Of course I do, helaas.quote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Trouwens, Alwin, wist je al dat we gisteren verloren hebben?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Vanmiddag vrij, Hoekman for president.
Hij was ze helemaal zat en gaf ze daarom maar vrij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef DearPrudence het volgende:
Hoekman is leuk.Alleen snap ik dat vrij stukje niet.
Succes.quote:Ik heb net de Griek gebeld, om 4.30 in de koog bij Kleine Griekeland voor een sollicitatie gesprek... ben benieuwd..
Nou we hadden eigenlijk het 6e uur nog wiskunde werkuur, maar omdat de BioBeunen aan het pierenscheppen waren en Hoekman zelf het ook wel welletjes vond kregen we het 6e en dus de hele middag vrijquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb net de Griek gebeld, om 4.30 in de koog bij Kleine Griekeland voor een sollicitatie gesprek... ben benieuwd..
bofkonten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou we hadden eigenlijk het 6e uur nog wiskunde werkuur, maar omdat de BioBeunen aan het pierenscheppen waren en Hoekman zelf het ook wel welletjes vond kregen we het 6e en dus de hele middag vrij.
Is toch niet echt nodig? Je heb niets te verliezen.quote:
Niet vergeten he, je bent aanhanger van het Rastafari geloof,quote:
Eh, van die nieuwe tekst de kernzinnen aanstrepen om morgen in de les die samenvatting te kunnen maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Kees, moesten we voor morgen nog wat voor Nederlands doen?
Grieks eten kan echt heel lekker zijn. Vooral het 'banille ijs'.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb net de Griek gebeld, om 4.30 in de koog bij Klein Griekeland voor een sollicitatie gesprek... ben benieuwd..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet vergeten he, je bent aanhanger van het Rastafari geloof,.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet vergeten he, je bent aanhanger van het Rastafari geloof,.
Gefeliciteerd.quote:
Thanks.quote:
Jupquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Gewoon in de bediening neem ik aan?
Ik(hij) had het al een paar dagen geleden besloten... ik wilde nog Calluna en de Smulpot bellen, en desnoods naar de AH stappen.quote:Trouwens wel snel gegaan, gister besloten (al dan niet door je vader) dat je moest werken, en 24 uur later werk hebben, niet slecht.
hehequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef DearPrudence het volgende:
Ik(hij) had het al een paar dagen geleden besloten... ik wilde nog Calluna en de Smulpot bellen, en desnoods naar de AH stappen.![]()
Geen onaardige tijden als er niet elke avond een sportclub je roept voor een training (zoals hier ongeveer het geval is). Zwart is wat minder, maarja, grotendeels zijn risico.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef DearPrudence het volgende:
moet donderdag om half 5 beginnen (tot9/9.30) en Channah en ik wisselen elkaar af. Dus ik moet wrs. 3 of 4 avonden (bv.maandag, donderdag en zaterdag) en ik verdien niet al te veel, zo'n 4 euro per uur (wél zwart)
Haha, leuk zo'n pa die dat soort dingen voor je beslist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Jup
[..]
Ik(hij) had het al een paar dagen geleden besloten... ik wilde nog Calluna en de Smulpot bellen, en desnoods naar de AH stappen.![]()
True, maar Channah en ik werken om en om, dus nooit samen. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Geen onaardige tijden als er niet elke avond een sportclub je roept voor een training (zoals hier ongeveer het geval is). Zwart is wat minder, maarja, grotendeels zijn risico.Verder, 4 euro is niet veel maar ook niet weinig, dat krijg je bij de AH bijv. niet dacht ik. En natuurlijk wel leuk dat er al een bekende werkt.
Tja..quote:[..]
Haha, leuk zo'n pa die dat soort dingen voor je beslist.
Maar ik las het pas gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |