Want jij denkt dat dit daadwerkelijk in songtekst heeft gestaan en dat die bij het plaatsen op internet letterlijk is overgenomen?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:42 schreef KillOrBeKilled het volgende:
hoe erg hou je van dit land als je johan cruijff en abe lenstra niet goed kan spellen?
Vette rijms man!quote:Het land van gierig zijn maakt gewoon helemaal niet uit
De Baas B komt toch wel weer uit Diemen zuid
Jutten...quote:Kom uit het land waar Peter Gert-Jan Raymond en Jutten
ja. welke loser gaat anders dat nummer afspelen en op pauze drukken en die tekst helemaal overtypen ?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want jij denkt dat dit daadwerkelijk in songtekst heeft gestaan en dat die bij het plaatsen op internet letterlijk is overgenomen?
Zo bedoel ik het niet, maar knap gevonden......quote:Op donderdag 15 september 2005 12:24 schreef KillOrBeKilled het volgende:
[..]
ja. welke loser gaat anders dat nummer afspelen en op pauze drukken en die tekst helemaal overtypen ?
werkelijk waar geniaal inddquote:Op donderdag 15 september 2005 14:19 schreef Kipman het volgende:
Bijna elke dag hoor je dit nummer op 3fm bij Chiel Beelen, want hij is er helemaal gek van. Vandaag rapten die stoere gasten het ook nog eens live in de studio. Het is een redelijk slappe tekst, met maar een paar leuk gevonden zinnetjes ("Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoord, maar wanneer Oranje speelt iedereen er bij hoort")
Dat vind ik ook erg kut. En dat 'heerlijk ... eerlijk' klinkt ook wel erg vanmannenhoudend.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:01 schreef Koenz0r het volgende:
GODVER, kut Lange Frans, elke zin die hij opnoemt, moet met zo een snuif, zwaar irritant als je je er op gaat focussen
Hmmm., ik moet toegeven dat de muziek wel ok is, want die live-versie wordt begeleid met piano-spel. En in de 3fm-studio hoorde ik een acoustische gitaar, inclusief solootje!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:23 schreef Molluck het volgende:
De tekst is waardeloos en ik denk dat de beat het ook al zijn
Hij zegt geen Jutten, maar Junte, de echte naam van Opgezwolle-rapper Sticky Steez, die wél kan rappen. mooi kut dat in die zin staat dat ze zelf ook de game runnen, wat een stel losers. gedverdemme.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef Taxi het volgende:
[..]
Jutten...
*Google activeert...
"Welkom op de website van Hoveniersbedrijf Jutten."![]()
![]()
![]()
Voor de rest; kut-mu-ziek!
Dat zijn juist de tofste zinnen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef PDOA het volgende:
Het land dat kampioen werd in '88
Het land van haring happen,dijken en grachten
Het land van Johan Kruijf en Aben Lenstra
Het legioen laat de leeuw niet in zijn hemd staan
Het land dat vrij is sinds '45
Het land waar ik blijf, ik vind het er heerlijk
Kom uit het land met de meeste culturen per vierkante meter
Maar men is bang om bij de buren te gaan eten
Het land waar we samen veels te veel opkroppen
En wereldwijd gerepresent zijn door Harry Potter
Check die rijmtechnieken! Echt, wat een skillzzz!!!!![]()
Hoezo opgescheept, wordt je verplicht er naar te luisteren dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:28 schreef Hexagon het volgende:
Wat een afgrijselijk schijtnummer is dit.
Het is muzikaal al een wanproduct maar dat nog terzijde. Ik kan me zo ergeren aan die tekst. Stelletje klotezeikerds met hun quasi-maatschappijkritische gezever. Alleen het land waar ik gebopren ben is een goede. We zitten inderdaad met dit soort lijers opgescheept.
Ja op mn afstudeerplek staat standaard 3FM aan dus kom ik er niet onderuit helaas.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo opgescheept, wordt je verplicht er naar te luisteren dan?
Sterkte......quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja op mn afstudeerplek staat standaard 3FM aan dus kom ik er niet onderuit helaas.
Maar dit nummer is gewoon te triest. Alleen maar negatief gedoe en cynisch gezever. En dat terwijl het zelf gewoon paupers zijn.
Junte; aka sticky steez van Opgezwolle. Uiteraard was Henkmanz me voorquote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef Taxi het volgende:
[..]
Jutten...
*Google activeert...
"Welkom op de website van Hoveniersbedrijf Jutten."![]()
![]()
![]()
Voor de rest; kut-mu-ziek!
Dat doe ik al reeds als het om muziek van Nederlandse bodem gaat.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:20 schreef Zanderrr het volgende:
Je zou je bijna gaan schamen dat je Nederlander bent, na het horen van dit wanproduct.
Ook al geef ik je gelijk, je bent zo wel een echte Nederlander met al dat geklaagquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:01 schreef Netflier het volgende:
[..]
Dat doe ik al reeds als het om muziek van Nederlandse bodem gaat.
- Marco Borsato wordt beschouwd als de beste Nederlandse zanger. Het maakt niemand uit dat hij werkelijk al zijn nummers van andere muzikanten jat; "beter goed gejat dan slecht verzonnen". Hoe creatief!
- Duitse kinderliedjes komen op de eerste plaats van de hitparade, met gevolg dat het om het uur op de radio werd gedraaid.
- Van diezelfde Duitse kinderliedjes werden house-versies en Nederlandstalige versies gemaakt.
- Half Nederland gaat plat voor Frans Bauer wannabees. (Frans Bauer heb ik leren accepteren. Maar van mensen die net als hem succesvol willen zijn maar behoorlijk arrogant zijn - in tegenstelling tot Frans Bauer - ga ik over mijn nek. Zeker als zo'n gast optreedt op de bruiloft van een vriend van me. "Ja mensen, gooi die handjes maar in de lucht!")
- Nederland scoort altijd als één van de laagste bij het Eurovisie Songfestival. Áls er zich bij de voorrondes een kandidaat aandient die talentvol is en een ontroerend liedje zingt - ik heb het over één of andere lerares die in 2004 door de kijkers als winnares werd gekozen - is de jury bang dat het niet zal aanslaan bij het grote publiek dus mogen twee jongens met een gitaar en een uiterst saaie performance naar het festival.
Er zijn vast wel meer dingen op te sommen die het gebrek aan muzikaliteit van Nederland aantoont. Maar bij deze doe ik dat niet want anders krijgt iedereen die dit leest een rotgevoel.
In de jaren 80 was Nederlandstalige muziek en muziek van eigen bodem nog niet eens zo slecht. Doe Maar maakte zeer eigenzinnige aparte muziek die toch toegankelijk was en aansloeg bij het publiek. Ze waren echt niet alleen omwille van hun uiterlijk populair. Frank Boeijen heeft ook goede liedjes geschreven zoals Zwart Wit en Kronenburg Park. En The Nits waren ook goed; ze maakten Engelstalige muziek die op één of andere manier toch Hollands klonk.
maar wat vindt je nu van het nummer? mooi he??quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:16 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb me voorgenomen om om de zoveel posts in dit topic te posten dat ik het echt een kansloos klotenummer vind met gigantisch irritant onsamenhangend gemekker, bah.
Prachtig deze rijmpje..quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef BoNi het volgende:![]()
Kom uit het land van, het land van lange Fransie
Dit is het land waar ik thuis kom na vakantie![]()
Jammer dat dat niet rijmtquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Prachtig deze rijmpje..
yo, ik maak echt geen geintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |