Precies, je realiseren hoe lekker warm je bed is, en dan nog éééééven blijven liggen, *zucht*.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:42 schreef DearPrudence het volgende:Zolang je er niet doorheen hoeft te fietsen.
Ze zien er nu wel wat rechter uit als op die eerste foto in je fotoboek, kan dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:43 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn dreads zijn 20 daagjes oud, morgen alweer 3 weken. jeetje.
Ja zeker weten wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ze zien er nu wel wat rechter uit als op die eerste foto in je fotoboek, kan dat?
Ah vandaar, vind dit wel mooier. Dat draaierige is zo slangerigquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja zeker weten wel.Dat krullerige was nog van de krulspelden en permanentvloeistof.
Draaierige hoort ook niet neen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah vandaar, vind dit wel mooier. Dat draaierige is zo slangerig.
Succesquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef DearPrudence het volgende:
En nu ga ik naar de info-dag van de rotary. Adios.
Das mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, Tim Riegman. En ja, ik wil er wel mee doorgaan.Ik vond het eindelijk eens echt een uitdaging.
Haha, wie weet moet ik ooit met de hele groep een demonstratie geven... hele groep? welke hele groep, als wij nu mee gaan doen zijn we met z'n 5-en ofzo. Wij moeten dus nodig mensen werven...... wie wil?
Lekker met zo'n lawaaimakend dak vlak naast je kop en een raam dat open staat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Wakker geregend worden, het is weer herfst.
Blijven ze eigenlijk voor altijd zitten? Of is het zo dat ze langzaam verdwijnen ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:43 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn dreads zijn 20 daagjes oud, morgen alweer 3 weken. jeetje.
Have fun, good luck.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef DearPrudence het volgende:
En nu ga ik naar de info-dag van de rotary. Adios.
Zonder benzine...quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef -Mzraki- het volgende:
-goed, bij nader inzien toch niet zo hilarisch, trust me, de situatie deed het hem-
Nope, maar morgen moet ik met 12, dus waarschijnlijk krijg ik dan de kansquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag m'n broertje vergezeld naar Six Flags (of Walibi World tegenwoordig, geloof ik). Was wel leuk.![]()
Iemand al eens met de nieuwe boot gevaren? Vandaag helaas gemist, hopelijk morgen wel.
Hey, toevallig, ik ook, waar ga je heen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nope, maar morgen moet ik met 12, dus waarschijnlijk krijg ik dan de kans.
Gaaf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:30 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, ik weet nu iig zeker dat ik naar het buitenland wil.Waar, weet ik alleen nog echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |