das de spirit laten we dat goed onthouden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:45 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
We horen gewoon bij de beste VIER!![]()

Laten we gewoon realistisch blijven en genieten van deze unieke prestatie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef maril het volgende:
das de spirit laten we dat goed onthouden.![]()

Ik zit te wachten op de samenvatting..quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er iemand even recapituleren wat er nou gebeurde bij Cuba-Panama?
Ik heb even niet meegekregen waarom men zou vinden dat die home-run afgekeurd zou moeten worden.

Ok dat ging dus helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb even niet meegekregen waarom men zou vinden dat die home-run afgekeurd zou moeten worden.

Volgens de reporter voelde Panama zich verneukt doordat de slagman bleef kijken en niet ging lopen, maar ik weet niet wat daar mis mee zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef Brighteyes het volgende:

Ach dat is normaal, doen ze in de Major League ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:10 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Volgens de reporter voelde Panama zich verneukt doordat de slagman bleef kijken en niet ging lopen, maar ik weet niet wat daar mis mee zou kunnen zijn.
Ik vraag me eigenlijk wel af of er nog vervolgstraffen vastzitten aan die acties van de Panameze pitchers die werden weggestuurd.

Van wat ik mee kreeg was het maar een saaie boel daar op de tribune.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:03 schreef EdwardSeepers het volgende:
De wedstrijd was wel gezellig in het stadion tot voor de 5e inning, toch wel feest in 'mijn' vak, waar iedereen elkaar nu onderhand beter is gaan leren kennen.

Tegen Cuba werd er een Amerikaanse werper afgestuurd en daar is ook niks meer van vernomen. Het niet willen spelen van de wedstrijd gister zal Amerika echter wel tenminste een berisping opleveren. Vonden ze natuurlijk ook niets, spelen voor 5/8quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:10 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Volgens de reporter voelde Panama zich verneukt doordat de slagman bleef kijken en niet ging lopen, maar ik weet niet wat daar mis mee zou kunnen zijn.
Ik vraag me eigenlijk wel af of er nog vervolgstraffen vastzitten aan die acties van de Panameze pitchers die werden weggestuurd.

Haarlem is idd een HEEL stuk gezelliger, ik zat er in de kwartfinale. Maar ja; wat wil je; in Rotterdam zaten mensen met regenjacks van... Feijenoord.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:13 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Van wat ik mee kreeg was het maar een saaie boel daar op de tribune.
En niet eens uitverkocht?
Haarlem vind ik toch een stuk gezellig!

Die zijn juist altijd geweldigquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Oh, en die ADHD sjonnie linksvoorin het F-vak; flikker op naar de Ajax - Feijenoord wedstrijden, rasmongool. En gil niet meer dat ze een 'doelpunt' moeten maken.

quote:Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef BGN het volgende:
Leuk, maar de volgende ronde is het echt afgelopen met ze.

Een echte liefhebber dus. En dan ook nog een Feyenoord-avatar.quote:

De hebben een passe-partoutquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
De echte kenners en liefhebbers zitten dus gewoon altijd in Haarlem.

True. Alleen is de grootte van het stadion nog steeds gewoon ruk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Een echte liefhebber dus. En dan ook nog een Feyenoord-avatar.
Zegt genoeg over Rotterdam als honkbal-stad.
Familie-stadion, my ass. Half lege tribunes als er een buitje regen valt.
De echte kenners en liefhebbers zitten dus gewoon altijd in Haarlem.

quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:28 schreef qu63 het volgende:
of andere manieren om zoveel mogelijk te zien![]()

over zo,n 3 kwatier ned 2 Nederland -Panamaquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Nederland had gewoon in Haarlem moeten spelen!
Het publiek als 11de man kreeg die Koreanen wel klein!

11e man?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Nederland had gewoon in Haarlem moeten spelen!
Het publiek als 11de man kreeg die Koreanen wel klein!

misschien heeeeeeeeeel misschien betrekt hij er coach Eenhoorn ook bijquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:23 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
11e man?![]()
pitcher, thuis, 1e, 2e, 3e honk, korte stop, rechtsbuiten, middenbuiten, linksbuitenveld?
= 9?
Of word ik nou gek en heb ik een supergrote kater?

je vergeet de aangeweze slagmanquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:23 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
11e man?![]()
pitcher, thuis, 1e, 2e, 3e honk, korte stop, rechtsbuiten, middenbuiten, linksbuitenveld?
= 9?
Of word ik nou gek en heb ik een supergrote kater?

quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:49 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
je vergeet de aangeweze slagman

Hij zal ongetwijfeld dedicated zijn, maar het idee is dat ie is aangewezen, designated dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:57 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]het was mijn kater.
.
Ja, inderdaad. DedicatedDesignated hitter. Ik kwam niet op het woord, en daardoor kwam ik maar op 9 uit.

Nu wel aardig eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:08 schreef At_Fundum het volgende:
mmm, dat veld ziet er niet echt positief uit

quote:

Positief denken! Het blijft droog en Panama krijgt een afstraffing die ze nog jaren zal heugen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:16 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Alleen jammer dat hij daarmee het wolkendek activeerd en het weer begint met regenen![]()

Nope, daar kan het dus niet aan liggenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:52 schreef Tamagotchi het volgende:
Zitten Golfer en Bluezz in het stadion?

Daarvoor, die swing op die superlage balquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Que?
Was gewoon een swing hoor, die ump zat goed.
Score!![]()

Ik vind de slagploeg sowieso erg opportunistisch, de hele week al.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef knep het volgende:
Daarvoor, die swing op die superlage bal.

Nee, op mijn werkquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:18 schreef Tamagotchi het volgende:
Wat is dit??
Zitten jullie allemaal in het stadion of zo?

Bluezzekind wel kampioen geworden, als pleistertje op den wonden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:33 schreef golfer het volgende:
Jammer, jammer, jammer...
Toch unieke prestatie om als 4e te eindigen.

Yepquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:37 schreef At_Fundum het volgende:
Bluezzekind wel kampioen geworden, als pleistertje op den wonden?

Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yepmet 10-3 gewonnen, de 1e pitcher met een hersenschuddig down
, waarna F. de wedstrijd uitgooide

Gewoon brons verspeeld, Nederland speelde goed, maar ditmaal hadden we geen Markwell om de goede ballen te gooien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:01 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en zie de uitslag.
Kansloos of had er meer ingezeten ?
Ben je'm al weer vergeten Tong [WK Honkbal] Halve finale Nederland Zuid-Korea Live op Ned-3quote:En waarom was er geen halve finale topic

Klopt, in Rotterdam begonnen om 19:00 uur.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
Golfert wanneer is de finale ik begreep eerst om 19.00 uur vanavond.

Sorry ik bedoelde tegen Panama om het brons.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef okee6 het volgende:
Ben je'm al weer vergeten Tong [WK Honkbal] Halve finale Nederland Zuid-Korea Live op Ned-3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |