Heerlijk argumentje weer, beste anti-fan. Ik heb Urby regelmatig spelers zien afstoppen. Sterker nog, in de meeste wedstrijden die ik Urby heb zien spelen was het niet nodig spelers af te stoppen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou je ziet hem nooit echt spelers afstoppen.
Een Tros programma op Talpa?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor alle fans; vanavond bij Cafe de Sport.
Nu doe je net of je alwetend bent. Over dat soort zaken kun je als buitenstaander moeilijk oordelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Inzinking kwam alleen door Blind eigenlijk. Die vond dat Urby maar eens moe moest wezen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Inzinking kwam alleen door Blind eigenlijk. Die vond dat Urby maar eens moe moest wezen.
Heeft hij een langere periode minder gespeeld dan? Volgens mij toch niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nu doe je net of je alwetend bent. Over dat soort zaken kun je als buitenstaander moeilijk oordelen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft hij een langere periode minder gespeeld dan? Volgens mij toch niet.
Ik weet niet wat jij onder een inzinking verstaatquote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Beetje late reactie, maar Urby stond die periode kotsend op het trainingsveld. Vermoeidheidverschijnselen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Waanzin, alsof dat half uurtje uitmaakt, meneer is toch prof ?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hij is nu naar het ziekenhuis zijn vrouw is aan het bevallen![]()
Dus als ie net in dat half uurtje vader wordt is dat jammer maar helaas dat hij niet bij de geboorte aanwezig kan zijn? Wat is nou belangrijker?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Waanzin, alsof dat half uurtje uitmaakt, meneer is toch prof ?
Waarschijnlijk was hij anders ook wel gewisseld.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
doe ff normaal johquote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Grimm het volgende:
-
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Moet dat nouquote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Grimm het volgende:
EDIT
Het gaat omdat ene scheldwoord. Dat is gewoon not-done. Dat behoor je te weten.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef Grimm het volgende:
Waarom niet? omdat hij geen zin heeft om het wk te voetballen, nog nooit zulke onzin gehoord gadverdamme.
Babel heeft hetzelfde seizoen en die voetbalt wel gewoon, nooit weer oproepen die mafkees
Ik moest in een ander topic reageren op dat artikel dat Urby niet wilde voetballen, omdat de mijne werd gesloten.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat omdat ene scheldwoord. Dat is gewoon not-done. Dat behoor je te weten.
Maar laten we dat niet in dit topic bespreken.
Kan je je woorden geen kracht bij zetten door goede argumenten te geven in plaats van schelden met ziektes?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik moest in een ander topic reageren op dat artikel dat Urby niet wilde voetballen, omdat de mijne werd gesloten.
Kan welquote:Op zondag 6 mei 2007 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je je woorden geen kracht bij zetten door goede argumenten te geven in plaats van schelden met ziektes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |