quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Prima. Ik heb overigens bij niemand enige voorkeursbehandeling aangetroffen.
Grappige opmerkingen, waar jij zo ontzettend dol op bent, moeten je deugd doen.quote:Wat vind je trouwens van opmerkingen van users die uit het niets hun eigen onzekerheden over hun geslachtdeel projecteren op andere users?
Ja en Cruijff in de onze...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
ik herhaal, ik zou Eusebio in de Portugal banner zetten
bijvoorbeeldquote:
Die zullen we niet zien schitteren op het WK. Ik laat het bij Ronaldo. Hij is een grotere ster dan Pauleto.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
ik herhaal, ik zou Eusebio in de Portugal banner zetten
Normaal gesproken veranderen we eenmaal gemaakte topictitels niet meer, tenzij er een storende fout in staat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch #35 - En dat was Biekman... :W
Een vriendelijk toch dringend verzoek om de TT te veranderen in:
Dag Biekie, welkom Buikema
Jouw clubje, en mijn clubje.quote:
Het gaat niet Best met George nee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
George best ligt eigenlijk op sterven. Kan een lieve mod m'n George Best topic nog vinden ?
die zou niet misstaan in de lijst in de OPquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
George Best. De beste speler ooit zonder groot toernooi. alstu
Je kunt natuurlijk ook de search gebruikenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
George best ligt eigenlijk op sterven. Kan een lieve mod m'n George Best topic nog vinden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |