Are you kidding me? Drenthe is Urby de tweede, kan alles een beetje maar blinkt nergens uit. Verdedigend is het al helemaal weinig soeps.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:40 schreef davihaa het volgende:
[..]
Emanuelson is geen linksback, kan ook niet verdedigen. We hebben maar één redelijke links-back bij oranje; Drenthe. Bij Ajax zag het er soms echt niet uit hoor urby op die positie, wil dat bij oranje niet meemaken.
Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:40 schreef davihaa het volgende:
[..]
Emanuelson is geen linksback, kan ook niet verdedigen. We hebben maar één redelijke links-back bij oranje; Drenthe. Bij Ajax zag het er soms echt niet uit hoor urby op die positie, wil dat bij oranje niet meemaken.
En urby wil dat wel voor het NL elftal. Ik heb liever Urby op linksachter dan Pietersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.
Volgens mij wil hij het ook niet inderdaad, maar kan het toch wel. Vind het meer een killer dan Pieters en Urby. Urby wil sowieso niet verdedigen maar vind het leuk om in een oranje shirt rond te rennen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.
Nee Boateng staat op 10.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:26 schreef louter_genieten het volgende:
Wordt Urby de 10 van Milan het komende jaar?
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:26 schreef louter_genieten het volgende:
Wordt Urby de 10 van Milan het komende jaar?
Nee, ze zijn bezig Kaka aan het halen.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:46 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze zijn bezig Kaka aan het halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |