Niet zo heel anders toch?quote:Op zondag 18 september 2005 19:33 schreef DearPrudence het volgende:
aha.. heel ander verhaal. hehe.
Zou ik inderdaad inleveren, alleen dat hek was op slot. Ze heeft mij ook al gebeld zaterdag en toen heb ik de tijden doorgegeven en gezegd dat het voor jou exact zo was. Dus volgens mij komt het wel goed. Volgens mij heet ze overigens Yvonne Brands (?) ofzo, tel. nr. zou ik niet weten.quote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef errrrr het volgende:
Kees, mijn ouders hebben een telefoontje gekregen van een of andere yvonne dat ik mijn tennistijdenbriefje nog niet had ingeleverd, maar dat heb jij vrijdag toch gedaan? En weet jij mss het nummer van die ene yvonne?
Ziet er netjes uit.quote:Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef errrrr het volgende:
Owja, gister om half zes was mijn camera er dus. Snel uitgepakt, even wat fototjes geklikt, om 6 uur eten... en nunet wat rondgelopen, even wat testfototjes gemaakt zegmaar... Een paar mooie hier even online gezet: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/s40/
Hmm, zie net dat ik contrast, sharpening of saturation (kan je op de camera instellen) wel erg hoog heb gezet, vandaar die vage achtergrond... moet het boekje maar 's doorlezen
Nouja, ze belt maar terug als het belangrijk is...quote:Op zondag 18 september 2005 20:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad inleveren, alleen dat hek was op slot. Ze heeft mij ook al gebeld zaterdag en toen heb ik de tijden doorgegeven en gezegd dat het voor jou exact zo was. Dus volgens mij komt het wel goed. Volgens mij heet ze overigens Yvonne Brands (?) ofzo, tel. nr. zou ik niet weten.
Inderdaad, zoiets had ik ook.quote:Op zondag 18 september 2005 21:27 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, ze belt maar terug als het belangrijk is...
Ja, maar waarom opeens in het voorjaar? Dan moet ik rijbewijs halen, wil met kerst boarden!quote:Op zondag 18 september 2005 22:47 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007764.html
hahar, sneeuw, sneeuw, sneeuw.
Dat wordt snowboarrrrden kerels.
Ik eigenlijk ook, alleen niet bij de AH ofzo.quote:Op maandag 19 september 2005 17:03 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb maar weer eens besloten om naar werk te gaan zoeken.(eigenlijk heeft mijn vader dat voor mij besloten.)
Dus, any tips van hoe ik dit aan kan pakken?
Je hoeft niet met voorjaar hoor. Ik ga als het kan twee keer, wat de rest doet zie ik dus wel.quote:Op maandag 19 september 2005 08:43 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, maar waarom opeens in het voorjaar? Dan moet ik rijbewijs halen, wil met kerst boarden!
Goedzo.quote:Op maandag 19 september 2005 17:03 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb maar weer eens besloten om naar werk te gaan zoeken.(eigenlijk heeft mijn vader dat voor mij besloten.)
Dus, any tips van hoe ik dit aan kan pakken?
Ja was erg gezellig. Altijd lachenquote:Op maandag 19 september 2005 17:24 schreef MrAli het volgende:
Net terug van Joost, ff gezellig in de tuin gezeten, op z'n verjaardag.
Tja, bediening lijkt me wel oke, best zwaar, maar ook wel leuk. Maarja, het is niet de tijd van het jaar zegmaar.quote:Op maandag 19 september 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
Goedzo.
Maar om te beginnen:
- bedenk wat je leuk vind om te doen
- check waar je dat kan doen
Ik weet niet of dat zo'n succes zou zijn...quote:- trek sexy kleren aan en wandel eens bij dat bedrijf / die winkel binnen
Bediening, tsja, ik weet het niet. Het is wat je zegt wel hard werken en niet het hele jaar door, en dat laatste is zeker wel een pluspunt. Je kan ook zeggen ik wil gewoon werk, maakt me niet uit waar als het maar verdient en wat voor werk het precies is. Dan kan je gaan vakkenvullen of een krantenwijk nemen bijv. Maar er valt vast wel wat beters te vinden.quote:Op maandag 19 september 2005 18:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, bediening lijkt me wel oke, best zwaar, maar ook wel leuk. Maarja, het is niet de tijd van het jaar zegmaar.
Hangt er vanaf waar.quote:[..]
Ik weet niet of dat zo'n succes zou zijn...
Vandaar dat jij in die rare outfit bij ons aan kwamquote:Op maandag 19 september 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
- trek sexy kleren aan en wandel eens bij dat bedrijf / die winkel binnen
MET 4-2 VAN AZ HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Trouwens, Alwin, wist je al dat we gisteren verloren hebben?
Of course I do, helaas.quote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Trouwens, Alwin, wist je al dat we gisteren verloren hebben?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Vanmiddag vrij, Hoekman for president.
Hij was ze helemaal zat en gaf ze daarom maar vrij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef DearPrudence het volgende:
Hoekman is leuk.Alleen snap ik dat vrij stukje niet.
Succes.quote:Ik heb net de Griek gebeld, om 4.30 in de koog bij Kleine Griekeland voor een sollicitatie gesprek... ben benieuwd..
Nou we hadden eigenlijk het 6e uur nog wiskunde werkuur, maar omdat de BioBeunen aan het pierenscheppen waren en Hoekman zelf het ook wel welletjes vond kregen we het 6e en dus de hele middag vrijquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb net de Griek gebeld, om 4.30 in de koog bij Kleine Griekeland voor een sollicitatie gesprek... ben benieuwd..
bofkonten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou we hadden eigenlijk het 6e uur nog wiskunde werkuur, maar omdat de BioBeunen aan het pierenscheppen waren en Hoekman zelf het ook wel welletjes vond kregen we het 6e en dus de hele middag vrij.
Is toch niet echt nodig? Je heb niets te verliezen.quote:
Niet vergeten he, je bent aanhanger van het Rastafari geloof,quote:
Eh, van die nieuwe tekst de kernzinnen aanstrepen om morgen in de les die samenvatting te kunnen maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Kees, moesten we voor morgen nog wat voor Nederlands doen?
Grieks eten kan echt heel lekker zijn. Vooral het 'banille ijs'.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb net de Griek gebeld, om 4.30 in de koog bij Klein Griekeland voor een sollicitatie gesprek... ben benieuwd..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet vergeten he, je bent aanhanger van het Rastafari geloof,.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet vergeten he, je bent aanhanger van het Rastafari geloof,.
Gefeliciteerd.quote:
Thanks.quote:
Jupquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Gewoon in de bediening neem ik aan?
Ik(hij) had het al een paar dagen geleden besloten... ik wilde nog Calluna en de Smulpot bellen, en desnoods naar de AH stappen.quote:Trouwens wel snel gegaan, gister besloten (al dan niet door je vader) dat je moest werken, en 24 uur later werk hebben, niet slecht.
hehequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef DearPrudence het volgende:
Ik(hij) had het al een paar dagen geleden besloten... ik wilde nog Calluna en de Smulpot bellen, en desnoods naar de AH stappen.![]()
Geen onaardige tijden als er niet elke avond een sportclub je roept voor een training (zoals hier ongeveer het geval is). Zwart is wat minder, maarja, grotendeels zijn risico.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef DearPrudence het volgende:
moet donderdag om half 5 beginnen (tot9/9.30) en Channah en ik wisselen elkaar af. Dus ik moet wrs. 3 of 4 avonden (bv.maandag, donderdag en zaterdag) en ik verdien niet al te veel, zo'n 4 euro per uur (wél zwart)
Haha, leuk zo'n pa die dat soort dingen voor je beslist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Jup
[..]
Ik(hij) had het al een paar dagen geleden besloten... ik wilde nog Calluna en de Smulpot bellen, en desnoods naar de AH stappen.![]()
True, maar Channah en ik werken om en om, dus nooit samen. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Geen onaardige tijden als er niet elke avond een sportclub je roept voor een training (zoals hier ongeveer het geval is). Zwart is wat minder, maarja, grotendeels zijn risico.Verder, 4 euro is niet veel maar ook niet weinig, dat krijg je bij de AH bijv. niet dacht ik. En natuurlijk wel leuk dat er al een bekende werkt.
Tja..quote:[..]
Haha, leuk zo'n pa die dat soort dingen voor je beslist.
Maar ik las het pas gister.
Is dat niet vervelend ivm sport? Of staan die dagen al van te voren vast?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef DearPrudence het volgende:
moet donderdag om half 5 beginnen (tot9/9.30) en Channah en ik wisselen elkaar af. Dus ik moet wrs. 3 of 4 avonden (bv.maandag, donderdag en zaterdag) en ik verdien niet al te veel, zo'n 4 euro per uur (wél zwart)
Nou...fooi word doorhen gehouden, voor personeelsuitjes of bonussen. Dat vond ik wel vreemd eigenlijk. Hmm, ik wil iig vrijdag avond vrij. Ik zal dat even aangeven, kijken of het goed is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend ivm sport? Of staan die dagen al van te voren vast?
4 euro zwart is wel aardig, en daar zal toch ook nog wel fooi bij komen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |