quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:16 schreef calvobbes het volgende:En besef je ook wel dat je het niet hoeft te lezen
![]()
SCH en Ik hebben duidelijk usericons, dus wat dat betreft kun je heel makkelijk zien wie iets zegt, kleine moeite om dat gewoon over te slaan. Niemand verplicht jou om het te lezen.
Niemand verplicht idd die posts van jullie te lezen. Zoals ik al eerder geschreven heb lees ik die van je medediscussiant niet meer, en die van jou zeer sporadisch. Het is echter lastig als een topic zo "gekaapt" wordt door twee (a drie) discussianten. Als die gaan katten op mensen die het niet met hun eens zijn. Het leest irritant. Ik weet dat ik zelf ook een neiging heb om in een discussie volhardend te zijn (echter zonder dat ik veel aan het katten ben met pinnige opmerkingen tussendoor, met misschien het Talpa topic als uitzondering).
Maar ik besef me dat een dergelijke volhardendheid en dergelijke dominantie in een topic het topic voor anderen kan verpesten en probeer er op te letten er na een tijdje mee op te houden. Als mensen over Talpa (of Marco van Basten in het andere geval) willen discussieren is het irritant voor ze om eerst gekibbel te moeten doorworstelen en kijken of ze tussendoor niet een interessante post gemist hebben.
Kortom: op een dergelijke manier discussieren is irritant voor mede users en dat mag je je best beseffen. Je kan er rekening mee houden of je kan vinden dat jij belangrijker bent. Wat jij wil. Het is alleen wel aardig als het je eens gezegd wordt.
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
Lijd je aan geheugenverlies ofzo?
Je hebt al vaker lopen mekkeren dat een discussie te lang duurt.
Goh. Buiten dit zesde Talpa topic om? Over discussies waar ik zelf part noch deel aan had? Ik ben nieuwsgierig hoe lang geleden dat wel niet geweest is. Kan je een voorbeeld geven?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool -
JFT 96 -
Never forgotten