Heerlijk argumentje weer, beste anti-fan. Ik heb Urby regelmatig spelers zien afstoppen. Sterker nog, in de meeste wedstrijden die ik Urby heb zien spelen was het niet nodig spelers af te stoppen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou je ziet hem nooit echt spelers afstoppen.
Een Tros programma op Talpa?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor alle fans; vanavond bij Cafe de Sport.
Nu doe je net of je alwetend bent. Over dat soort zaken kun je als buitenstaander moeilijk oordelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Inzinking kwam alleen door Blind eigenlijk. Die vond dat Urby maar eens moe moest wezen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Inzinking kwam alleen door Blind eigenlijk. Die vond dat Urby maar eens moe moest wezen.
Heeft hij een langere periode minder gespeeld dan? Volgens mij toch niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nu doe je net of je alwetend bent. Over dat soort zaken kun je als buitenstaander moeilijk oordelen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft hij een langere periode minder gespeeld dan? Volgens mij toch niet.
Ik weet niet wat jij onder een inzinking verstaatquote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Beetje late reactie, maar Urby stond die periode kotsend op het trainingsveld. Vermoeidheidverschijnselen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |