abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31664681
Tuulk, maar na een paar keer wordt het vervelend.
pi_31670016
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:02 schreef Doc het volgende:
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - F6 (verrassend!)
C3 - B2
F6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
Wat hypocriet...
Telkens maar lopen klagen dat mensen hetzelfde doen, en zelf niks anders bijdragen dan dat geklaag
Misschien moet je ook eens wat aan je eigen postgedrag doen als je herhalingen zo haat
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:12:34 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31674247
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 21:03 schreef MaxPower het volgende:
Ga je alleen nog schijtlollige opmerkingen maken Doc, of laat je de mensen die daar interesse in hebben gewoon doordiscussiëren? Als je het niet interessant vindt moet je niet in dit topic kijken.
Ik las hier eerst dooddiscussiëren. Dat vond ik beter gevonden eigenlijk.

Als je dit een echte discussie vind dan is wat je van een discussie verwacht vrij matig vind ik. Ik zie twee users die een "discussie" domineren (en eentje die ook af en toe zijn zegje doet) door alles wat hen niet bevalt af te katten - en dat bijvoorkeur bij elkaar en nu al een aantal weken achter elkaar onveranderd zonder maar een stap verder te komen. DAT vind ik persoonlijk geen discussie. Temeer daar het de lust voor anderen om over dit onderwerp mee te discussieëren danig vermindert.

Ik vind het op zich een interessant discussie onderwerp - maar zoals die nu gevoerd wordt vind ik geen echte discussie.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31674259
Een beetje zoals tussen jou en SCH in het Van Basten-topic dus?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:14:18 #105
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31674260
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat hypocriet...
Telkens maar lopen klagen dat mensen hetzelfde doen, en zelf niks anders bijdragen dan dat geklaag
Misschien moet je ook eens wat aan je eigen postgedrag doen als je herhalingen zo haat
Met els enig verschil dat ik pas in dit topic net voor het eerst een opmerking er over maak terwijl jij en nog iemand er al zo'n 6 topics lang mee bezig zijn
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:16:11 #106
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31674274
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:14 schreef MaxPower het volgende:
Een beetje zoals tussen jou en SCH in het Van Basten-topic dus?
Een beetje zoals dat ja. En ik kan me evengoed voorstellen dat dat vervelend lezen was. Dat besef ik me in ieder geval wel. Die discussie is nu dan ook afgelopen.

Daarnaast katte ik niemand af (niemand die ik voor sukkel uitmaakte of zei dat-ie van niets wist of maar eens moets leren lezen etc.). Ik was op z'n hoogst volhardend
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:31:53 #107
127004 maril
Smeetsfan
pi_31674503
voor wat het waard is vind ik dat Doc gelijk heeft.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_31674648
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:31 schreef maril het volgende:
voor wat het waard is vind ik dat Doc gelijk heeft.
De strekking van zijn verhaal is natuurlijk wel ok, maar het ging me meer om het feit dat hij deze discussie als onzin afdoet terwijl hijzelf op dezelfde wijze discussieert in een ander topic. Maar dat is gelukkig ook opgelost.
pi_31676000
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:14 schreef Doc het volgende:

Met els enig verschil dat ik pas in dit topic net voor het eerst een opmerking er over maak terwijl jij en nog iemand er al zo'n 6 topics lang mee bezig zijn
Lijd je aan geheugenverlies ofzo?
Je hebt al vaker lopen mekkeren dat een discussie te lang duurt. Daarbij heb ik zeker niet in alle 6 van deze topics gepost....
pi_31676215
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:16 schreef Doc het volgende:

Een beetje zoals dat ja. En ik kan me evengoed voorstellen dat dat vervelend lezen was. Dat besef ik me in ieder geval wel.
En besef je ook wel dat je het niet hoeft te lezen
SCH en Ik hebben duidelijk usericons, dus wat dat betreft kun je heel makkelijk zien wie iets zegt, kleine moeite om dat gewoon over te slaan. Niemand verplicht jou om het te lezen.

En ik zie jou ook geen andere discussie aan dit topic bijdragen. Want je hoeft ook niet met mee te discusieren, je kunt ook makkelijk over iets anders beginnen. Maar dat doe je dan ook niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:07:41 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31677344
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:16 schreef calvobbes het volgende:

En besef je ook wel dat je het niet hoeft te lezen
Dat besef ik. Post van je medediscussiant lees ik so wie so niet meer dus dat scheelt alweer. Het is echter wel lastig een topic door te nemen waarbij de helft gevuld met herhaald gekibbel en regelmatig gekat naar mensen als ze het niet met een van jullie eens is. Netzoals het lastig is een topic over een bepoaald onderwerp door tenemen mety veel off-topic - zoals dit nu, dus wellicht kunnen we de discussie hierover beter in het mod-topic doornemen
pi_31677574
Ik vind dat de volgorde van uitzending van de samenvattingen, ook bij het NOS Journaal gehanteerd moet worden.

Dus eerst tomaten smijten in Spanje (minus 1 treffer), dan pas een aanslag op de metro in Londen, dan weer over naar het begin van weer een oerol festival en dan weer terug naar een kabinetscrisis.

Kortom, alles door elkaar, nul logica, 1 zooitje.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31678720
Het is en blijft een inhoudelijke discussie tussen en mij calvobbes - die trouwens aleer zo'n beetje afgelopen was. Ik voel me dan ook niet aangesproken. Als Doc het zo vervelend vindt dan moet hij er vooral niet nog een schepje bovenop doen.
pi_31679626
Als jullie nou gewoon allemaal de samenvattingen een dagje uitstellen en lekker op maandagavond BVN gaan kijken..

Daar staan de samenvattingen wél in de goede volgorde, laten ze alle doelpunten zien en geen gezanik van Ruud Gullit erdoor heen, slechts een presentatrice die het een beetje aan elkaar praat. Ideaal
pi_31679785
Talpa is calvobbes en NOS is SCH - AD vandaag:

Talpa en NOS vechten ruzie op de buis uit

HILVERSUM - Talpa en de NOS maken voor het front van kijkend Nederland heibel over het gebruik van beeldmateriaal.

Zondag werd in het praatprogramma Studio Voetbal op Nederland 2 moedwillig illegaal de omstreden penalty van PSV tegen Ajax uitgezonden. Terwijl de rechten van het eredivisievoetbal sinds dit seizoen bij de zender van John de Mol liggen.

,,Lik-op-stukbeleid tegen Talpa,’’ erkent adjunct-directeur Jan de Jong van de NOS. ,,Want het programma Linda en Beau op Zondag blijft, ondanks diverse waarschuwingen, onze beelden gebruiken zonder daarvoor te betalen. Dat is niet de afspraak. Vanaf nu voeren we daarom een zero-tolerancebeleid. Wat zij kunnen, kunnen wij ook.’’

Talpa-woordvoerder Thomas Notermans reageert verbijsterd. ,,Als er één organisatie is die afspraken om de haverklap met voeten treedt, is het de NOS wel. Talpa had de rechten op de uitwedstrijden van Oranje. We gaven de NOS toestemming op de radio 22 minuten per helft verslag te doen, maar ze versloegen doodleuk alles.’’ Beide partijen verwachten binnenkort aan tafel te zitten om de ruzie te beslechten. Talpa sluit een gang naar de rechter niet uit.

--------------------------------------------------------------------------------
pi_31680594
Worden rechten op radioverslagen ook al verkocht?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:44:46 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31687175
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:02 schreef Doc het volgende:
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - F6 (verrassend!)
C3 - B2
F6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
!

Beste post sinds maanden.
pi_31687809
Nou gweldig - Doc kan weer alles maken. Maar heeft er natuurlijk niks mee van doen dat hij hij een ex-modje is.

Grappige post juist van 1 van de meest eigenwijze VBL-posters die in de Van Basten topics blijkt geeft nooit van zijn standpunt te willen wijken, niet naar anderen te luisteren en tot in den treure dezelfde zetten doet, met minder variatie dan bovenstaand partijtje.

Maar ja, hij heeft de modje mee he. Die lachen hier dan weer om.

Beetje ranzig gevoel levert het wel op natuurlijk
pi_31687827
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Worden rechten op radioverslagen ook al verkocht?
Uiteraard.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:36:36 #120
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31688297
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
Nou gweldig - Doc kan weer alles maken. Maar heeft er natuurlijk niks mee van doen dat hij hij een ex-modje is.

Grappige post juist van 1 van de meest eigenwijze VBL-posters die in de Van Basten topics blijkt geeft nooit van zijn standpunt te willen wijken, niet naar anderen te luisteren en tot in den treure dezelfde zetten doet, met minder variatie dan bovenstaand partijtje.

Maar ja, hij heeft de modje mee he. Die lachen hier dan weer om.

Beetje ranzig gevoel levert het wel op natuurlijk
Whaha! Ik lach je nu even héél hard uit! Alsof het al dan niet ex-mod zijn van iemand daar in Hemelsnaam iets mee te maken heeft. Het zou niet eens in me óp komen, het feit dat dat wel bij jou gebeurd is vrij triest SCH, komt bijna obsessief en neurotisch over.

En hoezo kan Doc alles maken? Hij post een post waar ik om moest lachen, wat heeft dat nu weer met iets "kunnen maken" te maken? Doe's niet zo kinderachtig en lach eens wat meer ouwe zuurpruim....
pi_31688734
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Whaha! Ik lach je nu even héél hard uit! Alsof het al dan niet ex-mod zijn van iemand daar in Hemelsnaam iets mee te maken heeft. Het zou niet eens in me óp komen, het feit dat dat wel bij jou gebeurd is vrij triest SCH, komt bijna obsessief en neurotisch over.

En hoezo kan Doc alles maken? Hij post een post waar ik om moest lachen, wat heeft dat nu weer met iets "kunnen maken" te maken? Doe's niet zo kinderachtig en lach eens wat meer ouwe zuurpruim....
Doc mag flamen, bij anderen wordt dat afgekapt. Blijkbaar mag hij meer pfaf. Als je om zo'n domme post moet lachen en die zelfs heel grappig noemt, dan zegt dat veel over de manier waarop je onderscheid maakt tussen users. Het is trouwens ook niet grappig maar uitermate hypocriet van Doc, dat zou je moeten weten als je die ijdeltuit iets meer zou volgen.

Het is uit al deze discussies nu wel duidelijk dat Doc veel kan maken. Hij flamet er op lost, basht op arrogante en niet-inhoudelijke wijze andere users en wordt daarin gestuend door mods. Als jij flamen okay vindt, dan zet ik daar kritische kanttekeningen bij. Het is toch raar dat een flame door maar liefst 2 mods hier wordt toegejuicht en als blijkbaar erg grappig wordt ervaren. Eens kijken of andere users dat ook kunnen maken?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:10:12 #122
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31689014
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Doc mag flamen, bij anderen wordt dat afgekapt. Blijkbaar mag hij meer pfaf. Als je om zo'n domme post moet lachen en die zelfs heel grappig noemt, dan zegt dat veel over de manier waarop je onderscheid maakt tussen users. Het is trouwens ook niet grappig maar uitermate hypocriet van Doc, dat zou je moeten weten als je die ijdeltuit iets meer zou volgen.

Het is uit al deze discussies nu wel duidelijk dat Doc veel kan maken. Hij flamet er op lost, basht op arrogante en niet-inhoudelijke wijze andere users en wordt daarin gestuend door mods. Als jij flamen okay vindt, dan zet ik daar kritische kanttekeningen bij. Het is toch raar dat een flame door maar liefst 2 mods hier wordt toegejuicht en als blijkbaar erg grappig wordt ervaren. Eens kijken of andere users dat ook kunnen maken?
a) Doc gaf zelf al toe dat het hypocriet is.
b) Flamen, flamen... gewoon een orginele en leuke manier iets duidelijk te maken.
c) Hij maakt iets duidelijk wat hij al vaker heeft gedaan, maaaaar: zie a!
d) Van mij mag iedereen dat maken, of ik mijn opmerking ook zou maken als Cultheld 'm zou posten: Nee, maar hij zou het van mij best mogen.
e) Een type cultheld zou nooit zo leuk kunnen flamen.
f) Het woord flamen hierboven was cynisch bedoeld.
g) IK VOND DE POST VAN DOC GEWOON ERG LEUK GEVONDEN!!!!!!~!
h) Nu stoppen we er over, als je hier nog op in wilt gaan moet je desnoods maar even naar de Feedback, al heb ik er geen behoefte toe, want het is voor mij afgedaan; als je denkt dat ik user bevooroordeel omdat ze ex-mod zijn is dat je goed recht, maar toont eens te meer aan dat jij ( en niemand ) niet over iemand aan de andere kant van de digiale snelweg kan beoordelen.
pi_31692144
Ik heb geen zin meer om het hierover te hebben, maar ik heb nooit laten blijken dat ik een partij heb gekozen. Ik heb enkel toegegeven dat Doc z'n topic open had moeten blijven, maar dan met een ontopic topictitel. That's it van mijn kant.

Kunnen we het a.u.b weer hebben over hetgeen waar dit topic voor bedoeld is?
That's all folks!
pi_31694168
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we het a.u.b weer hebben over hetgeen waar dit topic voor bedoeld is?
Ik wil niks liever, als je nou zorgt dat anderen niet steeds op zo'n vreselijk 'chrappige wijze' de discussie komen verstoren, zal dat best lukken.
pi_31695018
Als ik het net goed begreep, gaat Toine van Peperstraten naar Talpa. Maar ik was net wakker dus ik volgde het niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')