Winterviooltjes, peperplantjes, gewoon ff rondkijken in plantenzaak..quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:54 schreef Sandraugiga het volgende:
Gister eens even lekker de tuin onkruid vrij gemaakt. (heb nou nog spierpijn.)
Nu heb ik nog wat kale plekken over in de tuin, heeft iemand nog tips voor planten die nu nog bloeien? (Liefst geen vast planten, of zo...)
moet jij jezelf eens trots zien zijn als die zaden volgend jaar uitkomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef madelief68 het volgende:
Heb geen idee of cosmea een veldbloem is.
Enneh, lachen om mijn grote, stevige dikke oude imposante eucalyptusboom?![]()
hahahhaha, nee hoor, ik snap 'm.![]()
Moet je me winterjasmijn zien, dat is maar één zielig stekje, één zielig takje; en dat moet uitgroeien tot een behoorlijke bos?! Ik moet het nog zien.
Maarreh, die Abutulon is wel een prachtige plant zeg, vooral die kleur! (ben weg van paars en oranje).
Heb ondertussen hyacinten in de kelder staan. De een verzopen, de ander uitgedroogd, en de derde beschimmeld, grrr![]()
Nou ja, ik zie wel wat het word.
Ben vandaag naar de markt geweest, heb wel 3 rondjes gemaakt rond de plantenkraampjes...
En wat denk je? Al het geld lekker in me zak gehouden. Het kost me onderhand een fortuin, zoals ik me laat verleiden.
Nee, ben heel braaf zaden gaan verzamelen in de tuin....![]()
Goed he!
grrrrrroetjessss![]()
Hier precies hetzelfde. Je zou er bijna somber van worden...quote:Op donderdag 17 november 2005 17:24 schreef assepoes het volgende:
Het is nu echt zover. de tuin is in rap tempo aan het verwelken en verteren. De pompoenen zijn er al een tijdje af en van de plant is niet veel over. De dahlia' zijn ook aan het verwelken, wat een er droevig gezicht is. De bladverliezers zitten zonder blaadjes. Dus al met al een trieste boel.
Van mij mag het wel weer lente worden, met ontluikend groen enzo.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
Die voorjaarskriebels wordne bij mij trouwens steeds sterker, hebben jullie ook zo vreselijk veel zin in 't voorjaar?!
je roept maar als er hulp nodig isquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:10 schreef assepoes het volgende:
Jeetje mooi zeg, om jaloers op te worden. Mijn tuin is op het moment een puinhoop. Ik moet nodig een beplantingsplan maken.
Als je verliefd bent moet je gewoon een zaakje zaad kopen van Papaver somniferum 'Black Paeony'quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:
En nu ben ik flieft
Op de prachtige papavers die je hebt moeten achterlaten![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ja het is kouhhhhhhd nu, niet veel leuks te doen in de tuinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:51 schreef Sorbootje het volgende:
Deze vorst was trouwens niet de afspraak. Ik had lente besteld.![]()
http://members.home.nl/arcee/sorbootje.jpgquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:51 schreef Sorbootje het volgende:
Lief he? Jeugdsentiment...
Ik weet alleen niet meer hoe ik het plaatje nu aan moet passen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |