Vurnon Anita wellicht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Mij niet echt, maar ik had dan ook voorkennis.
Van wat er nu aankomt in de A1 is moeilijker inschatten voor mij.
Denk niet dat Cruijff in maart/april al fan was van Urby... Alleen mensen die redelijk de jeugd kenden toen. En zo goed geinformeerd zal Cruijff toch niet zijn, of zit ik daar enorm mis? :/quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat waren er in maart / april 2005 toch echt erg weinig hoor...
Ja, als linkermiddenvelder. Juanfran moet op linksback blijven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat Urby ziek is, maar straks is hij weer helemaal fit en gaat hij weer verder met het zijn van de beste Ajacied dit seizoen!
Zou Danny ook eens kunnen proberen. Maar hij lijkt het niet van plan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:58 schreef Radegast het volgende:
Juanfran is verdedigend beter. Urby moet met z'n drang naar voren en loopvermogen op het middenveld gewoon de nieuwe Edgar Davids worden.
Je weet het gewoon nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Omdat hij niet degelijk is en op fouten is te betrappen valt hij door de mand.
Ik ga zo geen wedstrijden uit mijn hoofd noemen, want tegen wie het allemaal was ben ik vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |