Snap niet waarom er 2 linkspoten bij die bal stonden.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch wel weer een leuke vrije trap gisteren hoor.
Keepertje ging ook niet helemaal vrijuit.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch wel weer een leuke vrije trap gisteren hoor.
Was gewoon een fout van de keeper, elke andere keeper had hem.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Keepertje ging ook niet helemaal vrijuit.
Heitinga.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was de laatste speler uit de eigen jeugd bij Ajax die tot 124 wedstrijden kwam in het eerste zonder dat hij verkocht werd?
Het is eigenlijk geen vlees en geen vis. Te goed om op te ruimen te slecht om te verkopen
Dat zou wel betekenen dat hij, zoals op het moment, helemaal niets/zelden iets met zijn talent doet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef Radegast het volgende:
Urby.Van mij mag hij heel z'n carriere bij Ajax blijven.
Goede analysequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:08 schreef Lebawski het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met Urby. Al ben ik de laatste tijd milder gestemd over hem. Soms zie je hem technisch perfecte acties maken, maar dan is de eindpass weer enorm slecht. Schieten kan hij niet, voorzetten zijn dramatisch. En na een goeie actie zie je hem 20 minuten totaal niet aan de bal. Verdedigen kan hij niet, dat is bekend. Zijn ingrepen zijn te slap. Hij heeft fysiek niks in te brengen waardoor dat ook al geen meerwaarde is. Hij kan aardig postbode-voetbal spelen en heeft soepele bewegingen in huis, maar dat is alles. Dat is leuker voor op de pleintjes of voor in de zaal, maar als middenvelder van Ajax brengt Urby structureel te weinig. Hij kan beter hangend op links bij Volendam gaan ballen, schitterend als een handjevol palingboeren hem daar toejuichen omdat hij weer een panna geeft aan die rechtsback van B.V. Veendam !
Indeed hoe vaak zie je hem een bal verkeerd koppen door dat kapsel. Valderama had ook een dons haar maar die kopte ze wel goed. Als dat haar je prestaties beinvloed weg ermee. En verder moet hij echt eens een keer in een sloppenwijk gedumpt worden om wat mentaliteit te krijgen. Voetbalt te vrijblijvend.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:30 schreef Fortitudo het volgende:
die gaat nooit de echte top halen. veel te laks.
of hij moet zijn instelling, houding en haarmodel drastisch veranderen.
Als dit waarheid is dan zou ik Urby meteen wissel zetten, word je de komende seizoenen opeens kampioenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede analyse
P.S. 5 seizoenen in de basis, 5 seizoenen geen titel
True, in Pes 2008 speelt hij altijd in mijn NL elftalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:46 schreef Rejected het volgende:
Ik ben nog altijd fan van Urby, in PES is hij ook heel goed.
quote:Emanuelson: linksback tegen wil en dank
14 september 2009
In de zomer wist Urby Emanuelson het zeker: hij wilde geen linksback meer zijn. Links op het middenveld of links voorin, dat waren de positie waar hij zich op richtte. Toch is hij nu weer 'gewoon' linksachter. Tegen wil en dank, maar het heeft ook zijn voordelen. "Want als linksback maak ik meer kans op een plek in de WK-selectie."
Hij moet er zelf ook wel een beetje om lachen. Inderdaad, hij wilde geen linksback meer zijn. Hij wilde zich richten op één plek en niet langer als een jojo over de linkerflank geslingerd worden. Linkshalf, dat was de positie die Urby Emanuelson bij Ajax wilde gaan bekleden. Of anders linksbuiten. Maar linksback? Dat niet meer.
Maar ziedaar: de Eredivisie is amper zes speeldagen aan de gang en Emanuelson is weer linksback. Wellicht deels door de gebrekkige fitheid van Thimothée Atouba, maar toch. Hij staat er weer en deed het de afgelopen wedstrijden prima op die positie. Zondag tegen NAC, dat toch met een pure rechtsbuiten (Joonas Kolkka) speelde, kwam hij geen moment in de problemen.
"Ja, het ging eigenlijk best lekker", zegt hij tegen FCUpdate.nl. "In zo'n wedstrijd, waarin we beter zijn dan de tegenstander, is linksachter ook best een lekkere positie. Je kan dan regelmatig naar voren komen, zonder defensief in de problemen te komen."
Emanuelson maakt er geen geheim van dat hij nog steeds liever op het middenveld speelt, maar hij accepteert zijn huidige rol als verdediger. "Als de ploeg me op die positie nodig heeft, vul ik mijn rol als linksback zo goed mogelijk in. Ik heb nu twee prima wedstrijden achter de rug op die positie en wil dit niveau natuurlijk zo lang mogelijk volhouden. Zo lang Atouba niet helemaal fit is, zal ik ook nog wel even linkervleugelverdediger blijven. Hoe het daarna gaat, zien we wel."
Eén voordeel heeft zijn huidige positie wel. Emanuelson heeft deelname aan het WK nog niet uit zij hoofd gezet en gezien de concurrentie op het middenveld van Oranje, is de kans klein dat hij op die positie in aanmerking komt voor de nationale ploeg. Als linksback is dat anders. Met Giovanni van Bronckhorst en Edson Braafheid heeft Nederland immers slechts twee echte linksback. "Klopt, zo lang ik links achterin speel, komt Oranje weer dichterbij. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als ik toch nog in de selectie voor het WK in Zuid-Afrika kan komen."
In de counter nog steeds slecht, zag je gisteren ook. Volgens mij stond 2x zijn mannetje meters vrij op de 16 maar kreeg ie de bal niet toegespeeld. Verder is ie goed in zo'n wedstrijd omdat ie veel ruimte heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerlijk gezegd na een zwak begin van het seizoen, zich de laatste wedstrijden toch wel terug geknokt tot een hard werkende, goede linksback met goede ingrepen.
quote:Emanuelson: 'Zoals het er nu uitziet ga ik in 2011 weg'
De aanbieding die Ajax deed om zijn in 2011 aflopende contract te verlengen, viel hem fors tegen. Urby Emanuelson zou flink moeten inleveren bij de club waar hij al 139 competitieduels voor speelde.
'Gelukkig hebben we even vakantie gehad, toen heb ik alles laten bezinken', aldus Emanuelson tegen Voetbal International. 'Ik had er moeite mee, maar je moet weer verder. Ik wil succes hebben met Ajax en dan moet mijn concentratie vol op het voetbal gericht zijn. Ik heb het gevoel dat ik nu weer fris in mijn hoofd ben.'
'De volgende stap is aan Ajax. Mijn zaakwaarnemer en ik hebben aangegeven dat we over de huidige aanbiedingen niet verder willen praten, dus we zullen zien hoe het verder gaat. Zoals het er nu uitziet dien ik mijn contract bij Ajax uit en ga ik in 2011 weg. Dat is absoluut niet het scenario dat ik voor ogen had, het is een vervelende situatie. Maar op dit moment zie ik geen andere optie.'
Hier past maar een reactie:quote:Vriendin Urby Emanuelson ontroostbaar
AMSTERDAM - Urby Emanuelson heeft zijn gezin op straat gezet. De 25-jarige voetballer van AC Milan, die sinds zesenhalf jaar een relatie heeft met Vanity, de moeder van zijn twee kindjes Nashaira (4) en Jayciël (5 maanden) , heeft afgelopen week per telefoon vanuit Milaan laten weten dat hij geen zin meer heeft in hun relatie. Vanity is ten einde raad. Totaal overstuur zegt ze: „Hij kan ons toch niet zomaar in de steek laten?”
De vriendin van de voormalige Ajacied, die in januari Urby voor zijn carrière naar Milaan volgde, is verscheurd van verdriet. Wanneer zij probeert haar verhaal te doen, barst zij regelmatig in snikken uit. Vandaar dat haar levenscoach Patty Harpenau zo nu en dan het woord voor haar doet. Vanity legt verslagen uit dat ze er echt niets van begrijpt: „Dit kan hij ons toch niet aandoen? Nashaira wil naar papa toe”.
Vanity logeerde met de kinderen bij haar moeder in Nederland toen Urby ineens belde. „Hij zei dat hij onze relatie wil verbreken en dat hij niet wil dat ik terug naar huis kwam, in Milaan.” De vriendin van de topvoetballer slikt: „Hij vertelde niet waarom. Het was een heel kort en koel gesprek.”
Na het vreselijke bericht wilde Vanity naar hun Nederlandse woning in Hoofddorp gaan, om daar wat spullen voor hun zoontje Jayciël te halen. Patty neemt het woord: „Toen zij daar aankwam, bleek de moeder van Urby alle sloten te hebben laten vervangen. Daar stond ze met de kinderen op straat. Ze kon haar eigen huis niet eens in en had geen melk voor de baby.”
En dat was niet de enige nare verrassing voor Vanity: „Alle rekeningen waren geblokkeerd. Vanity kon geen geld opnemen en dus geen boodschappen doen voor haar kindjes”, vertelt Patty.
Het bevestigd wel vrij veel vooroordelen die je zou kunnen hebben over voetballers als Emanuelson.quote:
Ach geen geld, geen huis maar gelukkig heeft Urby de levenscoach nog wel meegegeven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het bevestigd wel vrij veel vooroordelen die je zou kunnen hebben over voetballers als Emanuelson.
Btw: wat is een 'levenscoach' en waarom heb ik er nog geen?
Dat heb ik een tijd terug ook gezien ja, lijkt me echt geen jongen die eens even zomaar zijn vrouw eruit flikkert en alles blokkeert/vergrendeld. Zal vast meer aan de hand zijn, maar ja who cares ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://www.youtube.com/us(...)search/0/5QwnE5Cv1QQ
Had het ook niet verwacht idd, leek me niet de typische broodvoetballer maar schijn bedriegt blijkbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijd terug ook gezien ja, lijkt me echt geen jongen die eens even zomaar zijn vrouw eruit flikkert en alles blokkeert/vergrendeld. Zal vast meer aan de hand zijn, maar ja who cares ?
Anders neem je een artikel uit de prive met het "slachtoffer" en haar levenscoach als enige bron ff 100% serieusquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Had het ook niet verwacht idd, leek me niet de typische broodvoetballer maar schijn bedriegt blijkbaar.
Ja he, want dat doe ik he? He? He?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders neem je een artikel uit de prive met het "slachtoffer" en haar levenscoach als enige bron ff 100% serieus
He?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja he, want dat doe ik he? He? He?
Blijkbaar wel, anders zou je eerdere bericht nergens op slaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja he, want dat doe ik he? He? He?
quote:
quote:Een levenscoach:
Inspireert en ondersteunt mensen bij het optimaal ontplooien van persoonlijke kwaliteiten.
Helpt u bij het opbouwen en vergroten van zelfvertrouwen.
Ondersteunt u bij het leggen en onderhouden van contacten met de wereld om u heen.
Helpt u bij het leren contact te maken met uw emoties.
Zoekt samen met u naar wie u diep van binnen eigenlijk bent en wat u werkelijk wilt leven.
Idd, als je een bericht niet 100% serieus neemt kun je er geen oordeel over vellen. Zo is het bericht omdat het uit de prive komt ook helemaal verzonnen. Zo werkt het namelijk. Dit is allemaal een hoax toch Littlerabbit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou je eerdere bericht nergens op slaan.
Als ik zeg dat het een neger is, is dat dan ook een vooroordeel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het bevestigd wel vrij veel vooroordelen die je zou kunnen hebben over voetballers als Emanuelson.
Btw: wat is een 'levenscoach' en waarom heb ik er nog geen?
Dat per telefoon gedumpt is zonder ook maar iets doorgehad te hebben? Daar geloof ik inderdaad helemaal niks van.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idd, als je een bericht niet 100% serieus neemt kun je er geen oordeel over vellen. Zo is het bericht omdat het uit de prive komt ook helemaal verzonnen. Zo werkt het namelijk. Dit is allemaal een hoax toch Littlerabbit?
Gek he dat je het niet ziet aan komen dat je over de foon gedumpt wordt na een jarenlange relatie met kinderen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat per telefoon gedumpt is zonder ook maar iets doorgehad te hebben? Daar geloof ik inderdaad helemaal niks van.
Zijn bankrekening denkt daar anders overquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:20 schreef PKRChamp het volgende:
Had achteraf gezien toch beter bij Ajax kunnen blijven lijkt mij.
Misschien, maar over een paar jaar weet niemand weer waar hij speelt en vergeten ze hem allemaal. Zo'n Van der Meyde-geval.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zijn bankrekening denkt daar anders over
Even denken een basisplek en elk jaar europees spelen en iets meer dan een miljoen verdienen bij Ajax.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja echt, wie wil er nu niet Ajax inwisselen voor Milan
Tuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Even denken een basisplek en elk jaar europees spelen en iets meer dan een miljoen verdienen bij Ajax.
Of op de bank of tribune zitten bij AC Milan en mischien een 4 of 5 ton meer verdienen om daarna in de vergetelheid te raken.
De keuze lijkt mij niet zo moeilijk hoor.
Op welke positie speelt hij nou eigenlijk bij Milan? 10?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:41 schreef DSL het volgende:
Doet het goed de laatste tijd. Linksback in Oranje maar weer eens proberen?
Yupquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op welke positie speelt hij nou eigenlijk bij Milan? 10?
Wil toch ook wel is als linksback spelen als er nood op die positie is?quote:
Emanuelson is geen linksback, kan ook niet verdedigen. We hebben maar één redelijke links-back bij oranje; Drenthe. Bij Ajax zag het er soms echt niet uit hoor urby op die positie, wil dat bij oranje niet meemaken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wil toch ook wel is als linksback spelen als er nood op die positie is?
Are you kidding me? Drenthe is Urby de tweede, kan alles een beetje maar blinkt nergens uit. Verdedigend is het al helemaal weinig soeps.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:40 schreef davihaa het volgende:
[..]
Emanuelson is geen linksback, kan ook niet verdedigen. We hebben maar één redelijke links-back bij oranje; Drenthe. Bij Ajax zag het er soms echt niet uit hoor urby op die positie, wil dat bij oranje niet meemaken.
Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:40 schreef davihaa het volgende:
[..]
Emanuelson is geen linksback, kan ook niet verdedigen. We hebben maar één redelijke links-back bij oranje; Drenthe. Bij Ajax zag het er soms echt niet uit hoor urby op die positie, wil dat bij oranje niet meemaken.
En urby wil dat wel voor het NL elftal. Ik heb liever Urby op linksachter dan Pietersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.
Volgens mij wil hij het ook niet inderdaad, maar kan het toch wel. Vind het meer een killer dan Pieters en Urby. Urby wil sowieso niet verdedigen maar vind het leuk om in een oranje shirt rond te rennen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.
Nee Boateng staat op 10.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:26 schreef louter_genieten het volgende:
Wordt Urby de 10 van Milan het komende jaar?
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:26 schreef louter_genieten het volgende:
Wordt Urby de 10 van Milan het komende jaar?
Nee, ze zijn bezig Kaka aan het halen.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:46 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze zijn bezig Kaka aan het halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |