Dat klopt, hij lacht ook altijd een beetje, als een soort smiley. En z'n stem is echt fantastischquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:41 schreef Floripas het volgende:
Die Nawijn heeft zo'n losse kin, als van een buikspreekpop.
Whieeeeeeee!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het Chin. Ind. Rest. op de Brink moet sluiten!!!!!
Geen tv. Wordt 't integraal op internet uitgezonden, eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat klopt, hij lacht ook altijd een beetje, als een soort smiley. En z'n stem is echt fantastisch! Maar dat hoor je vanavond in NOVA wel.
quote:Beste Talpa,
Graag zou ik u het volgende eens willen voorleggen. Aangezien Talpa graag entertainment in de vorm van reallife soaps programmeert, zou ik graag met het oog op de komende gemeenteraadsverkiezingen eens iets willen zien van het (directe) democratie proces zoals dat bij veel lokale bekende of onbekende partijen voorkomt.
Als voorbeeld noem ik een man die heel Nederland kent als een bolleboos die in is voor een hoop publiciteitsstunts en die na zijn lpf periode iets van Zoetermeer probeert te maken. Ik heb het dan natuurlijk over niemand minder dan Hilbrand Nawijn.
Om een indruk te geven van wat hij zoal voor elkaar heeft gekregen en daarmee andere partijen niet tekort te doen, zal ik zijn fotoboeklinkje geven, http://www.hilbrand-nawijn.nl/c_fotoboek1b.asp . Dan begrijpt u waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
In afwachting van de serie 2 be.
Met vriendelijke groet,
Hans van Leuven
p.s let u alstublieft niet op het mailadres, ik lig in de clinch met mijn provider en gebruik tot die tijd dit e-mail adres.
Daarom gaat ie af en toe ook naar België.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:50 schreef krullul het volgende:
Nawijn.Wat een clown. Ik denk dat er maar heel weinig mensen in Nederland zijn die hem serieus nemen.
Wat nou? We hebben niet bij mekaar in de klas gezeten, talpaprutsersquote:Bij vragen over het indienen van ideeën of formats voor programma’s .
Bedankt voor je idee maar;
Als je een uitgewerkt programmavoorstel hebt kun je dit uitsluitend schriftelijk per post toesturen naar onderstaand adres: Wij werken niet met particulieren of producenten die met onuitgewerkte programma-ideeën komen, voorstellen worden pas in behandeling genomen indien ze uitgewerkt zijn en op schrift zijn gesteld.
Programma ideeën via de mail worden niet in behandeling genomen!
TALPA tv
T.a.v.: de programma-afdeling
Postbus 154
1250 AD Laren
Met vriendelijke groet,
Talpa Publieksvoorlichting
Afbeelding (Metabestand)
Talpa TV B.V.
Part of Talpa Media Group
Zevenend 45 - 1251 RL Laren
www.talpa.tv
Waarom schrijf jij geen conceptje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef JimmyJames het volgende:
Misschien hebben ze bij Endemol wel interesse.
"Op z'n Nawijns"![]()
quote:Bestuurscrisis in Delfzijl
Delfzijl is het Sicilië aan de Eems. Zo typeerde de zojuist vertrokken burgemeester Maritje Appel de gemeente die de afgelopen jaren van de ene in de andere crisis belandde. In vier jaar tijd versleet Delfzijl vijf burgemeesters. En gisteren traden alle wethouders af. Een burgeractiegroep die in de huidige partijen geen toekomst ziet, riep burgers op om vanavond, voor de raadsvergadering, uit protest met witte zakdoekjes te komen zwaaien.
Groen licht voor vaccinatie
Nederland mag hobby- en vrije-uitloopkippen vaccineren tegen de vogelgriep. Een comité van experts uit de 25 EU-landen ging daar vandaag mee akkoord. Minister Cees Veerman (Landbouw) reageert in de studio.
Op pad met Nawijn
Hilbrand Nawijn, oud-minister en tegenwoordig zijn eigen Tweede Kamerfractie met Groep Nawijn, probeert onder eigen naam ook voet aan de grond te krijgen in de lokale politiek. In zijn woonplaats Zoetermeer voert hij actief campagne om - je weet maar nooit of het nodig is - meer naamsbekendheid te krijgen.
Presentatie: Paul Witteman en Ferry Mingelen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:51 schreef Floripas het volgende:
Stop de couscousoorlog!!!!
Geen goedkopere olijven in van die zandwoestijnsoukhs!!!!!!
Het Chin. Ind. Rest. op de Brink moet sluiten!!!!!
Knoflooksaus weg bij Kruidenier Grootgrut!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |