Blijkbaar wel, anders zou je eerdere bericht nergens op slaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja he, want dat doe ik he? He? He?
quote:
quote:Een levenscoach:
Inspireert en ondersteunt mensen bij het optimaal ontplooien van persoonlijke kwaliteiten.
Helpt u bij het opbouwen en vergroten van zelfvertrouwen.
Ondersteunt u bij het leggen en onderhouden van contacten met de wereld om u heen.
Helpt u bij het leren contact te maken met uw emoties.
Zoekt samen met u naar wie u diep van binnen eigenlijk bent en wat u werkelijk wilt leven.
Idd, als je een bericht niet 100% serieus neemt kun je er geen oordeel over vellen. Zo is het bericht omdat het uit de prive komt ook helemaal verzonnen. Zo werkt het namelijk. Dit is allemaal een hoax toch Littlerabbit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou je eerdere bericht nergens op slaan.
Als ik zeg dat het een neger is, is dat dan ook een vooroordeel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het bevestigd wel vrij veel vooroordelen die je zou kunnen hebben over voetballers als Emanuelson.
Btw: wat is een 'levenscoach' en waarom heb ik er nog geen?
Dat per telefoon gedumpt is zonder ook maar iets doorgehad te hebben? Daar geloof ik inderdaad helemaal niks van.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idd, als je een bericht niet 100% serieus neemt kun je er geen oordeel over vellen. Zo is het bericht omdat het uit de prive komt ook helemaal verzonnen. Zo werkt het namelijk. Dit is allemaal een hoax toch Littlerabbit?
Gek he dat je het niet ziet aan komen dat je over de foon gedumpt wordt na een jarenlange relatie met kinderen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat per telefoon gedumpt is zonder ook maar iets doorgehad te hebben? Daar geloof ik inderdaad helemaal niks van.
Zijn bankrekening denkt daar anders overquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:20 schreef PKRChamp het volgende:
Had achteraf gezien toch beter bij Ajax kunnen blijven lijkt mij.
Misschien, maar over een paar jaar weet niemand weer waar hij speelt en vergeten ze hem allemaal. Zo'n Van der Meyde-geval.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zijn bankrekening denkt daar anders over
Even denken een basisplek en elk jaar europees spelen en iets meer dan een miljoen verdienen bij Ajax.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja echt, wie wil er nu niet Ajax inwisselen voor Milan
Tuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Even denken een basisplek en elk jaar europees spelen en iets meer dan een miljoen verdienen bij Ajax.
Of op de bank of tribune zitten bij AC Milan en mischien een 4 of 5 ton meer verdienen om daarna in de vergetelheid te raken.
De keuze lijkt mij niet zo moeilijk hoor.
Op welke positie speelt hij nou eigenlijk bij Milan? 10?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:41 schreef DSL het volgende:
Doet het goed de laatste tijd. Linksback in Oranje maar weer eens proberen?
Yupquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op welke positie speelt hij nou eigenlijk bij Milan? 10?
Wil toch ook wel is als linksback spelen als er nood op die positie is?quote:
Emanuelson is geen linksback, kan ook niet verdedigen. We hebben maar één redelijke links-back bij oranje; Drenthe. Bij Ajax zag het er soms echt niet uit hoor urby op die positie, wil dat bij oranje niet meemaken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wil toch ook wel is als linksback spelen als er nood op die positie is?
Are you kidding me? Drenthe is Urby de tweede, kan alles een beetje maar blinkt nergens uit. Verdedigend is het al helemaal weinig soeps.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:40 schreef davihaa het volgende:
[..]
Emanuelson is geen linksback, kan ook niet verdedigen. We hebben maar één redelijke links-back bij oranje; Drenthe. Bij Ajax zag het er soms echt niet uit hoor urby op die positie, wil dat bij oranje niet meemaken.
Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:40 schreef davihaa het volgende:
[..]
Emanuelson is geen linksback, kan ook niet verdedigen. We hebben maar één redelijke links-back bij oranje; Drenthe. Bij Ajax zag het er soms echt niet uit hoor urby op die positie, wil dat bij oranje niet meemaken.
En urby wil dat wel voor het NL elftal. Ik heb liever Urby op linksachter dan Pietersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.
Volgens mij wil hij het ook niet inderdaad, maar kan het toch wel. Vind het meer een killer dan Pieters en Urby. Urby wil sowieso niet verdedigen maar vind het leuk om in een oranje shirt rond te rennen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |