Ok ga wedden bij ladbrokes en je loopt binnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef BGN het volgende:
Leuk, maar de volgende ronde is het echt afgelopen met ze.
mwah waarom dat?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef BGN het volgende:
exactlyquote:Op woensdag 14 september 2005 20:44 schreef DJ_Robbie het volgende:
Nederland speelt sowieso erg sterk dit WK
ja 5e inning zag er even minder uitquote:Op woensdag 14 september 2005 20:56 schreef kingmob het volgende:
8-0. Ik was bang dat ze hun moment kwijt zouden zijn in de afvalrace, maar ze gaan op gelijke voet door blijkbaar
Tijd voor een grand slamquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Tamagotchi het volgende:
3 honken vol, Kingsale aan slag.
Nederland is toch echt thuisspelende partij hoor... stand 9 - 0quote:Op woensdag 14 september 2005 21:11 schreef Tamagotchi het volgende:
0-9
Kom maar met die honkslagen.
*n00b isquote:
had begrepen dat de 10 punten verschil pas geld bij de 7e inning anders moeten ze doorgaan tot de 9equote:Op woensdag 14 september 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*n00b is
Is 10 punten verschil automatisch einde wedstrijd?of was de 9e ook klaar?
Je liep vanmiddag vlak voor me langs. Bij de hoofdingang, uurtje of 4.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef Tamagotchi het volgende:
Je liep vanmiddag vlak voor me langs. Bij de hoofdingang, uurtje of 4.
Je bent een stuk kleiner dan ik dacht.
Waar deelden ze die uit?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef Bluezz het volgende:
oranje broek
wel een klein oud mannetje met een lekker wijf aan de vingerquote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
En ja, ik ben een klein oud mannetje.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
wel een klein oud mannetje met een lekker wijf op de vinger
Fotoboeklurk alertquote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef Tamagotchi het volgende:
Je liep vanmiddag vlak voor me langs. Bij de hoofdingang, uurtje of 4.
Je bent een stuk kleiner dan ik dacht.
O god laat het in Haarlem zijn..quote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef p_iglet het volgende:
Vrijdag dus Zuid-Korea - Nederland
Helaas,quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
O god laat het in Haarlem zijn..
Hmmm, hier staat dat de speelsteden voor de wedstrijden nog niet bekend zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef p_iglet het volgende:
Helaas,
Nederland zat in de poule des doodsquote:Op woensdag 14 september 2005 22:26 schreef p_iglet het volgende:
Cuba- Panama word de andere halve finale
Goh blijkbaar waren de teams uit poule A toch sterker als die uit poule B, alle teams uit poule A door.
3 minuten samenvatting.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die beelden. Mooi dat ze het allemaal laten zien.
Onzin! De kwartfinale van het WK moet vannacht gewoon van begin tot eind op zender. Genoeg mensen die dat willen zien, werk of geen werk morgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die beelden. Mooi dat ze het allemaal laten zien.
Vrijdagquote:Op woensdag 14 september 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
wanneer is de halve finale precies?
vrijdag.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
wanneer is de halve finale precies?
Je hebt wat gemist!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Onzin! De kwartfinale van het WK moet vannacht gewoon van begin tot eind op zender. Genoeg mensen die dat willen zien, werk of geen werk morgen.
Je meent hetquote:
Volgens mij is er zondag al live hockey, en anders hebben ze wel dressuur of roeienquote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Zal de NOS de finale trouwens live gaan uitzenden
Yups.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Zal de NOS de finale trouwens live gaan uitzenden
de finale word zaterdagavond om 19.00 gespeeld dus.....lijkt mij moeilijk verkropen voor de desbetrefende omroep die dan uitzend volgens mij de tros.op ned. 2quote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
dressuur zou wel erg kut zijn zeg, als dat al voorgaat boven een WKfinale honkbal
Net als dat ze tijdens de HEW Cyclassics de uitzending onderbreken om te zeggen dat Wim DUisenberg dood isDat ging ook nergens over
Die wachten op sport.fokquote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Waarom staat er nog geen nieuwsbericht op de frontpage over deze unieke prestatie?![]()
Ik blijf dus nog even op.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef p_iglet het volgende:
het christelijke tijdstip van half 1.... tsja... zend dan gewoon wat minder voetbal uit...
Je bedoelt die poging van De Jong om naar drie te gaan op een door geschoten bal?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
En toch wil ik alles nog eens terug zien, vooral die inning waarin Nederland veel meer scoringsmogelijkheden had en door rare coaching op de honken voor schut ging met honken stelen.
Absoluut.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:26 schreef tong80 het volgende:
Golfert dit was geweldig van de NOS. De BBC wordt opgehemeld maar dit was puur vakwerk.
sterker nog we hebben aan het honkbaltraining te danken dat we in de finale stonden van het wk 74, door die goal van "de neus"(bijnaam van neeskens omdat hij vaak zijn neus brak)quote:Op donderdag 15 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Prachtig die reportage over Johan Neeskens als honkballer en hij kan het nog steeds.![]()
Aktie erna, dat zowel op de plaat als op 1 een uit wordt gescoord. Dom lopen was dat.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:28 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Je bedoelt die poging van De Jong om naar drie te gaan op een door geschoten bal?
Het is dan niet zo, dat de coach bepaalt dat een loper gaat. Dat bepaalt de loper helemaal zelf
Hmja, de loper op drie gleed weg, kan helaas gebeuren.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Aktie erna, dat zowel op de plaat als op 1 een uit wordt gescoord. Dom lopen was dat.
We hadden met 3 man op de honken toen al de wedstrijd kunnen beslissen.
De werper van toen gooide vanavond al, dus dat zou wellicht anders kunnen uitpakken. Maar goed, die Dae Sung Choi is wel de strike out leader van het toernooi. Sang Hun Lee heeft al twee wins op zijn naam, misschien dat hij in de halve finale gooit.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:42 schreef golfer het volgende:
Enfin, nou maar hopen dat de, in potentie betere spelers van Zuid-Korea, niet zulke revanche-gevoelens hebben en dat we opnieuw daarvan kunnen winnen om vervolgens in de finale tegen Cuba te gaan stunten.
En dat op zijn verjaardag.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Prachtig die reportage over Johan Neeskens als honkballer en hij kan het nog steeds.![]()
Mooi zo!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:16 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoorde bij het journaal dat ze de halve finale morgen vanaf 19.00 live gaan uitzenden op Nederland 3.
da's goed nieuws zegquote:Op donderdag 15 september 2005 13:16 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoorde bij het journaal dat ze de halve finale morgen vanaf 19.00 live gaan uitzenden op Nederland 3.
VS team bestaat uit allemaal Minor League-spelers en dus niet uit de Major League profs.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:21 schreef prinsrob het volgende:
Wie legt mij ff uit waarom de VS het zo slecht doet? Honkbal is daar toch een grote sport?
Maar dat geldt niet alleen voor de VS. Landen als Panama en Puerto Rico hebben ook wel een aardige delegatie in de MLB rondlopen geloof ik...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
VS team bestaat uit allemaal Minor League-spelers en dus niet uit de Major League profs.
zondag is er geen honkbal tenzij ze terugblikken.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Niks kunnen zien gisteren helaas.
Vrijdagavond gaat me ook niet lukken.
Nu maar hopen dat ze doorgaan en dat ik zondag op tijd terug ben voor de wedstrijd op TV!
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:37 schreef maril het volgende:
[..]
zondag is er geen honkbal tenzij ze terugblikken.
Charley Urbanus is top!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:38 schreef snellejelle het volgende:
ik vind het commentaart bij de nOS op ene paar uitzonderingetjes na trouwens top
Afgelopen zondag was de wedstrijd tegen Cuba ook live hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 15:48 chreef neggix het volgende:
Go NOSEindelijk eens live
Wacht er volop op
Ja, oke cuba wel ,aar ik wil gewoon alles live zienquote:Op donderdag 15 september 2005 15:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was de wedstrijd tegen Cuba ook live hoor
En in het begin van het toernooi zijn er 2 wedstrijden ook deels live uitgezonden.
Gister had absoluut live uitgezonden moeten worden desnoods op ned 3quote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, oke cuba wel ,aar ik wil gewoon alles live zienVoetbal kan ook alles live, dus dan moet dit ook kunnen.. Maar goed... allang blij dat de rest wel word uitgezonden
sta jij soms op teletekst pagina 316quote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, oke cuba wel ,aar ik wil gewoon alles live zienVoetbal kan ook alles live, dus dan moet dit ook kunnen.. Maar goed... allang blij dat de rest wel word uitgezonden
wat had hij dan, ben helemaal niet nieuwsgierig hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
moest nog met een speler van puerto rico naar het ziekenhuis toe
hij had dus helemaal niksquote:Op donderdag 15 september 2005 22:11 schreef maril het volgende:
[..]
wat had hij dan, ben helemaal niet nieuwsgierig hoor![]()
Heette die soms Felicianoquote:Op donderdag 15 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
gisteren in het Hilton geslapen!
moest nog met een speler van puerto rico naar het ziekenhuis toe
En dan maar hopen dat het droog blijftquote:wedstrijd van vandaag in Rotterdam wordt morgen om 13.00 in Amsterdam gespeeld. wedstrijd van 19.00 in Haarlem van vandaag wordt morgen om 13.00 in Haarlem gespeeld.
Tofquote:nu ff mn foto's uploaden van gisteren. ik zat recht achter de plaat, beneden bij de technische commissie!
Hebben jullie mij nog gezien?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo, even heen-en-weer gefietst en 2 prima plekkies (naast de perstribune, tussen plaat en 1e honk) alvast bezet in het stadion voor ons voor straks.
Heb er zin in.
Buiten werden door de gemeente Haarlem allemaal speciaal voor dit WK gemaakte oranje T-shirts uitgedeeld, dus de hele tribune zit in het oranje vanavond.
Wij zaten ook vlak achter de plaat, maar je niet gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef qu63 het volgende:
Hebben jullie mij nog gezien?
Ik zat toch in Haarlem en heb aan het einde beneden gezeten bij de TC, recht achter de plaat
rest van de wedstrijd naast de bull-pen van NL gestaan
ik zat helemaal beneden he.. bij de bobo's enzoquote:Op donderdag 15 september 2005 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zaten ook vlak achter de plaat, maar je niet gezien
niet echtquote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef maril het volgende:
is dat nou interesant de bull pen ,ja ik ben een leek hoor.
Daar zat ik ook!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef qu63 het volgende:
rest van de wedstrijd naast de bull-pen van NL gestaan
met een gozer in een oranje shirt (ik had er zelf ook een)quote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Daar zat ik ook!
Op de tribune dan!
Mutsquote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
sjezus qu ik heb op de edit knop geklikt ipv quote dus nu heb ik je zitten editten![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
sjezus qu ik heb op de edit knop geklikt ipv quote dus nu heb ik je zitten editten![]()
en iemand met een blauwe wk-jas. stond tegen beide hekken (bull en veld) en voor de lichtmastquote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
met een gozer in een oranje shirt (ik had er zelf ook een)
was dat in de buurt van die mensen die een foutbal van de bull-pen probeerden te halen?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ik zat op de eerste rij van de tribune waar twee oranje shirtjes over de boarding hingen
Dat was de lichtmast waar tijdens de HHW de fik uitbrak.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
en iemand met een blauwe wk-jas. stond tegen beide hekken (bull en veld) en voor de lichtmast
ik ben nog een aantal keer langs Smeets gelopen geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was de lichtmast waar tijdens de HHW de fik uitbrak.
Wij zaten naast de perstribune vlalbij Smeets tussen plaat en 1.
dat mag best vind ikquote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Zeg het maar hoorrrrrrrrrrrrrrr
* Bluezz rent weg voor het topic is volgeslowchat
Ja!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
was dat in de buurt van die mensen die een foutbal van de bull-pen probeerden te halen?
dan stonden we vlak bij elkaarquote:Op donderdag 15 september 2005 23:03 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja!
Ik zat dan alleen, als je met je rug naar het veld staat direct links van de lichtmast.
Stond hier al in het topic, spuit-elf.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef qu63 het volgende:
NOS Studio Sport zendt vrijdag de halve finale Nederland-Zuid Korea op het WK honkbal live uit op Nederland 3. De uitzending begint om 19.03 uur met een korte voorbeschouwing, waarna om 19.10 uur de eerste bal wordt gegooid.
Mart Smeets is in Rotterdam de presentator. Frank Snoeks en Charles Urbanus verzorgen het commentaar bij de beelden. Op Nederland 2 is na het late Sportjournaal nog een extra uitzending (23.10-23.40 uur) van het WK te zien met samenvattingen van beide halve finales en reacties.
Mocht Nederland de halve finale winnen, dan zendt NOS Studio Sport de finalewedstrijd op zaterdag 17 september live uit op Nederland 2 (vanaf 19.00). Als het Nederlands team verliest, dan strijdt het zaterdagmiddag vanaf 13.00 om de derde plaats. In dat geval zal déze wedstrijd rechtstreeks te volgen zijn bij de NOS op Nederland 2; die uitzending begint dan om 12.55 uur.
sorry hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Stond hier al in het topic, spuit-elf.
Hoezoquote:Op donderdag 15 september 2005 17:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sta jij soms op teletekst pagina 316
als nederland in de fina le komt moet je echt als verplichting zien dat ding pas uit te doen na de finale LOLquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Ik hou trouwens, uit bijgeloof, het oranjeshirt van woensdag dat we kregen in Haarlem aan totdat Nederland straks weer gespeeld heeft.
Wat zal je lekker ruiken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Ik hou trouwens, uit bijgeloof, het oranjeshirt van woensdag dat we kregen in Haarlem aan totdat Nederland straks weer gespeeld heeft.
viespeukquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
quote:
Die (softbal)wedstrijd hebben wij volgende week in Gouda!quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Offtopic: morgen honkbalt bluezzekind in hilversum, als ze winnen zijn ze kampioen*
NED is live ja. wedstrijd begint ook pas om 19.10 daardoor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:16 schreef pfaf het volgende:
Zijn we vanavond wel live?
Neem het op!quote:
Yesssssquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Die (softbal)wedstrijd hebben wij volgende week in Gouda!
We stonden bovenaan, verloren helaas van degene net onder ons en daarna weer eentje, maar laten onze directe concurente nou ook weer een wedstrijd verloren hebben! Dus woensdag spelen wij voor het kampioenschap!
Ja hallo, zelfs met de beste spelers erbij zouden we dat gaan afleggen. Toch minor niveau nuquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:33 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, als dit Nederlands team zou spelen tegen bijvoorbeeld de Yankees. Zouden ze het dik verliezen?
alsof ze nog om een echte plek spelenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:28 schreef qu63 het volgende:
live vanuit het Bildergberg hotel
De wedstrijd in Amsterdam is niet door gegaan vanwege het veld. De VS wilde niet spelen omdat het buitenveld niet aan hun eisen voldeed
zo op weg naar Haarlem
Wat een kapsones van die Amerikanen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:28 schreef qu63 het volgende:
live vanuit het Bildergberg hotel
De wedstrijd in Amsterdam is niet door gegaan vanwege het veld. De VS wilde niet spelen omdat het buitenveld niet aan hun eisen voldeed
zo op weg naar Haarlem
denk je dat ik vanavond ff bij jullie kan kijken?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een kapsones van die Amerikanen.
Voor de live wedstrijd van vanavond heeft tong80 dit topic geopend:
[WK Honkbal] Halve finale Nederland Zuid-Korea Live op Ned-3
het begint om 19.10quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:10 schreef maril het volgende:
50 min.
Mjah, da's raar...quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:54 schreef mitt het volgende:
Cuba al voor tegen Panama.
das de spirit laten we dat goed onthouden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:45 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
We horen gewoon bij de beste VIER!![]()
Laten we gewoon realistisch blijven en genieten van deze unieke prestatie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef maril het volgende:
das de spirit laten we dat goed onthouden.![]()
Ik zit te wachten op de samenvatting..quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er iemand even recapituleren wat er nou gebeurde bij Cuba-Panama?
Ik heb even niet meegekregen waarom men zou vinden dat die home-run afgekeurd zou moeten worden.
Ok dat ging dus helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb even niet meegekregen waarom men zou vinden dat die home-run afgekeurd zou moeten worden.
Volgens de reporter voelde Panama zich verneukt doordat de slagman bleef kijken en niet ging lopen, maar ik weet niet wat daar mis mee zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ach dat is normaal, doen ze in de Major League ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:10 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Volgens de reporter voelde Panama zich verneukt doordat de slagman bleef kijken en niet ging lopen, maar ik weet niet wat daar mis mee zou kunnen zijn.
Ik vraag me eigenlijk wel af of er nog vervolgstraffen vastzitten aan die acties van de Panameze pitchers die werden weggestuurd.
Van wat ik mee kreeg was het maar een saaie boel daar op de tribune.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:03 schreef EdwardSeepers het volgende:
De wedstrijd was wel gezellig in het stadion tot voor de 5e inning, toch wel feest in 'mijn' vak, waar iedereen elkaar nu onderhand beter is gaan leren kennen.
Tegen Cuba werd er een Amerikaanse werper afgestuurd en daar is ook niks meer van vernomen. Het niet willen spelen van de wedstrijd gister zal Amerika echter wel tenminste een berisping opleveren. Vonden ze natuurlijk ook niets, spelen voor 5/8quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:10 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Volgens de reporter voelde Panama zich verneukt doordat de slagman bleef kijken en niet ging lopen, maar ik weet niet wat daar mis mee zou kunnen zijn.
Ik vraag me eigenlijk wel af of er nog vervolgstraffen vastzitten aan die acties van de Panameze pitchers die werden weggestuurd.
Haarlem is idd een HEEL stuk gezelliger, ik zat er in de kwartfinale. Maar ja; wat wil je; in Rotterdam zaten mensen met regenjacks van... Feijenoord.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:13 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Van wat ik mee kreeg was het maar een saaie boel daar op de tribune.
En niet eens uitverkocht?
Haarlem vind ik toch een stuk gezellig!
Die zijn juist altijd geweldigquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Oh, en die ADHD sjonnie linksvoorin het F-vak; flikker op naar de Ajax - Feijenoord wedstrijden, rasmongool. En gil niet meer dat ze een 'doelpunt' moeten maken.
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef BGN het volgende:
Een echte liefhebber dus. En dan ook nog een Feyenoord-avatar.quote:
De hebben een passe-partoutquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
De echte kenners en liefhebbers zitten dus gewoon altijd in Haarlem.
True. Alleen is de grootte van het stadion nog steeds gewoon ruk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Een echte liefhebber dus. En dan ook nog een Feyenoord-avatar.
Zegt genoeg over Rotterdam als honkbal-stad.
Familie-stadion, my ass. Half lege tribunes als er een buitje regen valt.
De echte kenners en liefhebbers zitten dus gewoon altijd in Haarlem.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:28 schreef qu63 het volgende:
of andere manieren om zoveel mogelijk te zien![]()
over zo,n 3 kwatier ned 2 Nederland -Panamaquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Nederland had gewoon in Haarlem moeten spelen!
Het publiek als 11de man kreeg die Koreanen wel klein!
11e man?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Nederland had gewoon in Haarlem moeten spelen!
Het publiek als 11de man kreeg die Koreanen wel klein!
misschien heeeeeeeeeel misschien betrekt hij er coach Eenhoorn ook bijquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:23 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
11e man?![]()
pitcher, thuis, 1e, 2e, 3e honk, korte stop, rechtsbuiten, middenbuiten, linksbuitenveld?
= 9?
Of word ik nou gek en heb ik een supergrote kater?
je vergeet de aangeweze slagmanquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:23 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
11e man?![]()
pitcher, thuis, 1e, 2e, 3e honk, korte stop, rechtsbuiten, middenbuiten, linksbuitenveld?
= 9?
Of word ik nou gek en heb ik een supergrote kater?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:49 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
je vergeet de aangeweze slagman
Hij zal ongetwijfeld dedicated zijn, maar het idee is dat ie is aangewezen, designated dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:57 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]het was mijn kater.
.
Ja, inderdaad. DedicatedDesignated hitter. Ik kwam niet op het woord, en daardoor kwam ik maar op 9 uit.
Nu wel aardig eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:08 schreef At_Fundum het volgende:
mmm, dat veld ziet er niet echt positief uit
quote:
Positief denken! Het blijft droog en Panama krijgt een afstraffing die ze nog jaren zal heugen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:16 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Alleen jammer dat hij daarmee het wolkendek activeerd en het weer begint met regenen![]()
Nope, daar kan het dus niet aan liggenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:52 schreef Tamagotchi het volgende:
Zitten Golfer en Bluezz in het stadion?
Daarvoor, die swing op die superlage balquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Que?
Was gewoon een swing hoor, die ump zat goed.
Score!![]()
Ik vind de slagploeg sowieso erg opportunistisch, de hele week al.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef knep het volgende:
Daarvoor, die swing op die superlage bal.
Nee, op mijn werkquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef Tamagotchi het volgende:
Wat is dit??
Zitten jullie allemaal in het stadion of zo?
Bluezzekind wel kampioen geworden, als pleistertje op den wonden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:33 schreef golfer het volgende:
Jammer, jammer, jammer...
Toch unieke prestatie om als 4e te eindigen.
Yepquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:37 schreef At_Fundum het volgende:
Bluezzekind wel kampioen geworden, als pleistertje op den wonden?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yepmet 10-3 gewonnen, de 1e pitcher met een hersenschuddig down
, waarna F. de wedstrijd uitgooide
Gewoon brons verspeeld, Nederland speelde goed, maar ditmaal hadden we geen Markwell om de goede ballen te gooien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en zie de uitslag.
Kansloos of had er meer ingezeten ?
Ben je'm al weer vergeten Tong [WK Honkbal] Halve finale Nederland Zuid-Korea Live op Ned-3quote:En waarom was er geen halve finale topic
Klopt, in Rotterdam begonnen om 19:00 uur.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
Golfert wanneer is de finale ik begreep eerst om 19.00 uur vanavond.
Sorry ik bedoelde tegen Panama om het brons.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef okee6 het volgende:
Ben je'm al weer vergeten Tong [WK Honkbal] Halve finale Nederland Zuid-Korea Live op Ned-3
Dat was een dermate kleine finale dat er niet tijdig een passend topic voor gevonden werdquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde tegen Panama om het brons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |