Voorlopig wel althans.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:18 schreef HAL9000S het volgende:
Eens, erg irritant en hij is gestopt met cabaret.
voorgoedquote:
Hehehehquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef Wrinex het volgende:
Luister mensen, ik hou van topics.
Daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar ik hou van mooie topic.
Met gevoel geopend door users die hun toetsenbord meester zijn EN bereidt zijn daar moeite voor te doen.
Daar hou ik van.
Topics troosten mij, als ik het moeilijk heb, en ik had het moeilijk die dag.
Ik brows wat door het internet, ik zie een draadje hangen: "Mensen die Hans Teeuwen nadoen"
Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: een topic, inhoud. Daar was ik aan toe.
Ik was toe om getroost te worden door een topic met inhoud.
Ik klik op die link, ik doe verdomme nog moeite voor het openen!
Ik lees daar zo die Openingspost: kut OP.
Ongeinspireerde bagger!
Dat had niets met topic-openen te maken.
Topics openen doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een toetsenbord staan te hengsten.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef Wrinex het volgende:
Met gevoel geopend door users die hun toetsenbord meester zijn EN bereidt zijn daar moeite voor te doen.
Daar hou ik van.
Ik brows wat door het internet, ik zie een draadje hangen: "Mensen die Hans Teeuwen nadoen"
Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: een topic, inhoud. Daar was ik aan toe.
Ongeinspireerde bagger!
Topics openen doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een toetsenbord staan te hengsten.
Je mist de josti`s nog die topics openen met een kut OP.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef Wrinex het volgende:
Daar hou ik van.
Ongeinspireerde bagger!
Jij kijkt naar Thuisquote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
HBaat jij ook die mensen die je moeten laten weten dat ze Hans Teeuwen quotjes kennen, doen ze de stem ook nog na![]()
![]()
![]()
Inclusief de mongooltjes die nog steeds denken dat opmerkingen over Kuthoeren iets toevoegen aan willekeurig welke discussie.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef eric_cartman het volgende:
Alles wat met Hans Teeuwen te maken heeft kan beter op de bodem van de oceaan ligggen.
En jij weet dat omdat..quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee.
Hij is de Josti-band.
Groetjes,
veldmuis
Alles?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef eric_cartman het volgende:
Alles wat met Hans Teeuwen te maken heeft kan beter op de bodem van de oceaan ligggen.
ontopic:quote:
Dat zegt heel Nederland.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:02 schreef Skinnymike het volgende:
"Ach, flikker toch op man!!"
Of was dat Youp van t Hek?![]()
"Ah je kent de topicstarter dus al wat langer"quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef Wrinex het volgende:
Ongeinspireerde bagger!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:24 schreef Pihkal het volgende:
Bijna elke caberateur valt in herhaling
quote:Op woensdag 21 september 2005 04:08 schreef HighLander het volgende:
[..]
"Ah je kent de topicstarter dus al wat langer"
Bijna-bijna-doodervaringquote:Op woensdag 21 september 2005 04:30 schreef Glinzdorff het volgende:
Vond de mannen van de radio veel leuker dan zijn cabaret shows.
Eens!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
HBaat jij ook die mensen die je moeten laten weten dat ze Hans Teeuwen quotjes kennen, doen ze de stem ook nog na![]()
![]()
![]()
Flikker toch op man, je bent waarschijnlijk te dom om z'n humor te snappen. Jij bent zeker een fan van Bert Visscher of zo. Van die lekkere ongecompliceerde kuthumor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 04:45 schreef R_ON het volgende:
Hans Teeuwen is gewoon niet eens zo heel erg leuk. Aardig. ja, aardig, dat is het juiste woord om de shows van H. Teeuwen te beschrijven; er zitten leuke stukken tussen.
en Hans Teeuwen nadoen? Nee. niet heel vaak; zoals ik zei: aardig.
quote:Op zondag 16 juli 2006 03:13 schreef Heatseeker het volgende:
*Willekeurig stuk meubilair nadoet*
smaken verschillen.quote:Op zondag 16 juli 2006 06:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat is er grappig aan een man die 5 minuten lang op zn knieën doet alsof ie een ergere geesteziekte heeft dan 't syndroom van Down?
denk je dat echt? je moet er namelijk wel eerst opkomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:31 schreef amaranta het volgende:
Ik snap überhaubt niet wat mensen leuk vinden aan Hans Teeuwen.
Wat hij doet kan ik ook, een kwartier lang naar een colablik zeggen en 285 keer het woord cocacola zeggen
Ja dat kan ik ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je dat echt? je moet er namelijk wel eerst opkomen.
beetje zoals mensen die nooit naar het museum gaan omdat er toch "allemaal tekeningen hangen die hun kinderen ook gemaakt zouden kunnen hebben".(wat een armoede)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |