abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68894365
Toch wel weer een leuke vrije trap gisteren hoor.
pi_68894386
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snap niet waarom er 2 linkspoten bij die bal stonden.
pi_68895297
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Keepertje ging ook niet helemaal vrijuit.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 11 mei 2009 @ 12:07:19 #104
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68900204
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Keepertje ging ook niet helemaal vrijuit.
Was gewoon een fout van de keeper, elke andere keeper had hem.
pi_68900223
Van mij mag hij vertrekken voor een leuk bedrag
pi_71780998
Wat was de laatste speler uit de eigen jeugd bij Ajax die tot 124 wedstrijden kwam in het eerste zonder dat hij verkocht werd?

Het is eigenlijk geen vlees en geen vis. Te goed om op te ruimen te slecht om te verkopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71781012
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was de laatste speler uit de eigen jeugd bij Ajax die tot 124 wedstrijden kwam in het eerste zonder dat hij verkocht werd?

Het is eigenlijk geen vlees en geen vis. Te goed om op te ruimen te slecht om te verkopen
Heitinga.
pi_71781040
Die is inderdaad wel ongeveer van het zelfde niveau maar die had er ook nog 2 hele zware blessures bijzitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71781255
Urby mag wel wat aan zijn kapsel doen . Hij kan die ballen nooit normaal koppen met dat haar van hem. En met zijn kop naar beneden lopen.. hij hoort borst vooruit de kar te trekken.
pi_71791158
Urby. Van mij mag hij heel z'n carriere bij Ajax blijven.

[ Bericht 20% gewijzigd door Radegast op 11-08-2009 15:27:21 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:03:06 #111
123545 DatMeenJeNiet
pi_71800564
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef Radegast het volgende:
Urby. Van mij mag hij heel z'n carriere bij Ajax blijven.
Dat zou wel betekenen dat hij, zoals op het moment, helemaal niets/zelden iets met zijn talent doet.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:04:45 #112
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71800617
Overschatte voetballer die eigenlijk nergens tot zijn recht komt, heeft ook al een aantal cruciale tegengoals ingeleid.
pi_71800738
Ik heb het een beetje gehad met Urby. Al ben ik de laatste tijd milder gestemd over hem. Soms zie je hem technisch perfecte acties maken, maar dan is de eindpass weer enorm slecht. Schieten kan hij niet, voorzetten zijn dramatisch. En na een goeie actie zie je hem 20 minuten totaal niet aan de bal. Verdedigen kan hij niet, dat is bekend. Zijn ingrepen zijn te slap. Hij heeft fysiek niks in te brengen waardoor dat ook al geen meerwaarde is. Hij kan aardig postbode-voetbal spelen en heeft soepele bewegingen in huis, maar dat is alles. Dat is leuker voor op de pleintjes of voor in de zaal, maar als middenvelder van Ajax brengt Urby structureel te weinig. Hij kan beter hangend op links bij Volendam gaan ballen, schitterend als een handjevol palingboeren hem daar toejuichen omdat hij weer een panna geeft aan die rechtsback van B.V. Veendam !
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_71801006
Niemand weet wat zijn beste positie is. Geen goed teken.

Hij is op geen enkele positie echt goed.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:18:24 #115
144262 thewishmaster
pi_71801077
Als linksback is hij in ieder geval definitief afgeschreven. Iedere rechtsbuiten leefde zich uit tegen Urby.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 01:30:51 #116
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71807893
die gaat nooit de echte top halen. veel te laks.

of hij moet zijn instelling, houding en haarmodel drastisch veranderen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71808761
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:08 schreef Lebawski het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met Urby. Al ben ik de laatste tijd milder gestemd over hem. Soms zie je hem technisch perfecte acties maken, maar dan is de eindpass weer enorm slecht. Schieten kan hij niet, voorzetten zijn dramatisch. En na een goeie actie zie je hem 20 minuten totaal niet aan de bal. Verdedigen kan hij niet, dat is bekend. Zijn ingrepen zijn te slap. Hij heeft fysiek niks in te brengen waardoor dat ook al geen meerwaarde is. Hij kan aardig postbode-voetbal spelen en heeft soepele bewegingen in huis, maar dat is alles. Dat is leuker voor op de pleintjes of voor in de zaal, maar als middenvelder van Ajax brengt Urby structureel te weinig. Hij kan beter hangend op links bij Volendam gaan ballen, schitterend als een handjevol palingboeren hem daar toejuichen omdat hij weer een panna geeft aan die rechtsback van B.V. Veendam !
Goede analyse

P.S. 5 seizoenen in de basis, 5 seizoenen geen titel
pi_71809642
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 01:30 schreef Fortitudo het volgende:
die gaat nooit de echte top halen. veel te laks.

of hij moet zijn instelling, houding en haarmodel drastisch veranderen.
Indeed hoe vaak zie je hem een bal verkeerd koppen door dat kapsel. Valderama had ook een dons haar maar die kopte ze wel goed. Als dat haar je prestaties beinvloed weg ermee. En verder moet hij echt eens een keer in een sloppenwijk gedumpt worden om wat mentaliteit te krijgen. Voetbalt te vrijblijvend.

misschien dat Jol wat peper in zijn hol kan douwen of zo want dit schiet niet op zo . Als ie over een wedstrijd of 5 nog zo speelt kan je hem beter in de uitverkoop zetten. En natuurlijk is hij als een stoepsnol van de ene naar de andere positie geslingerd maar nu voetbalt hij gewoon op zijn favoriete plek en moet ie laten zien dat hij het kan.
pi_71809971
Ik ben nog altijd fan van Urby, in PES is hij ook heel goed.
pi_71817424
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 03:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goede analyse

P.S. 5 seizoenen in de basis, 5 seizoenen geen titel
Als dit waarheid is dan zou ik Urby meteen wissel zetten, word je de komende seizoenen opeens kampioen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_71817789
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:46 schreef Rejected het volgende:
Ik ben nog altijd fan van Urby, in PES is hij ook heel goed.
True, in Pes 2008 speelt hij altijd in mijn NL elftal
pi_72725938
quote:
Emanuelson: linksback tegen wil en dank
14 september 2009

In de zomer wist Urby Emanuelson het zeker: hij wilde geen linksback meer zijn. Links op het middenveld of links voorin, dat waren de positie waar hij zich op richtte. Toch is hij nu weer 'gewoon' linksachter. Tegen wil en dank, maar het heeft ook zijn voordelen. "Want als linksback maak ik meer kans op een plek in de WK-selectie."

Hij moet er zelf ook wel een beetje om lachen. Inderdaad, hij wilde geen linksback meer zijn. Hij wilde zich richten op één plek en niet langer als een jojo over de linkerflank geslingerd worden. Linkshalf, dat was de positie die Urby Emanuelson bij Ajax wilde gaan bekleden. Of anders linksbuiten. Maar linksback? Dat niet meer.

Maar ziedaar: de Eredivisie is amper zes speeldagen aan de gang en Emanuelson is weer linksback. Wellicht deels door de gebrekkige fitheid van Thimothée Atouba, maar toch. Hij staat er weer en deed het de afgelopen wedstrijden prima op die positie. Zondag tegen NAC, dat toch met een pure rechtsbuiten (Joonas Kolkka) speelde, kwam hij geen moment in de problemen.

"Ja, het ging eigenlijk best lekker", zegt hij tegen FCUpdate.nl. "In zo'n wedstrijd, waarin we beter zijn dan de tegenstander, is linksachter ook best een lekkere positie. Je kan dan regelmatig naar voren komen, zonder defensief in de problemen te komen."

Emanuelson maakt er geen geheim van dat hij nog steeds liever op het middenveld speelt, maar hij accepteert zijn huidige rol als verdediger. "Als de ploeg me op die positie nodig heeft, vul ik mijn rol als linksback zo goed mogelijk in. Ik heb nu twee prima wedstrijden achter de rug op die positie en wil dit niveau natuurlijk zo lang mogelijk volhouden. Zo lang Atouba niet helemaal fit is, zal ik ook nog wel even linkervleugelverdediger blijven. Hoe het daarna gaat, zien we wel."

Eén voordeel heeft zijn huidige positie wel. Emanuelson heeft deelname aan het WK nog niet uit zij hoofd gezet en gezien de concurrentie op het middenveld van Oranje, is de kans klein dat hij op die positie in aanmerking komt voor de nationale ploeg. Als linksback is dat anders. Met Giovanni van Bronckhorst en Edson Braafheid heeft Nederland immers slechts twee echte linksback. "Klopt, zo lang ik links achterin speel, komt Oranje weer dichterbij. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als ik toch nog in de selectie voor het WK in Zuid-Afrika kan komen."
pi_72875606
Eerlijk gezegd na een zwak begin van het seizoen, zich de laatste wedstrijden toch wel terug geknokt tot een hard werkende, goede linksback met goede ingrepen.
pi_72875881
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerlijk gezegd na een zwak begin van het seizoen, zich de laatste wedstrijden toch wel terug geknokt tot een hard werkende, goede linksback met goede ingrepen.
In de counter nog steeds slecht, zag je gisteren ook. Volgens mij stond 2x zijn mannetje meters vrij op de 16 maar kreeg ie de bal niet toegespeeld. Verder is ie goed in zo'n wedstrijd omdat ie veel ruimte heeft.
  zaterdag 19 september 2009 @ 03:45:42 #125
123545 DatMeenJeNiet
pi_72898103
In wedstrijden met weinig (fysieke) tegenstand is het dan ook een héérlijke voetballer.

Heeft hij trouwens al zijn contract verlengd? Ik denk dat het toch wel tijd wordt voor een volgende stap.
pi_72898116
Net als de meeste andere Ajax talenten van de laatste jaren je zakken vullen op de bank van een Europese topclub?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 15:03:50 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76808206
quote:
Emanuelson: 'Zoals het er nu uitziet ga ik in 2011 weg'

De aanbieding die Ajax deed om zijn in 2011 aflopende contract te verlengen, viel hem fors tegen. Urby Emanuelson zou flink moeten inleveren bij de club waar hij al 139 competitieduels voor speelde.

'Gelukkig hebben we even vakantie gehad, toen heb ik alles laten bezinken', aldus Emanuelson tegen Voetbal International. 'Ik had er moeite mee, maar je moet weer verder. Ik wil succes hebben met Ajax en dan moet mijn concentratie vol op het voetbal gericht zijn. Ik heb het gevoel dat ik nu weer fris in mijn hoofd ben.'

'De volgende stap is aan Ajax. Mijn zaakwaarnemer en ik hebben aangegeven dat we over de huidige aanbiedingen niet verder willen praten, dus we zullen zien hoe het verder gaat. Zoals het er nu uitziet dien ik mijn contract bij Ajax uit en ga ik in 2011 weg. Dat is absoluut niet het scenario dat ik voor ogen had, het is een vervelende situatie. Maar op dit moment zie ik geen andere optie.'
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76815887
Daar ben je lekker mee als Ajax zijnde
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:50:12 #129
144262 thewishmaster
pi_76817352
Ajax zal hem deze zomer dus in de etalage zetten. Weer zo'n zichzelf overschattende voetballer, die bij de eerste de beste tegenwind verzaakt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 21:42:16 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76824995
Nouja, niemand wil minder gaan verdienen.......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:09:20 #131
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_103180003
Uit het Privé-hoekje: :P

quote:
Vriendin Urby Emanuelson ontroostbaar

AMSTERDAM - Urby Emanuelson heeft zijn gezin op straat gezet. De 25-jarige voetballer van AC Milan, die sinds zesenhalf jaar een relatie heeft met Vanity, de moeder van zijn twee kindjes Nashaira (4) en Jayciël (5 maanden) , heeft afgelopen week per telefoon vanuit Milaan laten weten dat hij geen zin meer heeft in hun relatie. Vanity is ten einde raad. Totaal overstuur zegt ze: „Hij kan ons toch niet zomaar in de steek laten?”

De vriendin van de voormalige Ajacied, die in januari Urby voor zijn carrière naar Milaan volgde, is verscheurd van verdriet. Wanneer zij probeert haar verhaal te doen, barst zij regelmatig in snikken uit. Vandaar dat haar levenscoach Patty Harpenau zo nu en dan het woord voor haar doet. Vanity legt verslagen uit dat ze er echt niets van begrijpt: „Dit kan hij ons toch niet aandoen? Nashaira wil naar papa toe”.

Vanity logeerde met de kinderen bij haar moeder in Nederland toen Urby ineens belde. „Hij zei dat hij onze relatie wil verbreken en dat hij niet wil dat ik terug naar huis kwam, in Milaan.” De vriendin van de topvoetballer slikt: „Hij vertelde niet waarom. Het was een heel kort en koel gesprek.”

Na het vreselijke bericht wilde Vanity naar hun Nederlandse woning in Hoofddorp gaan, om daar wat spullen voor hun zoontje Jayciël te halen. Patty neemt het woord: „Toen zij daar aankwam, bleek de moeder van Urby alle sloten te hebben laten vervangen. Daar stond ze met de kinderen op straat. Ze kon haar eigen huis niet eens in en had geen melk voor de baby.”

En dat was niet de enige nare verrassing voor Vanity: „Alle rekeningen waren geblokkeerd. Vanity kon geen geld opnemen en dus geen boodschappen doen voor haar kindjes”, vertelt Patty.
Hier past maar een reactie: :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:09:47 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103180019
Je verwacht het gewoon niet he? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:41:40 #133
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_103180940
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Je verwacht het gewoon niet he? :').
Het bevestigd wel vrij veel vooroordelen die je zou kunnen hebben over voetballers als Emanuelson. :)

Btw: wat is een 'levenscoach' en waarom heb ik er nog geen? :?
pi_103183143
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:41 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het bevestigd wel vrij veel vooroordelen die je zou kunnen hebben over voetballers als Emanuelson. :)

Ach geen geld, geen huis maar gelukkig heeft Urby de levenscoach nog wel meegegeven.
pi_103183375
Dat ze al op de eerste dag geen geld meer heeft om boodschappen te doen bevestigt ook wel vrij veel vooroordelen over voetbalvrouwen :D.
pi_103183443
Levenscoach :')
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_103183477
Dus ze kan geen melk kopen, maar wel gewoon een levenscoach????
btw vrouwen hebben toch altijd melk bij zich. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_103183654
Urby, Vanity, Nashaira en Jayciel. Ik zie ze het in Milaan al proberen uit te spreken..

Voor de rest een grote :') voor Urby, de levenscoach en een klein beetje voor de hulpeloze voetbalvrouw..
pi_103184046
Het is nog wachten op een reactie van premier Rutte.
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:37:08 #140
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103185347
Dus, urby heeft een italiaanse gevonden :D?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103187181
:')

Wat een verhaal :')
pi_103187421
quote:
Dat heb ik een tijd terug ook gezien ja, lijkt me echt geen jongen die eens even zomaar zijn vrouw eruit flikkert en alles blokkeert/vergrendeld. Zal vast meer aan de hand zijn, maar ja who cares ?
pi_103187491
Een levenscoach?

Ik geef Urby groot gelijk
pi_103188008
Die bitch wil zijn money, urby is slim. Hij mag nu wat uitkiezen van ome berlusconi :7
pi_103188182
Speelt wel meestal als invaller, volgend jaar naar pak hem beet Sevilla, Parma, Bordeaux of Everton?
pi_103188348
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat heb ik een tijd terug ook gezien ja, lijkt me echt geen jongen die eens even zomaar zijn vrouw eruit flikkert en alles blokkeert/vergrendeld. Zal vast meer aan de hand zijn, maar ja who cares ?
Had het ook niet verwacht idd, leek me niet de typische broodvoetballer maar schijn bedriegt blijkbaar.
pi_103188393
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Had het ook niet verwacht idd, leek me niet de typische broodvoetballer maar schijn bedriegt blijkbaar.
Anders neem je een artikel uit de prive met het "slachtoffer" en haar levenscoach als enige bron ff 100% serieus :D
pi_103188483
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Anders neem je een artikel uit de prive met het "slachtoffer" en haar levenscoach als enige bron ff 100% serieus :D
Ja he, want dat doe ik he? He? He?
pi_103188538
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

He?
pi_103188671
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, anders zou je eerdere bericht nergens op slaan.
pi_103188888
Wtf doet een levenscoach? :?
pi_103188937
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Marcoss het volgende:
Wtf doet een levenscoach? :?
quote:
Een levenscoach:
Inspireert en ondersteunt mensen bij het optimaal ontplooien van persoonlijke kwaliteiten.
Helpt u bij het opbouwen en vergroten van zelfvertrouwen.
Ondersteunt u bij het leggen en onderhouden van contacten met de wereld om u heen.
Helpt u bij het leren contact te maken met uw emoties.
Zoekt samen met u naar wie u diep van binnen eigenlijk bent en wat u werkelijk wilt leven.
pi_103188995
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, anders zou je eerdere bericht nergens op slaan.
Idd, als je een bericht niet 100% serieus neemt kun je er geen oordeel over vellen. Zo is het bericht omdat het uit de prive komt ook helemaal verzonnen. Zo werkt het namelijk. Dit is allemaal een hoax toch Littlerabbit?
pi_103189004
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

[..]

shit is diep
pi_103189104
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:41 schreef beantherio het volgende:

[..]

Als ik zeg dat het een neger is, is dat dan ook een vooroordeel?
pi_103190031
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Idd, als je een bericht niet 100% serieus neemt kun je er geen oordeel over vellen. Zo is het bericht omdat het uit de prive komt ook helemaal verzonnen. Zo werkt het namelijk. Dit is allemaal een hoax toch Littlerabbit?
Dat per telefoon gedumpt is zonder ook maar iets doorgehad te hebben? Daar geloof ik inderdaad helemaal niks van.
pi_103190088
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat per telefoon gedumpt is zonder ook maar iets doorgehad te hebben? Daar geloof ik inderdaad helemaal niks van.
Gek he dat je het niet ziet aan komen dat je over de foon gedumpt wordt na een jarenlange relatie met kinderen?
  maandag 17 oktober 2011 @ 14:30:09 #159
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103190249
ZIjn vriendin komt uit Rotterdam, misschien werd hij gek van dat accent, en in Milan kun je wel beter krijgen dan dat :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103190622
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

[..]

Juist ja _O-
pi_103357112
Had achteraf gezien toch beter bij Ajax kunnen blijven lijkt mij.
pi_103361744
Ja echt, wie wil er nu niet Ajax inwisselen voor Milan
pi_103363330
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:20 schreef PKRChamp het volgende:
Had achteraf gezien toch beter bij Ajax kunnen blijven lijkt mij.
Zijn bankrekening denkt daar anders over
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_103370153
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:29 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Zijn bankrekening denkt daar anders over
Misschien, maar over een paar jaar weet niemand weer waar hij speelt en vergeten ze hem allemaal. Zo'n Van der Meyde-geval.
pi_103370718
Het is maar de vraag of hij bij Everton of Atletico wel een gewaardeerde kracht was gebleken. Met zijn instelling moet hij gewoon meteen de aanbieding van Milan aanvaarden zoals hij deed en koesteren wat hij verdient. Hij is geen wereldtop en ook niet iets daaronder waarmee hij zich bij een subtopper ala van der Vaart zou kunnen onderscheiden.
pi_103373027
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja echt, wie wil er nu niet Ajax inwisselen voor Milan
Even denken een basisplek en elk jaar europees spelen en iets meer dan een miljoen verdienen bij Ajax.
Of op de bank of tribune zitten bij AC Milan en mischien een 4 of 5 ton meer verdienen om daarna in de vergetelheid te raken.
De keuze lijkt mij niet zo moeilijk hoor.
pi_103374288
Hij speelt een stuk meer dan sommige mensen denken volgens mij. Wat overigens nog wel inhoudt dat het beter voor hem zou zijn een niveau lager te gaan spelen.
pi_103379015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:35 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Even denken een basisplek en elk jaar europees spelen en iets meer dan een miljoen verdienen bij Ajax.
Of op de bank of tribune zitten bij AC Milan en mischien een 4 of 5 ton meer verdienen om daarna in de vergetelheid te raken.
De keuze lijkt mij niet zo moeilijk hoor.
Tuurlijk
pi_103380987
EX URBY EMANUELSON BOOS OP PATTY HARPENAU

Een relatiebreuk is meestal een privékwestie, maar niet voor de ex van voetballer Urby Emanuelson. Ze schrok zich rot toen ze vanochtend de krant opensloeg.

Voetballer Urby Emanuelson en zijn ex-vriendin Vanity hebben na zesenhalf jaar een punt gezet achter hun relatie. Het nieuws over de breuk stond vanmorgen in koeienletters in de Telegraaf. En dat was even slikken voor Vanity, die zondag haar verhaal deed aan lifecoach Patty Harpenau.
Patty Harpenau kreeg afgelopen weekend bezoek van Vanity, de vriendin van AC-Milan voetballer Urby Emanuelson. Ze stort haar hart uit over hun break-up, waar de Telegraaf vandaag tot haar schrik mee uitpakt. Vanity baalt en wijst nu met haar vinger naar Patty. "Zij heeft mij misleid", vertelt Vanity maandag in RTL Boulevard. "Ze is naar de krant gestapt en daar heeft ze mijn verhaal gedaan."
Volgens Patty Harpenau ligt dat toch anders. "Zij heeft gewoon een interview gegeven", zegt Patty tegen RTL Boulevard. "Kijk, dat ze achteraf bang is geworden of dat er iets gebeurd is…"
Maar volgens Vanity hebben Patty en de Telegraaf alles verdraaid. "Ik heb helemaal geen interview gegeven, ik heb alleen mijn verhaal aan Patty in vertrouwen verteld en zij heeft dit doorgekletst aan de krant."
Patty zegt dat dit niet de bedoeling geweest. "Dat blijkt ook uit het feit dat zij met mij naast zich dat gesprek heeft gevoerd met de Telegraaf. Ik bedoel, ze is niet vier jaar oud, ze is een volwassen vrouw die vragen heeft beantwoord."
Vanity wil na alle commotie en het verdriet over de breuk tussen haar en Urby vooral rust. "Voor de kinderen en voor mijzelf."

http://www.rtl.nl/(/actue(...)n_patty_harpenau.xml
pi_103381036
Patty Harpenau: 'Ik was getrouwd met de Nederlandse Tiger Woods'

_O-
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:41:36 #171
245707 DSL
Huddie W.
pi_108819260
Doet het goed de laatste tijd. Linksback in Oranje maar weer eens proberen?
  Forum Admin zaterdag 10 maart 2012 @ 01:32:47 #172
35723 crew  GGMM
pi_108929910
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:41 schreef DSL het volgende:
Doet het goed de laatste tijd. Linksback in Oranje maar weer eens proberen?
Op welke positie speelt hij nou eigenlijk bij Milan? 10?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_108936661
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op welke positie speelt hij nou eigenlijk bij Milan? 10?
Yup
The Older I Get, The Better I Was
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:24:36 #174
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_108937193
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:05 schreef LuieSurinamer het volgende:

[..]

Yup
Wil toch ook wel is als linksback spelen als er nood op die positie is?
So confused when you're lost in the groove
pi_108937592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:24 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Wil toch ook wel is als linksback spelen als er nood op die positie is?
Emanuelson is geen linksback, kan ook niet verdedigen. We hebben maar één redelijke links-back bij oranje; Drenthe. Bij Ajax zag het er soms echt niet uit hoor urby op die positie, wil dat bij oranje niet meemaken.
pi_108937791
alles is beter dan pieters
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_108939783
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:40 schreef davihaa het volgende:

[..]

Emanuelson is geen linksback, kan ook niet verdedigen. We hebben maar één redelijke links-back bij oranje; Drenthe. Bij Ajax zag het er soms echt niet uit hoor urby op die positie, wil dat bij oranje niet meemaken.
Are you kidding me? Drenthe is Urby de tweede, kan alles een beetje maar blinkt nergens uit. Verdedigend is het al helemaal weinig soeps.
pi_108939956
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:40 schreef davihaa het volgende:

[..]

Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zaterdag 10 maart 2012 @ 15:57:41 #179
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_108941144
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Grapjas, Drenthe wilt niet verdedigen, hij kan het niet en zit verre van het gewenste niveau.
En urby wil dat wel voor het NL elftal. Ik heb liever Urby op linksachter dan Pieters :') :') of nog erger Braafheid :') :') :')
So confused when you're lost in the groove
pi_108941367
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Volgens mij wil hij het ook niet inderdaad, maar kan het toch wel. Vind het meer een killer dan Pieters en Urby. Urby wil sowieso niet verdedigen maar vind het leuk om in een oranje shirt rond te rennen.

Dan maar Koppers meenemen.
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 15:02:21 #182
138438 crew  Pizzakoppo
  zondag 29 juli 2012 @ 15:28:08 #183
269465 Stiggie
Plankgas
pi_114804631
Urby is goed bezig in de voorbereiding :)
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 29 juli 2012 @ 17:40:30 #184
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_114811206
Bertje bedankt he!
  zondag 29 juli 2012 @ 17:41:18 #185
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_114811233
2x beslissend voor Milan, en die wedstrijden hadden net zo goed CL wedstrijden kunnen zijn. _O_
pi_114811407
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee Boateng staat op 10.
Nee, ze zijn bezig Kaka aan het halen.
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 18:24:21 #187
138438 crew  Pizzakoppo
pi_114812719
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:46 schreef BankAardappel het volgende: