Dan doe ik het welquote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die heb ik al gekickt
En ik ga al helemaal geen nieuwe openen natuurlijk
Nee. Heb er een opmerking over gemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het grote Van Basten-topic # 13 - zonder play-offs...
Is dit soort zwakzinnig gelul een bijdrage aan de discussie?
Ok.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Heb er een opmerking over gemaakt.
kreeg je een tijdje terug ook niet "Sterf" naar je hoofd van hem? Schande!quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:27 schreef popolon het volgende:
DG scheld me uit.
[HOOLS] Het VBL-café #927: Nieuwe maand nieuwe kansen..
Wat doet die vent hier nog
Nee, nog veel erger.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kreeg je een tijdje terug ook niet "Sterf" naar je hoofd van hem? Schande!
zo'n slotje doet wonderenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger.
Maar 't topic is al dicht dus het telt niet meer.
Dat had jij als mod bij het oude topic natuurlijk al lang moeten doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Verander dan HCE even gelijk in Eredivisie?
Staat erbij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:46 schreef brighton het volgende:
Dat had jij als mod bij het oude topic natuurlijk al lang moeten doen
Kan je in de laatste post daar even de link naar het nieuwe topic (Eredivisie 2005: Stand & Doelpuntenmakers) zetten, dat was eigenlijk mijn bedoeling...
welke reputatie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:37 schreef golfer het volgende:![]()
![]()
Eigenlijk moet ik hem voor straf open houden, maar ja...alweer zo'n briljant overbodig topic van tong openlaten is niet goed voor mijn reputatie.
De topics-van-tong80-op-slot-zetten-reputatie.quote:
aha, een award waard volgend jaar!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:40 schreef golfer het volgende:
[..]
De topics-van-tong80-op-slot-zetten-reputatie.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch #35 - Biekman in de basis
andere tt bitte
DG heeft nog een klein zetje nodigquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:37 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ben bijna geneigd mijn modrechten effe gruwelijk te misbruiken als ik die TT zie
Dat lijkt mij zeer voor de hand liggendquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat is er mis met de topictitel?
Omdat wij kritisch zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
hoe komt t toch dat er altijd geouwehoer is bij die Den Bosch topics over de topic titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |