Hmja, de loper op drie gleed weg, kan helaas gebeuren.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Aktie erna, dat zowel op de plaat als op 1 een uit wordt gescoord. Dom lopen was dat.
We hadden met 3 man op de honken toen al de wedstrijd kunnen beslissen.
De werper van toen gooide vanavond al, dus dat zou wellicht anders kunnen uitpakken. Maar goed, die Dae Sung Choi is wel de strike out leader van het toernooi. Sang Hun Lee heeft al twee wins op zijn naam, misschien dat hij in de halve finale gooit.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:42 schreef golfer het volgende:
Enfin, nou maar hopen dat de, in potentie betere spelers van Zuid-Korea, niet zulke revanche-gevoelens hebben en dat we opnieuw daarvan kunnen winnen om vervolgens in de finale tegen Cuba te gaan stunten.
En dat op zijn verjaardag.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Prachtig die reportage over Johan Neeskens als honkballer en hij kan het nog steeds.![]()
Mooi zo!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:16 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoorde bij het journaal dat ze de halve finale morgen vanaf 19.00 live gaan uitzenden op Nederland 3.
da's goed nieuws zegquote:Op donderdag 15 september 2005 13:16 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoorde bij het journaal dat ze de halve finale morgen vanaf 19.00 live gaan uitzenden op Nederland 3.
VS team bestaat uit allemaal Minor League-spelers en dus niet uit de Major League profs.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:21 schreef prinsrob het volgende:
Wie legt mij ff uit waarom de VS het zo slecht doet? Honkbal is daar toch een grote sport?
Maar dat geldt niet alleen voor de VS. Landen als Panama en Puerto Rico hebben ook wel een aardige delegatie in de MLB rondlopen geloof ik...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
VS team bestaat uit allemaal Minor League-spelers en dus niet uit de Major League profs.
zondag is er geen honkbal tenzij ze terugblikken.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Niks kunnen zien gisteren helaas.
Vrijdagavond gaat me ook niet lukken.
Nu maar hopen dat ze doorgaan en dat ik zondag op tijd terug ben voor de wedstrijd op TV!
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:37 schreef maril het volgende:
[..]
zondag is er geen honkbal tenzij ze terugblikken.
Charley Urbanus is top!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:38 schreef snellejelle het volgende:
ik vind het commentaart bij de nOS op ene paar uitzonderingetjes na trouwens top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |