quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
Ik ben er helemaal niet zo zeker van dat Farfan weg gaat. Hij moet meer dan 10 miljoen opleveren, en dat soort bedragen worden tegenwoordig niet zomaar meer betaald. Een voorhoede met Farfan, Kone en Kalou volgend jaar lijkt me veel intersessanter!!! Wat dachten jullie van deze opstelling voor volgend jaar:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef Neoktheone het volgende:
Even verder bordurend op het vorige topic. Als Kalou in de zomer daadwerkelijk voor maar vijf miljoen gekocht kan worden is dat heel mooi. Dat kan natuurlijk alleen als hij nog geen Nederlands paspoort krijgt. Maar aangezien Farfan in de meeste ogen al bijna weg is, hebben we met Kalou een hele sterke vervanger. Ik hoop echt dat het zover komt en dat het bericht klopt. Al is het wel allemaal heel erg positief gezien.
ja zijn niet allemaal van die stand dat we op de hoofdtribune mogen zittenquote:
Precies, het had gunstiger kunnen uitvallen uiteraard, maar ook veel lastiger, we hoeven niet te klagen over deze loting.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:31 schreef Neoktheone het volgende:
Twente is best lastig vind ik, maar we moeten van iedereen kunnen winnen om de beker te winnen
Gatorade Cup JA!!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, de beker kan me eerlijk gezegd gestolen worden...
Daar kan Theo Maassen je wel mee helpenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, de beker kan me eerlijk gezegd gestolen worden...
Ik zat erop te wachten tot iemand met een dergelijke opmerking kwam.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Daar kan Theo Maassen je wel mee helpen![]()
k ben niet zo van de hoofdtribune, ooit 3 wedstrijden in de CL gezeten (oa die rampwedstrijd tegen arsenal) en als 1 seconden staat hoor je al ZITTENquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:29 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik zat laatst in Vak C tegen AZ. Heerlijke plek, naast een opa die nog 1974 had meegemaakt aan den lijve, en in D'land was toen het gebeurde. Lekker keuvelen over vroeger met zo'n ouwe knar, was al vroeg in het stadion en dan kun je in dat vak tot aan de spelerstunnel lopen.
Altijd leuk die sfeer vooraf, dat spelers allemaal naar het veld komen kijken en van Gaal en Hiddink zo bijna naast je staan te keuvelen over ditjes en datjes. Door het gebrek aan hekken is alles veel opener.
En NEC doet het juist uit erg goed. Overigens acht ik de kans dat Eindhoven van ajax wint wel erg klein...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
k moet t nog zien van AZ, die hebben het de laatste jaren steeds lastig met NEC
Klopt ja, al spelen ze de laatste twee competitiewedstrijden vrij zwakjes en moet dat eigenlijk geen probleem zijn voor Guus zijn mannen. 0-3.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:32 schreef Zapper het volgende:
Eens zien wat PSV dit weekend doet tegen FC Twente, meestal toch een lastige uitwedstrijd...
Tijdens AZ & Ajax speelde ie niet echt geweldig. Hij gaf 't zelf in de interviews na beide wedstrijden ook aan. Krijgt wel de voorkeur boven Beasly laatste tijd, hoewel dat ook te maken kan hebben met de ontmoeting met Milan. Verder moet ie denk ik nog wennen, AZ & Ajax zijn natuurlijk ook lastige wedstrijden om in een ploeg te groeien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Culina zal wel flink uitgefloten wordenbij de tukkers
Hoe doet die het in EHV ?
Dan zal ie dat toch eerst opd e training moeten laten zien, dit jaar ben ik absoluut geen fan van zijn spel, want wat speelt die jongen on-ge-loof-lijk slecht dit seizoen, werkelijk triest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef JustJunior het volgende:
Wel jammer dat Guus Damarcus nu buiten de basis laat. Lijkt me typisch een speler die heel erg kan groeien als je hem genoeg vertrouwen geeft
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:10 schreef Goldboy het volgende:
Gatardo (Amstel) Cup loting:
FC Groningen - FC Volendam
FC Eindhoven - Ajax
SC Heerenveen - VVV-Venlo
AZ - NEC
MVV - Willem II
PSV - FC Twente
Roda JC - Feyenoord
Helmond Sport - Jong Ajax
Waarom denk je dat? Hij komt meer over als een dertien in dozijn snelle draver zonder echte techniek en rendement.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef JustJunior het volgende:
Wel jammer dat Guus Damarcus nu buiten de basis laat. Lijkt me typisch een speler die heel erg kan groeien als je hem genoeg vertrouwen geeft
Garpig ja.quote:
Hee, we hadden voor Rommedahl ook maar een jaar of 4 nodig om er een (zeer) nuttige speler van te makenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Hij komt meer over als een dertien in dozijn snelle draver zonder echte techniek en rendement.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus jullie achten jezelf gelijk aan FC Eindhoven? Zonder die lucky pingel was het 0-0 gebleven, sterker dan wij waren jullie namelijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |