ik ben er weer, nu wel geil?quote:Op maandag 19 september 2005 09:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here..
Kijk, dat zijn goeie vooruitzichten!![]()
Hey TCquote:
Ik vroeg of jij geil was.quote:Op maandag 19 september 2005 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey TC![]()
Weet ik niet, dat kan je zelf het beste beoordelen.. ben je nu geil dan?
I know, just teasing yaquote:Op maandag 19 september 2005 11:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vroeg of jij geil was.![]()
Nee ik niet, maar misschien kun je me een handje op weg helpen.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
I know, just teasing ya![]()
Wil je wel ff helpen hoor![]()
Ben ik zo oogverblindend dat je je zonnebril nodig hebt?quote:
Ja, dat was het.quote:Op maandag 19 september 2005 13:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ik zo oogverblindend dat je je zonnebril nodig hebt?
Ben toch niet alleenquote:Op maandag 19 september 2005 19:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben er, who needs the rest?![]()
![]()
Knuffelen is lekker.quote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben toch niet alleen![]()
![]()
* TC knuffel geeft
quote:
* Misstique is een beetje overrompelt maar herstelt zich gauw en zoent TC terugquote:Op maandag 19 september 2005 22:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja dank je wel, nu ga ik slapen.
Weltrusten
* Tranceptor pakt Misstique vol op haar mond ...![]()
![]()
Not funny..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:14 schreef coz het volgende:
Guttegut ()
heeft ie net 2 weken vrij , heeft ie nou niets om het mee te vullen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |