Je moer word geplayed door baas b gekquote:
Jouw vader wordt geplayed door lange fransie gekquote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je moer word geplayed door baas b gek.
Ik vind ze allebei niet echt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef GoLLeM het volgende:
Verschrikkelijk kutnummer zeg.
En wat heeft die Baas B een gore rotkop
Wou je kleppern gek?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jouw vader wordt geplayed door lange fransie gek.
Het is geen goed nummer, jij vindt het een goed nummer, das een heel verschil hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:38 schreef DeRCT14 het volgende:
Meelopers hier allemaal, er zegt er één dat het nummer zuigt en direct komen de flames alweer binnen
Hoewel ik meestal niet van top40 hou, is dit wel een goed nummer
juist, het is een formule. Gewoon makkelijk scoren dus. En ze rappen niet eens, ze kreunen een beetje in de microfoon. Persoonlijk hoor ik liever Jessica Simpson of Christina Aguilera 400 keer per dag kreunen dan deze twee clowns.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef Tomek het volgende:
Of het nou een baggernummer is of niet. Het is wel weer een goeie formule dit nummer. Werkelijk iedereen vindt het bagger maar het wordt wel de hele dag op de radio gedraaid
Maar wij draaien het zelf toch niet? "De radio" beslist het voor ons. Als ik even uitga van Radio 3 (staat op 't werk de hele dag aan), dan hoor ik altijd dezelfde shit. Zitten er echt nog mensen te wachten op "losing my religion" ? Nee toch!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef Tomek het volgende:
Werkelijk iedereen vindt het bagger maar het wordt wel de hele dag op de radio gedraaid
Ik vrees toch dat je er van uit moet gaan dat er genoeg mensen zijn die daar wel op zitten te wachten. Anders zouden ze het ook niet draaien. Nu draai ik op het werk ook altijd 3fm en ach, ik vind het onder het werk ook best rielekst wat ze draaien. Maar als ik thuis ben....quote:Op donderdag 22 september 2005 12:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar wij draaien het zelf toch niet? "De radio" beslist het voor ons. Als ik even uitga van Radio 3 (staat op 't werk de hele dag aan), dan hoor ik altijd dezelfde shit. Zitten er echt nog mensen te wachten op "losing my religion" ? Nee toch!
Die heb je van Ruud de Wildquote:Op donderdag 15 september 2005 11:33 schreef Frenkel het volgende:
ik vind het meer zo'n '15 miljoen mensen' liedje..
De platenmaatschappij betaalt 3FM om die plaat zoveel keer per dag te draaien.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef Tomek het volgende:
Of het nou een baggernummer is of niet. Het is wel weer een goeie formule dit nummer. Werkelijk iedereen vindt het bagger maar het wordt wel de hele dag op de radio gedraaid
Snap dat dan! Dat is omdat ie zijn emoties probeert te onderdrukken, want het is zo'n gevoelige jongen he, die fransie. (Hij denkt aan al die aandacht en roem en verkoopcijfers, de tranen van geluk springen hem spontaan in de ogenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:01 schreef Koenz0r het volgende:
GODVER, kut Lange Frans, elke zin die hij opnoemt, moet met zo een snuif, zwaar irritant als je je er op gaat focussen
Alsjeblieft, er is veel meer bagger. Maar omdat het Lange Frans en Baas B. zijn moeten iedereen zeiken, vrij kansloos om energie te gaan steken in iets wat je lelijk vindt. Tenzij, je er denkt iets mee te bereiken. Zo is het, niet anders.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Of ze roepen het omdat het werkelijk bagger is. Dat zou natuurlijk ook zo maar eens kunnen.
Natuurlijk wordt het een nummer 1 hit, maar dat is ook niet zo moeilijk als de airplay op 3FM meetelt voor de positie in de top 50, en deze zeikplaat verplicht in elk programma gedraaid moet worden.
Wil je daarmee suggereren dat het liedje niet heel lelijk is?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
de clip is wel heel lelijk
de clip is nog lelijkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Wil je daarmee suggereren dat het liedje niet heel lelijk is?
Als ze de hele dag echte bagger op de radio draaien, dan zal er ook wel iemand opstaan die zegt dat het wel goed moet zijn omdat het vaak gedraait wordt.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef Tomek het volgende:
Nee, nu je het zegt. Al was Lange Baas wel ff te gast weer bij Giel vanmorgen met z'n Hazes-rapquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:29 schreef SocialDisorder het volgende:
wel opvallend, hij is nog NIET voorbijgekomen op 3FM.........
Jij bent stiekem Baas B hč?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:27 schreef lippit het volgende:
echt niet te geloven dit hoor. wat een smerige vieze mannetjes. wat een sentimenteel, niet-gemeende neppe teringzooi. die gasten zijn echt diep gezonken; niet te geloven.
ze praten die slechtgeschreven baggerzooi ook nog is aan elkaar, dit is dus echt geen rap te noemen,...kzeg niet dat ze NIET kunnen rappen, maar dit nummer is gewoon lulle zonder flow..kk zielig.
en die clip dan, daar word ik toch megaagressief van he...die mensen die je zo ingezoomed ziet steeds moeten wel ingehuurd zijn want als je zo een trieste "heal the world-kop" gaat trekken bij dit kenkerlied dan ben je echt een debiel figuut.....
aaargrghhh wat een pleurisventjes
toen zat ik net aan de koffie, en stonden mijn oren niet open (sowieso niet bij Giel B)quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, nu je het zegt. Al was Lange Baas wel ff te gast weer bij Giel vanmorgen met z'n Hazes-rap
godskolere, what's next!? een eerbetoon aan Joop Doderer met een Swiebertje-rap..?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:33 schreef cosmick het volgende:
Nee, nu je het zegt. Al was Lange Baas wel ff te gast weer bij Giel vanmorgen met z'n Hazes-rap
Er schijnt vanavond een soort van herdenking voor Hazes te zijn ofzo? Zit die Lange Baas ook bij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
godskolere, what's next!? een eerbetoon aan Joop Doderer met een Swiebertje-rap..?stelletje mafketels
Nee joh, de mensen kijken er even naar de gein, en dan kijken ze heel moeilijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:27 schreef lippit het volgende:
als je zo een trieste "heal the world-kop" gaat trekken bij dit kenkerlied dan ben je echt een debiel figuut.....
Hebben die twee jokers Andre Hazes bij leven gekend? Of uberhaubt ook ooit maar 1 keer ontmoet!? Nee. Volkomen misplaatst aandacht opeisen en egotrippen is het, dus ik snap niet dat iedereen die lijkenpikkers nog toejuichen ook..quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:01 schreef cosmick het volgende:
Er schijnt vanavond een soort van herdenking voor Hazes te zijn ofzo? Zit die Lange Baas ook bij.
Maar het moet toch bijna wel dat de platenmaatschappij Radio 3 betaalt om deze troep uit te zenden?
Dat kan toch niet anders?
Toepasselijk voor veel Fok!usersquote:waar ze je kraken op het moment dat je het groot gaat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |