Niemand verplicht idd die posts van jullie te lezen. Zoals ik al eerder geschreven heb lees ik die van je medediscussiant niet meer, en die van jou zeer sporadisch. Het is echter lastig als een topic zo "gekaapt" wordt door twee (a drie) discussianten. Als die gaan katten op mensen die het niet met hun eens zijn. Het leest irritant. Ik weet dat ik zelf ook een neiging heb om in een discussie volhardend te zijn (echter zonder dat ik veel aan het katten ben met pinnige opmerkingen tussendoor, met misschien het Talpa topic als uitzondering).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:16 schreef calvobbes het volgende:
En besef je ook wel dat je het niet hoeft te lezen
SCH en Ik hebben duidelijk usericons, dus wat dat betreft kun je heel makkelijk zien wie iets zegt, kleine moeite om dat gewoon over te slaan. Niemand verplicht jou om het te lezen.
Goh. Buiten dit zesde Talpa topic om? Over discussies waar ik zelf part noch deel aan had? Ik ben nieuwsgierig hoe lang geleden dat wel niet geweest is. Kan je een voorbeeld geven?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Lijd je aan geheugenverlies ofzo?
Je hebt al vaker lopen mekkeren dat een discussie te lang duurt.
Ik zou SCH in de post één keer kunnen noemen terwijl ik het niet doe ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:05 schreef MaxPower het volgende:
Je bent een soort van 'hij-die-niet-genoemd-mag-worden', SCH.
Pauleta is belangrijker geweest. C. Ronaldo is een zedendelinquent.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
C. Ronaldo is wel oke toch? Deco is niet eens een echte Portugees, Pauleta is wel topscorer alle tijden natuurlijk.
Zijn af en toe grappige opmerkingen in topics tegenwoordig verboden, of moeten die grappen eerst door de valsenichtenkeuringcommissie goedgekeurd worden? Dan heb je heel wat te modden...quote:
Zeiken over een discussie die je niet bevalt en dan maar die discussie en de discussianten belachelijk maken is inderdaad niet volgens de FAQquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:36 schreef Doc het volgende:
Uit get Talpa topic.
[..]
Zijn af en toe grappige opmerkingen in topics tegenwoordig verboden, of moeten die grappen eerst door de valsenichtenkeuringcommissie goedgekeurd worden? Dan heb je heel wat te modden...
Ik bedoelde, ik zal m'n best doen om de discussies een beetje vriendelijk te houden. En iedereen daarin gelijk te behandelen. Het is niet zo dat ik sommigen een voorkeursbehandeling geef. En tuurlijk mogen grappen wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:36 schreef Doc het volgende:
Uit get Talpa topic.
[..]
Zijn af en toe grappige opmerkingen in topics tegenwoordig verboden, of moeten die grappen eerst door de valsenichtenkeuringcommissie goedgekeurd worden? Dan heb je heel wat te modden...
Prima. Ik heb overigens bij niemand enige voorkeursbehandeling aangetroffen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik bedoelde, ik zal m'n best doen om de discussies een beetje vriendelijk te houden. En iedereen daarin gelijk te behandelen. Het is niet zo dat ik sommigen een voorkeursbehandeling geef. En tuurlijk mogen grappen wel.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Prima. Ik heb overigens bij niemand enige voorkeursbehandeling aangetroffen.
Grappige opmerkingen, waar jij zo ontzettend dol op bent, moeten je deugd doen.quote:Wat vind je trouwens van opmerkingen van users die uit het niets hun eigen onzekerheden over hun geslachtdeel projecteren op andere users?
Ja en Cruijff in de onze...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
ik herhaal, ik zou Eusebio in de Portugal banner zetten
bijvoorbeeldquote:
Die zullen we niet zien schitteren op het WK. Ik laat het bij Ronaldo. Hij is een grotere ster dan Pauleto.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
ik herhaal, ik zou Eusebio in de Portugal banner zetten
Normaal gesproken veranderen we eenmaal gemaakte topictitels niet meer, tenzij er een storende fout in staat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch #35 - En dat was Biekman... :W
Een vriendelijk toch dringend verzoek om de TT te veranderen in:
Dag Biekie, welkom Buikema
Jouw clubje, en mijn clubje.quote:
Het gaat niet Best met George nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
George best ligt eigenlijk op sterven. Kan een lieve mod m'n George Best topic nog vinden ?
die zou niet misstaan in de lijst in de OPquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
George Best. De beste speler ooit zonder groot toernooi. alstu
Je kunt natuurlijk ook de search gebruikenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
George best ligt eigenlijk op sterven. Kan een lieve mod m'n George Best topic nog vinden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |