abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72898116
Net als de meeste andere Ajax talenten van de laatste jaren je zakken vullen op de bank van een Europese topclub?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 15:03:50 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76808206
quote:
Emanuelson: 'Zoals het er nu uitziet ga ik in 2011 weg'

De aanbieding die Ajax deed om zijn in 2011 aflopende contract te verlengen, viel hem fors tegen. Urby Emanuelson zou flink moeten inleveren bij de club waar hij al 139 competitieduels voor speelde.

'Gelukkig hebben we even vakantie gehad, toen heb ik alles laten bezinken', aldus Emanuelson tegen Voetbal International. 'Ik had er moeite mee, maar je moet weer verder. Ik wil succes hebben met Ajax en dan moet mijn concentratie vol op het voetbal gericht zijn. Ik heb het gevoel dat ik nu weer fris in mijn hoofd ben.'

'De volgende stap is aan Ajax. Mijn zaakwaarnemer en ik hebben aangegeven dat we over de huidige aanbiedingen niet verder willen praten, dus we zullen zien hoe het verder gaat. Zoals het er nu uitziet dien ik mijn contract bij Ajax uit en ga ik in 2011 weg. Dat is absoluut niet het scenario dat ik voor ogen had, het is een vervelende situatie. Maar op dit moment zie ik geen andere optie.'
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76815887
Daar ben je lekker mee als Ajax zijnde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:50:12 #129
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_76817352
Ajax zal hem deze zomer dus in de etalage zetten. Weer zo'n zichzelf overschattende voetballer, die bij de eerste de beste tegenwind verzaakt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 21:42:16 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76824995
Nouja, niemand wil minder gaan verdienen.......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:09:20 #131
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_103180003
Uit het Privé-hoekje: :P

quote:
Vriendin Urby Emanuelson ontroostbaar

AMSTERDAM - Urby Emanuelson heeft zijn gezin op straat gezet. De 25-jarige voetballer van AC Milan, die sinds zesenhalf jaar een relatie heeft met Vanity, de moeder van zijn twee kindjes Nashaira (4) en Jayciël (5 maanden) , heeft afgelopen week per telefoon vanuit Milaan laten weten dat hij geen zin meer heeft in hun relatie. Vanity is ten einde raad. Totaal overstuur zegt ze: „Hij kan ons toch niet zomaar in de steek laten?”

De vriendin van de voormalige Ajacied, die in januari Urby voor zijn carrière naar Milaan volgde, is verscheurd van verdriet. Wanneer zij probeert haar verhaal te doen, barst zij regelmatig in snikken uit. Vandaar dat haar levenscoach Patty Harpenau zo nu en dan het woord voor haar doet. Vanity legt verslagen uit dat ze er echt niets van begrijpt: „Dit kan hij ons toch niet aandoen? Nashaira wil naar papa toe”.

Vanity logeerde met de kinderen bij haar moeder in Nederland toen Urby ineens belde. „Hij zei dat hij onze relatie wil verbreken en dat hij niet wil dat ik terug naar huis kwam, in Milaan.” De vriendin van de topvoetballer slikt: „Hij vertelde niet waarom. Het was een heel kort en koel gesprek.”

Na het vreselijke bericht wilde Vanity naar hun Nederlandse woning in Hoofddorp gaan, om daar wat spullen voor hun zoontje Jayciël te halen. Patty neemt het woord: „Toen zij daar aankwam, bleek de moeder van Urby alle sloten te hebben laten vervangen. Daar stond ze met de kinderen op straat. Ze kon haar eigen huis niet eens in en had geen melk voor de baby.”

En dat was niet de enige nare verrassing voor Vanity: „Alle rekeningen waren geblokkeerd. Vanity kon geen geld opnemen en dus geen boodschappen doen voor haar kindjes”, vertelt Patty.
Hier past maar een reactie: :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:09:47 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103180019
Je verwacht het gewoon niet he? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:41:40 #133
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_103180940
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Je verwacht het gewoon niet he? :').
Het bevestigd wel vrij veel vooroordelen die je zou kunnen hebben over voetballers als Emanuelson. :)

Btw: wat is een 'levenscoach' en waarom heb ik er nog geen? :?
pi_103183143
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:41 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het bevestigd wel vrij veel vooroordelen die je zou kunnen hebben over voetballers als Emanuelson. :)

Btw: wat is een 'levenscoach' en waarom heb ik er nog geen? :?
Ach geen geld, geen huis maar gelukkig heeft Urby de levenscoach nog wel meegegeven.
pi_103183375
Dat ze al op de eerste dag geen geld meer heeft om boodschappen te doen bevestigt ook wel vrij veel vooroordelen over voetbalvrouwen :D.
pi_103183443
Levenscoach :')
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_103183477
Dus ze kan geen melk kopen, maar wel gewoon een levenscoach????
btw vrouwen hebben toch altijd melk bij zich. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_103183654
Urby, Vanity, Nashaira en Jayciel. Ik zie ze het in Milaan al proberen uit te spreken..

Voor de rest een grote :') voor Urby, de levenscoach en een klein beetje voor de hulpeloze voetbalvrouw..
pi_103184046
Het is nog wachten op een reactie van premier Rutte.
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:37:08 #140
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103185347
Dus, urby heeft een italiaanse gevonden :D?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103187181
:')

Wat een verhaal :')
pi_103187421
quote:
Dat heb ik een tijd terug ook gezien ja, lijkt me echt geen jongen die eens even zomaar zijn vrouw eruit flikkert en alles blokkeert/vergrendeld. Zal vast meer aan de hand zijn, maar ja who cares ?
pi_103187491
Een levenscoach?

Ik geef Urby groot gelijk
pi_103188008
Die bitch wil zijn money, urby is slim. Hij mag nu wat uitkiezen van ome berlusconi :7
pi_103188182
Speelt wel meestal als invaller, volgend jaar naar pak hem beet Sevilla, Parma, Bordeaux of Everton?
pi_103188348
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat heb ik een tijd terug ook gezien ja, lijkt me echt geen jongen die eens even zomaar zijn vrouw eruit flikkert en alles blokkeert/vergrendeld. Zal vast meer aan de hand zijn, maar ja who cares ?
Had het ook niet verwacht idd, leek me niet de typische broodvoetballer maar schijn bedriegt blijkbaar.
pi_103188393
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Had het ook niet verwacht idd, leek me niet de typische broodvoetballer maar schijn bedriegt blijkbaar.
Anders neem je een artikel uit de prive met het "slachtoffer" en haar levenscoach als enige bron ff 100% serieus :D
pi_103188483
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Anders neem je een artikel uit de prive met het "slachtoffer" en haar levenscoach als enige bron ff 100% serieus :D
Ja he, want dat doe ik he? He? He?
pi_103188538
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja he, want dat doe ik he? He? He?
He?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')