Ok ga wedden bij ladbrokes en je loopt binnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef BGN het volgende:
Leuk, maar de volgende ronde is het echt afgelopen met ze.
mwah waarom dat?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:41 schreef BGN het volgende:
Leuk, maar de volgende ronde is het echt afgelopen met ze.
exactlyquote:Op woensdag 14 september 2005 20:44 schreef DJ_Robbie het volgende:
Nederland speelt sowieso erg sterk dit WK
ja 5e inning zag er even minder uitquote:Op woensdag 14 september 2005 20:56 schreef kingmob het volgende:
8-0. Ik was bang dat ze hun moment kwijt zouden zijn in de afvalrace, maar ze gaan op gelijke voet door blijkbaar
Tijd voor een grand slamquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Tamagotchi het volgende:
3 honken vol, Kingsale aan slag.
Nederland is toch echt thuisspelende partij hoor... stand 9 - 0quote:Op woensdag 14 september 2005 21:11 schreef Tamagotchi het volgende:
0-9
Kom maar met die honkslagen.
*n00b isquote:
had begrepen dat de 10 punten verschil pas geld bij de 7e inning anders moeten ze doorgaan tot de 9equote:Op woensdag 14 september 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*n00b is
Is 10 punten verschil automatisch einde wedstrijd?of was de 9e ook klaar?
Je liep vanmiddag vlak voor me langs. Bij de hoofdingang, uurtje of 4.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef Tamagotchi het volgende:
Je liep vanmiddag vlak voor me langs. Bij de hoofdingang, uurtje of 4.
Je bent een stuk kleiner dan ik dacht.
Waar deelden ze die uit?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:49 schreef Bluezz het volgende:
oranje broek
wel een klein oud mannetje met een lekker wijf aan de vingerquote:Op woensdag 14 september 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
En ja, ik ben een klein oud mannetje.
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
wel een klein oud mannetje met een lekker wijf op de vinger
Fotoboeklurk alertquote:Op woensdag 14 september 2005 21:45 schreef Tamagotchi het volgende:
Je liep vanmiddag vlak voor me langs. Bij de hoofdingang, uurtje of 4.
Je bent een stuk kleiner dan ik dacht.
O god laat het in Haarlem zijn..quote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef p_iglet het volgende:
Vrijdag dus Zuid-Korea - Nederland
Helaas,quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
O god laat het in Haarlem zijn..
Hmmm, hier staat dat de speelsteden voor de wedstrijden nog niet bekend zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef p_iglet het volgende:
Helaas,
Nederland zat in de poule des doodsquote:Op woensdag 14 september 2005 22:26 schreef p_iglet het volgende:
Cuba- Panama word de andere halve finale
Goh blijkbaar waren de teams uit poule A toch sterker als die uit poule B, alle teams uit poule A door.
3 minuten samenvatting.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die beelden. Mooi dat ze het allemaal laten zien.
Onzin! De kwartfinale van het WK moet vannacht gewoon van begin tot eind op zender. Genoeg mensen die dat willen zien, werk of geen werk morgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Geweldig die beelden. Mooi dat ze het allemaal laten zien.
Vrijdagquote:Op woensdag 14 september 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
wanneer is de halve finale precies?
vrijdag.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
wanneer is de halve finale precies?
Je hebt wat gemist!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Onzin! De kwartfinale van het WK moet vannacht gewoon van begin tot eind op zender. Genoeg mensen die dat willen zien, werk of geen werk morgen.
Je meent hetquote:
Volgens mij is er zondag al live hockey, en anders hebben ze wel dressuur of roeienquote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Zal de NOS de finale trouwens live gaan uitzenden
Yups.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:07 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Zal de NOS de finale trouwens live gaan uitzenden
de finale word zaterdagavond om 19.00 gespeeld dus.....lijkt mij moeilijk verkropen voor de desbetrefende omroep die dan uitzend volgens mij de tros.op ned. 2quote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
dressuur zou wel erg kut zijn zeg, als dat al voorgaat boven een WKfinale honkbal
Net als dat ze tijdens de HEW Cyclassics de uitzending onderbreken om te zeggen dat Wim DUisenberg dood isDat ging ook nergens over
Die wachten op sport.fokquote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Waarom staat er nog geen nieuwsbericht op de frontpage over deze unieke prestatie?![]()
Ik blijf dus nog even op.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef p_iglet het volgende:
het christelijke tijdstip van half 1.... tsja... zend dan gewoon wat minder voetbal uit...
Je bedoelt die poging van De Jong om naar drie te gaan op een door geschoten bal?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
En toch wil ik alles nog eens terug zien, vooral die inning waarin Nederland veel meer scoringsmogelijkheden had en door rare coaching op de honken voor schut ging met honken stelen.
Absoluut.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:26 schreef tong80 het volgende:
Golfert dit was geweldig van de NOS. De BBC wordt opgehemeld maar dit was puur vakwerk.
sterker nog we hebben aan het honkbaltraining te danken dat we in de finale stonden van het wk 74, door die goal van "de neus"(bijnaam van neeskens omdat hij vaak zijn neus brak)quote:Op donderdag 15 september 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
Prachtig die reportage over Johan Neeskens als honkballer en hij kan het nog steeds.![]()
Aktie erna, dat zowel op de plaat als op 1 een uit wordt gescoord. Dom lopen was dat.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:28 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Je bedoelt die poging van De Jong om naar drie te gaan op een door geschoten bal?
Het is dan niet zo, dat de coach bepaalt dat een loper gaat. Dat bepaalt de loper helemaal zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |