ja vreselijk zeg.. iemand van boven de 40 op hyvesquote:Op maandag 20 februari 2006 19:16 schreef Denocorp het volgende:
Hij gaat nu wel érg ver om populair te worden bij de jongere kiezers... http://wjbos.hyves.net/
Ik vind dit nergens op slaan.
Het is pas echt zeker als hij volgende week zijn account wegdoet en zich bij een andere site aanmeldt omdat die bij nader inzien toch beter is.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:51 schreef Denocorp het volgende:
Het is ´m wel echt, al laat hij het onderhouden van de site grotendeels aan een ´medewerker´ over, zo valt ergens te lezen. Woutertje schrijft ook dat hij `altijd wel nieuwsgierig is naar nieuwe manieren om met mensen en kiezers te communiceren´. Zulk geslijm, dat kan niet missen, da´s de echte Wouter Bos!
Jawel hoor, van mij mag hij, graag zelfs!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:38 schreef Fatality het volgende:
[..]
ja vreselijk zeg.. iemand van boven de 40 op hyves
al springt ie van de brug, het is toch nooit goed.
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef Woepsie het volgende:
tuurlijk. Fok heeft toch ook Patty!
Wie zijn dat in godsnaam?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef Burbo het volgende:
Fok! heeft Lucille!
wat is wouter bos?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef Omkron het volgende:
wat is hyves?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jawel hoor, van mij mag hij, graag zelfs!
Dat laatste kan intressant zijn als je op 10 hoog in een flat woont met tussen jou en 1710 - 2170MHz UMTS slechts 50cm beton, zodat je al 5 jaar met een paniekaanval en chronische vermoeiheid rondloopt.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef Denocorp het volgende:
Ik heb wjbos@hotmail.com aan m'n MSN lijst toegevoegd. Es kijken of 'ie mij accepteert, kan ik fijn met hem gaan chatten over zijn standpunten inzake hondepoep en gsm-antennes (om maar wat te noemen)
En niet te vergeten slapeloosheid, suizende oren en een fobie voor hondepoep! Nog geen reactie van Woutertje... zou 'ie 's avonds niet op MSN mogen van z'n ouders?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat laatste kan intressant zijn als je op 10 hoog in een flat woont met tussen jou en 1710 - 2170MHz UMTS slechts 50cm beton, zodat je al 5 jaar met een paniekaanval en chronische vermoeiheid rondloopt.![]()
Ja, die smileys op Hyves zijn inderdaad enig.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Cool , Wouter Bos op Hyves!
[afbeelding] <insert coole huves smilie>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |