Afgelopen zondag was de wedstrijd tegen Cuba ook live hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 15:48 chreef neggix het volgende:
Go NOSEindelijk eens live
Wacht er volop op
Ja, oke cuba wel ,aar ik wil gewoon alles live zienquote:Op donderdag 15 september 2005 15:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was de wedstrijd tegen Cuba ook live hoor
En in het begin van het toernooi zijn er 2 wedstrijden ook deels live uitgezonden.
Gister had absoluut live uitgezonden moeten worden desnoods op ned 3quote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, oke cuba wel ,aar ik wil gewoon alles live zienVoetbal kan ook alles live, dus dan moet dit ook kunnen.. Maar goed... allang blij dat de rest wel word uitgezonden
sta jij soms op teletekst pagina 316quote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, oke cuba wel ,aar ik wil gewoon alles live zienVoetbal kan ook alles live, dus dan moet dit ook kunnen.. Maar goed... allang blij dat de rest wel word uitgezonden
wat had hij dan, ben helemaal niet nieuwsgierig hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
moest nog met een speler van puerto rico naar het ziekenhuis toe
hij had dus helemaal niksquote:Op donderdag 15 september 2005 22:11 schreef maril het volgende:
[..]
wat had hij dan, ben helemaal niet nieuwsgierig hoor![]()
Heette die soms Felicianoquote:Op donderdag 15 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
gisteren in het Hilton geslapen!
moest nog met een speler van puerto rico naar het ziekenhuis toe
En dan maar hopen dat het droog blijftquote:wedstrijd van vandaag in Rotterdam wordt morgen om 13.00 in Amsterdam gespeeld. wedstrijd van 19.00 in Haarlem van vandaag wordt morgen om 13.00 in Haarlem gespeeld.
Tofquote:nu ff mn foto's uploaden van gisteren. ik zat recht achter de plaat, beneden bij de technische commissie!
Hebben jullie mij nog gezien?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo, even heen-en-weer gefietst en 2 prima plekkies (naast de perstribune, tussen plaat en 1e honk) alvast bezet in het stadion voor ons voor straks.
Heb er zin in.
Buiten werden door de gemeente Haarlem allemaal speciaal voor dit WK gemaakte oranje T-shirts uitgedeeld, dus de hele tribune zit in het oranje vanavond.
Wij zaten ook vlak achter de plaat, maar je niet gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef qu63 het volgende:
Hebben jullie mij nog gezien?
Ik zat toch in Haarlem en heb aan het einde beneden gezeten bij de TC, recht achter de plaat
rest van de wedstrijd naast de bull-pen van NL gestaan
ik zat helemaal beneden he.. bij de bobo's enzoquote:Op donderdag 15 september 2005 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zaten ook vlak achter de plaat, maar je niet gezien
niet echtquote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef maril het volgende:
is dat nou interesant de bull pen ,ja ik ben een leek hoor.
Daar zat ik ook!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef qu63 het volgende:
rest van de wedstrijd naast de bull-pen van NL gestaan
met een gozer in een oranje shirt (ik had er zelf ook een)quote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Daar zat ik ook!
Op de tribune dan!
Mutsquote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
sjezus qu ik heb op de edit knop geklikt ipv quote dus nu heb ik je zitten editten![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
sjezus qu ik heb op de edit knop geklikt ipv quote dus nu heb ik je zitten editten![]()
en iemand met een blauwe wk-jas. stond tegen beide hekken (bull en veld) en voor de lichtmastquote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
met een gozer in een oranje shirt (ik had er zelf ook een)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |