Precies, je realiseren hoe lekker warm je bed is, en dan nog éééééven blijven liggen, *zucht*.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:42 schreef DearPrudence het volgende:Zolang je er niet doorheen hoeft te fietsen.
Ze zien er nu wel wat rechter uit als op die eerste foto in je fotoboek, kan dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:43 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn dreads zijn 20 daagjes oud, morgen alweer 3 weken. jeetje.
Ja zeker weten wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ze zien er nu wel wat rechter uit als op die eerste foto in je fotoboek, kan dat?
Ah vandaar, vind dit wel mooier. Dat draaierige is zo slangerigquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja zeker weten wel.Dat krullerige was nog van de krulspelden en permanentvloeistof.
Draaierige hoort ook niet neen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah vandaar, vind dit wel mooier. Dat draaierige is zo slangerig.
Succesquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef DearPrudence het volgende:
En nu ga ik naar de info-dag van de rotary. Adios.
Das mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, Tim Riegman. En ja, ik wil er wel mee doorgaan.Ik vond het eindelijk eens echt een uitdaging.
Haha, wie weet moet ik ooit met de hele groep een demonstratie geven... hele groep? welke hele groep, als wij nu mee gaan doen zijn we met z'n 5-en ofzo. Wij moeten dus nodig mensen werven...... wie wil?
Lekker met zo'n lawaaimakend dak vlak naast je kop en een raam dat open staat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Wakker geregend worden, het is weer herfst.
Blijven ze eigenlijk voor altijd zitten? Of is het zo dat ze langzaam verdwijnen ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:43 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn dreads zijn 20 daagjes oud, morgen alweer 3 weken. jeetje.
Have fun, good luck.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef DearPrudence het volgende:
En nu ga ik naar de info-dag van de rotary. Adios.
Zonder benzine...quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef -Mzraki- het volgende:
-goed, bij nader inzien toch niet zo hilarisch, trust me, de situatie deed het hem-
Nope, maar morgen moet ik met 12, dus waarschijnlijk krijg ik dan de kansquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag m'n broertje vergezeld naar Six Flags (of Walibi World tegenwoordig, geloof ik). Was wel leuk.![]()
Iemand al eens met de nieuwe boot gevaren? Vandaag helaas gemist, hopelijk morgen wel.
Hey, toevallig, ik ook, waar ga je heen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nope, maar morgen moet ik met 12, dus waarschijnlijk krijg ik dan de kans.
Gaaf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:30 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, ik weet nu iig zeker dat ik naar het buitenland wil.Waar, weet ik alleen nog echt niet.
Niet echt veel nieuws eigenlijk, maar voornamelijk hele enthousiaste mensen die net terug zijn gekomen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Gaaf.Het was wel informatief dus, begrijp ik?
Ik ga met Heren 1 eventjes naar Wijk aan zee, vandaar dat ik vandaag ook niet aan de zuip ben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hey, toevallig, ik ook, waar ga je heen?
Film is af ik ga slapen morgen tijd om ingemaakt te wordenquote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Spacekees en Terilekst - De Overstroming
"Kom mensen en luister en hou nu je bek, het water dat komt jullie ook al tot jullie nek."
Dope shizzle.
Ik natuurlijk, alleen dan geen dienstlijn... Testdingen, rondtocht over de waddenzee etc...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag m'n broertje vergezeld naar Six Flags (of Walibi World tegenwoordig, geloof ik). Was wel leuk.![]()
Iemand al eens met de nieuwe boot gevaren? Vandaag helaas gemist, hopelijk morgen wel.
Oh, das waar ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga met Heren 1 eventjes naar Wijk aan zee, vandaar dat ik vandaag ook niet aan de zuip ben.
Daar gaan we wat oefenen met 3 teams, waarvan 1 team in de jaren '80 1e divisie speelde, niveau wat je dus op TV ziet. En die zijn 20 jaar later nog steeds bij elkaar. Dus wij gaan gepussywipped worden, maar wordt wel leuk.
Tsja, wij waren er niet ey...quote:Op zondag 18 september 2005 04:26 schreef NerdoNielso het volgende:
Wat en vreselijke kutavond in de koog!![]()
ZELFS de wijsneus zat niet vol (genoeg)
Piste was 4 man en een barvrouwtje in bikini![]()
Builder was klote
Speelkwartier was leeg
En heb zegmaar 4 bekenden gezien ofzo: Silve, Saskia, Marit Rutten, een vrouwtje wat me met gebroeken neus naar het ziekenhuis had gebracht... Moet toch echt is d'r naam vragen![]()
en natuurlijk Erwin / Gijsbert waarmee ik mee uit was...
Hey, jij al op? Ja, jij hebt daar natuurlijk liggen pittenquote:
Je vergeet dat een halve kilometer voordat we er waren ik een lekke band kreeg (weeer) en dat ik die daar nog even heb geplakt.quote:
Ik was zelfs om 11 uur al (even) op, maar ben toen maar weer gaan liggen.quote:Op zondag 18 september 2005 14:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hey, jij al op? Ja, jij hebt daar natuurlijk liggen pitten... Jullie superdouche al geprobeerd?
Die kat is mooi.quote:Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef errrrr het volgende:
Owja, gister om half zes was mijn camera er dus. Snel uitgepakt, even wat fototjes geklikt, om 6 uur eten... en nunet wat rondgelopen, even wat testfototjes gemaakt zegmaar... Een paar mooie hier even online gezet: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/s40/
Hmm, zie net dat ik contrast, sharpening of saturation (kan je op de camera instellen) wel erg hoog heb gezet, vandaar die vage achtergrond... moet het boekje maar 's doorlezen
Weet niet... Henk en Thomas ofzo?quote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik was zelfs om 11 uur al (even) op, maar ben toen maar weer gaan liggen.
En wie hebben me eigenlijk ondergestempeld?
Ja, wat een hufter, maar ik ben zelf niet gevallen, toen mijn voeten de grond raakten heb ik mijn fiets maar los gelaten.quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Weet niet... Henk en Thomas ofzo?
Owja, en terwijl jij met je moeder aan het bellen was, op je bek voor die slippende auto
Sick te feesten in een schuur een paar kilometer buiten Anna Paulona.quote:Op zondag 18 september 2005 14:57 schreef DearPrudence het volgende:
He? Wat hebben jullie dan allemaal gedaan?
Met wie allemaal en vooral waarom?quote:Op zondag 18 september 2005 15:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sick te feesten in een schuur een paar kilometer buiten Anna Paulona.
mooie kleuren.quote:Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef errrrr het volgende:
Owja, gister om half zes was mijn camera er dus. Snel uitgepakt, even wat fototjes geklikt, om 6 uur eten... en nunet wat rondgelopen, even wat testfototjes gemaakt zegmaar... Een paar mooie hier even online gezet: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/s40/
Hmm, zie net dat ik contrast, sharpening of saturation (kan je op de camera instellen) wel erg hoog heb gezet, vandaar die vage achtergrond... moet het boekje maar 's doorlezen
We waren met een aardige groep, Patrick (Siemons), Hans, Thomas, Ruben van Vliet, Henk, Marcus en ik.quote:Op zondag 18 september 2005 15:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Met wie allemaal en vooral waarom?
ach so..quote:Op zondag 18 september 2005 15:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
We waren met een aardige groep, Patrick (Siemons), Hans, Thomas, Ruben van Vliet, Henk, Marcus en ik.
Ruben van Vliet had een uitnodiging gehad van een paar gasten uit zijn klas voor een gigantische party, en hij moest maar wat gasten van Texel meenemen, en dat waren wij dus.
Dus wij naar een schuur een paar kilometer buiten Anna Paulona, en dat was een pittige party.
Ik meen dat er ongeveer 300 man verwacht waren, meer als 200 liter bier ingeslagen en 100 flessen wijn. Ook speelde er bandjes, o.a. die gasten uit Ruben z'n klas.
Alles was er echt heel goed verzorgd, een stuk schuur afgesloten, keurig een bar in het midden, met een aantal taps, buiten een klein huisje met wc's, zoeentje die je ook wel bij grote evenementen ziet staan.
Het feest opzich was 'gewoon' en had niet speciaal een reden.
Precies, volgende keer maar weer (dit was niet de eerste keer, dus er komt vast nog wel een keer) en dan dus niet veel pitten en jezelf daarmee aardig belachelijk maken.quote:
he, bah.quote:Op zondag 18 september 2005 15:26 schreef MrAli het volgende:
Parachutist overleden na mislukte landing
Das kut.
200 man verwacht dacht ik, maar dat was er echt niet volgens mij... en er was 500 liter bier dacht ik... wijn heb ik (gelukkig) niet gezien... Echt iedereen was brak, behalve Henk en Max... Henk had niet veel op en Max kan er wel goed tegen opzich... liggen wij allemaal brak te zijn, Max de hele tijd 'en wie pilst er door!?'quote:Op zondag 18 september 2005 15:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
We waren met een aardige groep, Patrick (Siemons), Hans, Thomas, Ruben van Vliet, Henk, Marcus en ik.
Ruben van Vliet had een uitnodiging gehad van een paar gasten uit zijn klas voor een gigantische party, en hij moest maar wat gasten van Texel meenemen, en dat waren wij dus.
Dus wij naar een schuur een paar kilometer buiten Anna Paulona, en dat was een pittige party.
Ik meen dat er ongeveer 300 man verwacht waren, meer als 200 liter bier ingeslagen en 100 flessen wijn. Ook speelde er bandjes, o.a. die gasten uit Ruben z'n klas.
Alles was er echt heel goed verzorgd, een stuk schuur afgesloten, keurig een bar in het midden, met een aantal taps, buiten een klein huisje met wc's, zoeentje die je ook wel bij grote evenementen ziet staan.
Het feest opzich was 'gewoon' en had niet speciaal een reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |