Ik ken het.. verschrikkelijk "dat dan weer wel"quote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
HBaat jij ook die mensen die je moeten laten weten dat ze Hans Teeuwen quotjes kennen, doen ze de stem ook nog na![]()
![]()
![]()
Mijn broertje.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
HBaat jij ook die mensen die je moeten laten weten dat ze Hans Teeuwen quotjes kennen, doen ze de stem ook nog na![]()
![]()
![]()
Post dan niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:31 schreef Thetallguy het volgende:
BOEIEND!!!
Ik vind het gewoon tof om met Teeuwen-quotes te spammenquote:
Vooral die mensen die zeggen van ja hahah eindhoveeuh is de mooiste stad van de wereld en dan dat hele verhaal en dan "ja van Theo, jeweettoch" Terwijl iedereen weet datquote:Op donderdag 15 september 2005 19:36 schreef Bigs het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die Hans Teeuwen denken na te doen maar het helemaal niet kunnenDat ze complete quotes verneuken enzo
Of iets uit een show Theo Maassen vertellen en dan zeggen dat het Hans Teeuwen was (of andersom)
anders mij wel....quote:Op donderdag 15 september 2005 19:47 schreef 1040STf het volgende:
Het kan mij allemaal niets rukken.
GOH BOEIEND INTERESSAAAANTTTtquote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef RDC het volgende:
INTERESSANT!
nu ik erover nadenk, ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 15 september 2005 19:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
anders mij wel....
ik gebruik nog wel eens het zinnetje "Ja daar kom ik godverdomme net vandaan"
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:31 schreef Het_hupt het volgende:
is dat die man die zegt dat de Jostiband playbackt?
Thank the lord.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:38 schreef So_Addictive het volgende:
Veel meer quotes zullen er niet meer komen, de lamlul stopt ermee
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
die mensen die je moeten laten weten dat ze Hans Teeuwen quotjes kennen, doen ze de stem ook nog na![]()
![]()
![]()
Je bedoelt jezelf ? Dat over eindhoven is toch idd van Theo...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vooral die mensen die zeggen van ja hahah eindhoveeuh is de mooiste stad van de wereld en dan dat hele verhaal en dan "ja van Theo, jeweettoch" Terwijl iedereen weet dat
Dat van hans Teeuwen is.
Groetjes,
veldmuis
Kan nu sturen met haar kinnetje...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef vanBoeschoten het volgende:
Henk was altijd bezig, dingen noteren, notities maken.....
Al bijgekomen van de schrik?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:56 schreef DjDev het volgende:
Dat is zo NOT-done
Voorlopig wel althans.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:18 schreef HAL9000S het volgende:
Eens, erg irritant en hij is gestopt met cabaret.
voorgoedquote:
Hehehehquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef Wrinex het volgende:
Luister mensen, ik hou van topics.
Daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar ik hou van mooie topic.
Met gevoel geopend door users die hun toetsenbord meester zijn EN bereidt zijn daar moeite voor te doen.
Daar hou ik van.
Topics troosten mij, als ik het moeilijk heb, en ik had het moeilijk die dag.
Ik brows wat door het internet, ik zie een draadje hangen: "Mensen die Hans Teeuwen nadoen"
Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: een topic, inhoud. Daar was ik aan toe.
Ik was toe om getroost te worden door een topic met inhoud.
Ik klik op die link, ik doe verdomme nog moeite voor het openen!
Ik lees daar zo die Openingspost: kut OP.
Ongeinspireerde bagger!
Dat had niets met topic-openen te maken.
Topics openen doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een toetsenbord staan te hengsten.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef Wrinex het volgende:
Met gevoel geopend door users die hun toetsenbord meester zijn EN bereidt zijn daar moeite voor te doen.
Daar hou ik van.
Ik brows wat door het internet, ik zie een draadje hangen: "Mensen die Hans Teeuwen nadoen"
Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: een topic, inhoud. Daar was ik aan toe.
Ongeinspireerde bagger!
Topics openen doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een toetsenbord staan te hengsten.
Je mist de josti`s nog die topics openen met een kut OP.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef Wrinex het volgende:
Daar hou ik van.
Ongeinspireerde bagger!
Jij kijkt naar Thuisquote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
![]()
![]()
Inclusief de mongooltjes die nog steeds denken dat opmerkingen over Kuthoeren iets toevoegen aan willekeurig welke discussie.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef eric_cartman het volgende:
Alles wat met Hans Teeuwen te maken heeft kan beter op de bodem van de oceaan ligggen.
En jij weet dat omdat..quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee.
Hij is de Josti-band.
Groetjes,
veldmuis
Alles?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef eric_cartman het volgende:
Alles wat met Hans Teeuwen te maken heeft kan beter op de bodem van de oceaan ligggen.
ontopic:quote:
Dat zegt heel Nederland.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:02 schreef Skinnymike het volgende:
"Ach, flikker toch op man!!"
Of was dat Youp van t Hek?![]()
"Ah je kent de topicstarter dus al wat langer"quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef Wrinex het volgende:
Ongeinspireerde bagger!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:24 schreef Pihkal het volgende:
Bijna elke caberateur valt in herhaling
quote:Op woensdag 21 september 2005 04:08 schreef HighLander het volgende:
[..]
"Ah je kent de topicstarter dus al wat langer"
Bijna-bijna-doodervaringquote:Op woensdag 21 september 2005 04:30 schreef Glinzdorff het volgende:
Vond de mannen van de radio veel leuker dan zijn cabaret shows.
Eens!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
![]()
![]()
Flikker toch op man, je bent waarschijnlijk te dom om z'n humor te snappen. Jij bent zeker een fan van Bert Visscher of zo. Van die lekkere ongecompliceerde kuthumor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 04:45 schreef R_ON het volgende:
Hans Teeuwen is gewoon niet eens zo heel erg leuk. Aardig. ja, aardig, dat is het juiste woord om de shows van H. Teeuwen te beschrijven; er zitten leuke stukken tussen.
en Hans Teeuwen nadoen? Nee. niet heel vaak; zoals ik zei: aardig.
quote:Op zondag 16 juli 2006 03:13 schreef Heatseeker het volgende:
*Willekeurig stuk meubilair nadoet*
smaken verschillen.quote:Op zondag 16 juli 2006 06:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat is er grappig aan een man die 5 minuten lang op zn knieën doet alsof ie een ergere geesteziekte heeft dan 't syndroom van Down?
denk je dat echt? je moet er namelijk wel eerst opkomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:31 schreef amaranta het volgende:
Ik snap überhaubt niet wat mensen leuk vinden aan Hans Teeuwen.
Wat hij doet kan ik ook, een kwartier lang naar een colablik zeggen en 285 keer het woord cocacola zeggen
Ja dat kan ik ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je dat echt? je moet er namelijk wel eerst opkomen.
beetje zoals mensen die nooit naar het museum gaan omdat er toch "allemaal tekeningen hangen die hun kinderen ook gemaakt zouden kunnen hebben".(wat een armoede)
dat vinden sommigen humor. tenminste wel als hij het doet.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:36 schreef amaranta het volgende:
Ik begin mijn show, en ga eerst iedere vrouw uit het publiek voor hoer uitmaken
Alleen was dat Theo Maassen..quote:Op zondag 16 juli 2006 08:31 schreef amaranta het volgende:
Wat hij doet kan ik ook, een kwartier lang naar een colablik zeggen en 285 keer het woord cocacola zeggen
vrouwen staan dan in de regel ook niet bekend om hun gevoel voor humor.quote:Op zondag 16 juli 2006 09:23 schreef amaranta het volgende:
TM is net zo'n hond als HT. Maargoed. Das mijn mening.
Nou ja, soms dan hebben ze wel een humorvolle sketch. En dan lach ik wel.quote:Op zondag 16 juli 2006 09:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen staan dan in de regel ook niet bekend om hun gevoel voor humor.
maar even iets anders, waar kan jij ok lachen?
maar wie vind jij nou echt leuk?quote:Op zondag 16 juli 2006 09:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja, soms dan hebben ze wel een humorvolle sketch. En dan lach ik wel.
wat valt er hem na te doen dan..die vent is een gewoon een verschrikkelijke mongool die alleen grappen kan maken ten kosten van andere mensen..... zoals een paaar andere komedianten...zielig figuur gewoon die hans teeuwenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
![]()
![]()
hoe heet die enge pot ook alweer die op de cover van playboy stond? (ze stond letterlijk op het blad dat ze op de grond had gelegdquote:Op zondag 16 juli 2006 09:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik wed dat ze Sarah Kroos, Sanne Wallis de Vries en Lennette van Dongen leuk vind
quote:Op zondag 16 juli 2006 09:51 schreef SunChaser het volgende:
Claudia de Breij.
Neeneeneeeneen, sterker nog, nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 16 juli 2006 09:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik wed dat ze Sarah Kroos, Sanne Wallis de Vries en Lennette van Dongen leuk vind
ik moest echt hard lachen...ondanks de voorspelbaarheidquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:23 schreef Dirktator het volgende:
Je zou maar een auteur zijn, jarenlang gezwoegd hebben op een mooie tekst,
en die Br33Z@hZz, WANT DAT ZIJN 'T, die maken het kapot!
en weet je waarom?
omdat ze LUI zijn.
te lui om te leren spellen,
maar nee hoor: "ik ben een br33z@h, all3s w@t ikkuh schrijf, is tog w3l g03d."
met zo'n instelling BLIJF je natuurlijk zwakzinnig...
quote:Op zondag 16 juli 2006 10:05 schreef SunChaser het volgende:
Ik ken ook mensen die Najib Amhali nadoen
Heyyyyyyyyyy Achmed! Hassan Broodje! Twee Broodjes. Ik wil broodje.
volgens mij is dit een quote van die halfkale krullenbol die vooral keihard om zijn eigen grapjes moet lachen. maar ik kan het mishebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:12 schreef Blue Thunder het volgende:
Overigens vind ik mensen die cabaratiers quoten zielig... Die hebben geen eigen gevoel voor humor denk ik
Jquote:Op zondag 16 juli 2006 10:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij is dit een quote van die halfkale krullenbol die vooral keihard om zijn eigen grapjes moet lachen. maar ik kan het mishebben.
nee die dikkerd, die ook even, als tijdelijk item, bij kopspijkers (vara) keihard om zijn eigen stupiditeit moest lachenquote:
Ow Bert Vischer. Die vind ik dan wel weer leuk.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee die dikkerd, die ook even, als tijdelijk item, bij kopspijkers (vara) keihard om zijn eigen stupiditeit moest lachen
Is dat zoquote:Op zondag 16 juli 2006 10:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij is dit een quote van die halfkale krullenbol die vooral keihard om zijn eigen grapjes moet lachen. maar ik kan het mishebben.
zow die mogen ze wat mij betreft samen met die breij in een kokend hete pan doen, krijg je balkenbrij (loller heinz en dan nu zo'n schaterlach van die vervelende bert om een duf woordgrapje)quote:Op zondag 16 juli 2006 10:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ow Bert Vischer. Die vind ik dan wel weer leuk.
Goh, origineel... heb ik nog niet voorbij zien komen zeg...quote:Op zondag 16 juli 2006 10:32 schreef Jugaros het volgende:
BOEIEND
Liever een clown die me aan het lachen maakt met absurde grappen, dan een cabaretier waar ik me kapot aan erger over hoe grappig hij probeert te zijn (Bert Visscher bijvoorbeeld).quote:Op zondag 16 juli 2006 08:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook.
Alleen heb ik nog geen naamsbekendheid en zou erniemand naar me komen kijken.
Hans Teeuwen is echt een zielige cabaretier.
Hij verdient het woord cabaretier niet eens, een clown, dat is ie.
Als je denkt dat de kern van zijn humor is dan ben je gewoon echt triest. En vertel mij eens in welke show hij zoiets doet? Je praat gewoon anderen na, stakker...quote:Op zondag 16 juli 2006 06:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat is er grappig aan een man die 5 minuten lang op zn knieën doet alsof ie een ergere geesteziekte heeft dan 't syndroom van Down?
Overdrijven is ook een vak. En natuurlijk al die meesterlijke absurde grappen "schud jij ook ff uit je mouw". Doe alsjeblieft normaal man. Als je je niet verdiept in zijn grappen, post dan niet van die onzinquote:Op zondag 16 juli 2006 08:31 schreef amaranta het volgende:
Vind bertje toch een stuk leuker dan die Hans-kwal hoor -_-quote:Op zondag 16 juli 2006 15:47 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Liever een clown die me aan het lachen maakt met absurde grappen, dan een cabaretier waar ik me kapot aan erger over hoe grappig hij probeert te zijn (Bert Visscher bijvoorbeeld).
En dan nog je zegt dat je het zelf kan, maar je hebt niet de ballen om het ook ten tonele te brengen. Zegt al wat over je zielige karakter. Dat is nou precies het verschil tussen het merendeel van de betweters en Hans Teeuwen
30 jaar en dan nog ICP luisteren.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:01 schreef Blue Thunder het volgende:
Een maat van me doet het ook altijd na.... Inclusief stem (well, kinda)
Bar irritant. En ook al maak je het snel ff af (om er vanaf te zijn) gaat hij het evengoed nog even helemaal afmaken![]()
Goh, ik wist niet dat je met mijn muziek kon meeluisteren....quote:
Je fotos op internet plaatsen als je zo'n hoofd hebt:quote:Op zondag 16 juli 2006 18:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
2006 en dan nog met een hanekam rondlopen.![]()
![]()
Hans Teeuwen is grappiger, lelijke emo.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je fotos op internet plaatsen als je zo'n hoofd hebt:
[afbeelding]
Hans heeft echt wel kwaliteit hoor, jij wilt het misschien gewoon niet zien. Absurdisme is ook een vak. Niet iedereen hoeft het leuk te vinden, natuurlijk. Maar zeggen dat iedereen dat wel kan getuigt volgens mij meer van een beperte blik. Net zoiets als mensen die Karel Appel maar een knoeier vinden.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook.
come again?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 juli 2006 08:31 schreef amaranta het volgende:
Coca Cola is dus van Theo Maassen.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook.
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:59 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
[..]
Coca Cola is dus van Theo Maassen.![]()
Vergeten topic te refreshen na de barbequequote:
en barbecue schrijf je dus met een C. ook al is de afkorting BBQ.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:01 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Vergeten topic te refreshen na de barbeque![]()
Hoe was het ook alweer? Beter goed gejat dan slecht verzonnen!quote:Op zondag 16 juli 2006 10:12 schreef Blue Thunder het volgende:
Overigens vind ik mensen die cabaratiers quoten zielig... Die hebben geen eigen gevoel voor humor denk ik
Echt???quote:Op zondag 16 juli 2006 20:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en barbecue schrijf je dus met een C. ook al is de afkorting BBQ.
zo.
So?, lang niet zo erg als Frankenstijn.quote:
Nou, want nagellak is idd zoooo mannelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
So?, lang niet zo erg als Frankenstijn.
NouNouNouNou..quote:Op zondag 16 juli 2006 02:53 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Flikker toch op man, je bent waarschijnlijk te dom om z'n humor te snappen. Jij bent zeker een fan van Bert Visscher of zo. Van die lekkere ongecompliceerde kuthumor.
Hans Teeuwen is gewoon een botte lul die de guts heeft om zijn eigen hersenspinsels te uiten in cabaret en daarbij geen blad voor de mond neemt.
Ook al heeft ie waarschijnlijk het merendeel van zijn stukken onder invloed geschreven en ten hore gebracht. Ik moet altijd zwaar lachen om die man.
Kan je niet tegen zijn botheid dan ben je gewoon te burgerlijk, en zijn humor niet leuk noermen wil zeggen dat je er weinig over beschikt en totaal geen interpretatievermogen hebt. Dan is de makkelijkste weg inderdaad om "De leukste thuis" te kijken dan hoeft er in ieder geval niks uitgelegd te worden over hetgeen wat nou precies grappig is!
wie is die vadsige jonge homofiel?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:03 schreef Laton het volgende:
[afbeelding]
Elke keer als ik dit zie moet ik lachen
blijkbaar hou ik toch van ongecompliceerde humor![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie is die vadsige jonge homofiel?
iemand die dit ZELF over een ander zegtquote:Op zondag 16 juli 2006 18:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tis mannelijker om 't te durven dragen dan klagen dat het niet mannelijk is.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nou, want nagellak is idd zoooo mannelijk![]()
Nee, ik vind het mooi plus er is een nagel bij me ervan afgereten tijdens het bassen dus dat groeit ook nooit meer mooi terug en liever zwarte nagels dan mensen die denken dat ik ebola aan mn nagel heb.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:24 schreef Pitom het volgende:
Dus je draagt 't enkel om te laten zien dat je het durft?
Frankenstein.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
So?, lang niet zo erg als Frankenstijn.
Van die mensen die zich na de 86ste keer nog steeds aan de zelfde steen stoten zijn een werkelijke blijk van intelligentie.quote:
je zin loopt nietquote:Op maandag 17 juli 2006 17:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Van die mensen die zich na de 86ste keer nog steeds aan de zelfde steen stoten zijn een werkelijke blijk van intelligentie.![]()
Het is mannelijker om lak te hebben aan mensen die denken dat je ebola aan je nagel hebt, dan cosmetica te gebruiken om dit vermoeden te voorkomen.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, ik vind het mooi plus er is een nagel bij me ervan afgereten tijdens het bassen dus dat groeit ook nooit meer mooi terug en liever zwarte nagels dan mensen die denken dat ik ebola aan mn nagel heb.
Haha schiet dan gewoon een kogel door je kop.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:16 schreef MortChill het volgende:
De enige Nederlandse cabaretier die ooit nog wel een beetje grappig is geweest is v/h Hek, hoewel het een verachtelijke persoon is.
Voor de rest hab je Wim Kan, Toon Hermans
en dat soort lui uit de oudheid (wie vindt dat anno 2006 in godsnaam leuk (?), behalve nostalgische 80-ers en lui die denken dat je ze grappig moet vinden)... Gefrustreerde verwarde semi-wereldverbeteraar Freek de Jonge, Brigitte Kaandorp met ongeveer een leuk grapje op de duizend
Herman 'simpele boer' Finkers (typische twentse/achterhoekse leeghoofdige zak), en tegenwoordig zielige Brabanders als Theo Maassen (lachûh
) en een gigantische schreeuwkneus met totaal geen inhoud (Teeuwen).
Is dit een doodsbedreiging?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:32 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Haha schiet dan gewoon een kogel door je kop.
Herman finkers niet grappig? Probeer gewoon even je hoofd leeg te maken en luister naar droge humor, die trouwens nog goed wordt gevonden ook...
Kun je niks vinden in de verhalen van Theo Maassen? Zijn imitaties?
Hans Teeuwen die 1 groot imitatiefeest houdt en zo elk detail van de samenleving belicht niet grappig?
Tja het zou natuurlijk kunnen maar probeer nog ergens de humor van in te zien anders kun je er net zo goed een einde aan maken.
ben jij die nagellak homo? what the fuck is an offspringer then? een soort van louter kontvingerende gothoc?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tis mannelijker om 't te durven dragen dan klagen dat het niet mannelijk is.
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:59 schreef Ringo het volgende:
Mensen die Hans Teeuwen niet leuk vinden, dat zijn vast mensen die kunnen lachten om dat programma van Ron Brandsteder.
Ron Brandsteder is nog erger, maar beiden vallen ze voor mij in de categorie 'niet grappig'.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:59 schreef Ringo het volgende:
Mensen die Hans Teeuwen niet leuk vinden, dat zijn vast mensen die kunnen lachten om dat programma van Ron Brandsteder.
ik had je hoger ingeschat...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ron Brandsteder is nog erger, maar beiden vallen ze voor mij in de categorie 'niet grappig'.
Deze zin snap ik niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Per definitie is eigenlijk niemand die in dit topic (vermeld) is grappig.
Volgens mij reageert ie niet eens op negersquote:Op maandag 17 juli 2006 23:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie die Hans Teeuwen vaak lopen rond Museumplein, maar die one-liners durf ik niet te roepen, want volgens mij hoort hij de wel vaker.
komt omdat het een poepzin is die niet klopt.quote:
chickies checken bij het rijke museumplein met je matties?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie die Hans Teeuwen vaak lopen rond Museumplein, maar die one-liners durf ik niet te roepen, want volgens mij hoort hij de wel vaker.
Dat zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:14 schreef BdR het volgende:
was ooit een keer op BNN bij Laughing Matters
[afbeelding]
Ook jij ziet er snugger uitquote:Op maandag 17 juli 2006 17:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Van die mensen die zich na de 86ste keer nog steeds aan de zelfde steen stoten zijn een werkelijke blijk van intelligentie.![]()
In de ontkenningfase zeker... Moet je je ouders ook nog vertellen dat je liever make-up draagt, en op mannelijke gothics valt.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Daarnaast vind ik 't ook gewoon mooier.
Moet jij de leiding niet vertellen dat je eigenlijk gewoon heel normaal bent en geen reden hebt om op de "speciale school" te zitten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
In de ontkenningfase zeker... Moet je je ouders ook nog vertellen dat je liever make-up draagt, en op mannelijke gothics valt.![]()
En hier een prachtig voorbeeld van Offsprngr 's superieure gevoel voor humorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Moet jij de leiding niet vertellen dat je eigenlijk gewoon heel normaal bent en geen reden hebt om op de "speciale school" te zitten?
Zag ik jouw hoofd niet op de voorkant van LOSER magazine?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Moet jij de leiding niet vertellen dat je eigenlijk gewoon heel normaal bent en geen reden hebt om op de "speciale school" te zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |