Je weet het gewoon nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Omdat hij niet degelijk is en op fouten is te betrappen valt hij door de mand.
Ik ga zo geen wedstrijden uit mijn hoofd noemen, want tegen wie het allemaal was ben ik vergeten.
Heerlijk argumentje weer, beste anti-fan. Ik heb Urby regelmatig spelers zien afstoppen. Sterker nog, in de meeste wedstrijden die ik Urby heb zien spelen was het niet nodig spelers af te stoppen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou je ziet hem nooit echt spelers afstoppen.
Een Tros programma op Talpa?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor alle fans; vanavond bij Cafe de Sport.
Nu doe je net of je alwetend bent. Over dat soort zaken kun je als buitenstaander moeilijk oordelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Inzinking kwam alleen door Blind eigenlijk. Die vond dat Urby maar eens moe moest wezen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Inzinking kwam alleen door Blind eigenlijk. Die vond dat Urby maar eens moe moest wezen.
Heeft hij een langere periode minder gespeeld dan? Volgens mij toch niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nu doe je net of je alwetend bent. Over dat soort zaken kun je als buitenstaander moeilijk oordelen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft hij een langere periode minder gespeeld dan? Volgens mij toch niet.
Ik weet niet wat jij onder een inzinking verstaatquote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |