jaren bij (of naast) vak-S gezeten in de Kuip, dus dat denk ik ook niet !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Galen heeft een hekel aan Ajax.
quote:Hij maakt weer een heerlijke goal vanavond!
Van Galen zat in de Kuip altijd? Cool..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jaren bij (of naast) vak-S gezeten in de Kuip, dus dat denk ik ook niet !
[..]
wel vaak volgens mij, heb ik wel eens gehoord/gelezen !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Van Galen zat in de Kuip altijd? Cool..
Eeuwig zonde. Maar hij is de schade wel aan het inhalen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Ja was ie tien jaar geleden maar verstandig geweest. Wat een carriere heeft die gast gemist
Zelf ziet ie dat toch anders, hij vindt dat hij gewoon zo is. Heeft toch ook wel wat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Ja was ie tien jaar geleden maar verstandig geweest. Wat een carriere heeft die gast gemist
Bewijst dat niet het gelijk van Rijsbergen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb ooit een mooie anekdote gehoord over Van Galen, toen hij nog bij NAC speelde.
Wim Rijsbergen was toen trainer. Op zekere dag was een lamp van de verlichting om het trainingsveld kapot en toen de monteur aankwam om het te repareren, vroeg Rijsbergen in het bijzijn van de volledige spelersgroep aan de monteur of hij, als hij met de lampen klaar was, ook Van Galen even na wilde kijken: ,,Want bij hem zitten ook een paar schroeven los'.
Ze hebben Van Galen met vijf man tegen moeten houden, anders had hij Rijsbergen onder de grond gestopt.
Dat zit er dik in. Ik kijk AZ-PSV (wanneer wordt dat gespeeld?) met speciale aandacht voor Barry, want ik denk dat hij nu het allerliefst de beker wil. CL halen is geen prijs.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Toch denk ik wel dat hij afscheid met een knal. Rood na een schandalige overtreding in de play-offs ofzo.
en wat voor éénquote:Op donderdag 6 april 2006 14:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
..maar nu wel het hoogst haalbare.
Oogst Barry van Galen: 1 kampioenschap eerste divisie.
Ik denk dat er dan een flink aantal glazen zal sneuvelen....quote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sowieso tophumor!!![]()
Barry moet op m'n verjaardag komen..
Die wordt misschien eerst door je buurman die toevallig aan kickboxen doet neergeslagenquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. en z'n zwager?
Stuur wel de kinderen naar boven want misschien worden er dingen gezegd die voor het jongere publiek niet bestemd zijnquote:Op maandag 10 april 2006 23:58 schreef Beschouw het volgende:
Nodig Luinge ook uit; wordt geheid een onvergetelijk verjaardagsfeestje.
Om Barry te verbouwen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Richard Stricker komt sowieso.
ik hoop het !quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan zien we sowieso Max Huiberts terug denk ik..
Sowieso moet er nog wel een column over Barry komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daar kan MM dan weer een mooie column over schrijven, over die verjaardag..
de kans dat Barry naar de meet komt zal groter zijn dan de kans dat Mich z'n gezicht daar laat zien !quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Misschien leuker als hij naar de meet komt..![]()
je wilt geen gezichten zien bij de usernamesquote:Op woensdag 12 april 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Moet je maar geen meets houden als er voetbal is. Sowieso vind ik meets niet echt interessant, in de meeste gevallen.
Er is altijd voetbal. Tweede gedeelte van je post doet me verdriet.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Moet je maar geen meets houden als er voetbal is. Sowieso vind ik meets niet echt interessant, in de meeste gevallen.
Nou, niet ten koste van een middag met mensen die ik allemaal ken en die ik vaker zie. Kijk, toen Vaduz bij de wedstrijd hier in HIA was, dat was leuk. Zoiets vind ik sowieso leuker, bij voetbalduels ofzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je wilt geen gezichten zien bij de usernames
Nou, dat vind ik wel erg veel eer. Vraag op de meet Vaduz maar hoe ik ben.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is zo onderhand MethodMythe..
Bierdrinken is idd flink kut.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, niet ten koste van een middag met mensen die ik allemaal ken en die ik vaker zie. Kijk, toen Vaduz bij de wedstrijd hier in HIA was, dat was leuk. Zoiets vind ik sowieso leuker, bij voetbalduels ofzo.
pcies,is idd veel leuker en ik bepaal zelf wel wie ik wil zien en wie niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, niet ten koste van een middag met mensen die ik allemaal ken en die ik vaker zie. Kijk, toen Vaduz bij de wedstrijd hier in HIA was, dat was leuk. Zoiets vind ik sowieso leuker, bij voetbalduels ofzo.
Doe ik toch al nooit, dus daar hoef ik niet voor naar een meet.quote:
Ah,ik ben dus niet de enige die geen bier drinktquote:Op woensdag 12 april 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe ik toch al nooit, dus daar hoef ik niet voor naar een meet.
quote:AZ-speler Barry van Galen wordt komend seizoen opgenomen in de scoutingstaf van AZ. De Haarlemmer zet na vijftien seizoenen betaald voetbal bij Haarlem, Roda JC, NAC Breda en AZ een punt achter zijn loopbaan.
Van Galen speelde 408 wedstrijden in het betaalde voetbal daarin maakte hij 100 doelpunten. ”Het zal best wel moeilijk zijn, een andere baan, als je al je hele leven voetbalt. Maar het lijkt me een mooie functie.” Vrijdag 12 mei is er voor Van Galen en voor de eerder gestopte Michael Buskermolen een afscheidswedstrijd in de Alkmaarder Hout, waar die avond ook afscheid van wordt genomen. Volgend seizoen spelen de Alkmaarders in het nieuwe DSB Stadion
denk ik....ben benieuwd met welke spelers hij op de proppen gaat komen inderdaad !quote:Op maandag 24 april 2006 14:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Scout.. hm.. mooi baantje.. hij zal een soort Piet Keizer zijn met afwijkende mening.
[..]
Vindt Beschouw ook. Van Galen als voetballer dan.quote:Op maandag 24 april 2006 15:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Barry, bedankt. Ik heb van je genoten
Interesse?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:48 schreef spurs het volgende:
Laat barry nu openlijk zien dat ie van de 'heren'liefde is?
[afbeelding]
ben allang blij dat je die kinderen uit je grapjes laat !quote:Op woensdag 26 april 2006 12:48 schreef spurs het volgende:
Laat barry nu openlijk zien dat ie van de 'heren'liefde is?
[afbeelding]
Kan me wel voorstellen hoor......het is een voetballer van uitersten.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:27 schreef spurs het volgende:
Tsja.... ik ben nogal een anti van Galen fan! Vooral nadat deze beste man een opzettelijke elleboogstoot uitdeelde tegen Richard Stricker, tijdens de bekerwedstrijd AZ - Telstar, waardoor Stricker in een coma belandde...
Die van galen had toen al nooit meer op het veld mogen staan!
Paar jaar later was hij overigens te schijterig om de wedstrijd Telstar - AZ te spelen en bleef veilig thuis zitten, dus van Galen is voor mij de grootste lafaard in de voetballerij!!!!!
Negatieve verhalen........Hij is gewoon niet goed bij zijn hoofdquote:Op maandag 1 mei 2006 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen hoor......het is een voetballer van uitersten.
De meest mooie acties en de meest dramatische kunnen zomaar in 1 wedstrijd gebeuren.
De ene houdt liever de mooie in gedachte de andere laat de meest dramatische het eerst bovenkomen bij het horen van zijn naam.
Helaas zitten die negatieve verhalen ook aan zijn carriere vast
Mooie acties he, dat balgevoel....wauw!quote:Op maandag 1 mei 2006 14:03 schreef spurs het volgende:
En dan die acties op het veld die hij af en toe flikt, dan ben je echt niet wijs!!!!
Wat ik al zei...de ene onthoudt de mooie dingen...ik heb hem namelijk doelpunten zien maken, mensen alleen voor de keeper zien zetten, tegenstanders zien dollen .quote:Op maandag 1 mei 2006 14:03 schreef spurs het volgende:
[..]
Negatieve verhalen........Hij is gewoon niet goed bij zijn hoofd
Heb de beste man ook nog eens op motorkappen zien springen van passerende auto's, nadat Ajax de Europa Cup I won tegen AC Milan, dus dat akkefietje op de kermis van Assendelft verbaasde mij ook helemaal niks.
En dan die acties op het veld die hij af en toe flikt, dan ben je echt niet wijs!!!! Zulke dingen had hij helemaal niet nodig, zit waarschijnlijk een steekje los......
Hitler ook die heeft ook aanhangers die alleen maar de goede dingen van hem zienquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Napoleon was naar verluidt ook geniaal. Dus Bjoor heeft wel gelijk.
wel eens op de snelweg in DL gereden ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Precies. Ik kom niet verder dan de Volkswagen.
Was destijds nog zo'n goeie buitenlandse reclame van. Zag je pa & ma Hitler, pa & ma Mussolini en nog één, weet niet meer wie maar wel een schoft, en dan: Hadden ze maar een Jiffy (?) condoom gebruikt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel eens op de snelweg in DL gereden ?
en ik heb op zich wel bewondering voor hem, hoe hij een heel volk zo gek krijgt en zo achter hem, is op zich indrukwekkend.
Om even alle misverstanden te voorkomen ik had liever dat hij nooit geboren was hoor !!
Winterschilderquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Hij is nog wel zo'n oude steigerfluiter natuurlijk. Die houden wel van blond & rond.
Van Basten heeft tot 24 uur voor de 1e wedstrijd nog de kans om te wisselen. Dus tot morgen 1500 uur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
15.00u.. het is nu zeker dat Barry niet meer bij de selectie wordt gehaald.
Ik had nog hoop, maar toen Schaars en De Jong erbij werden gehaald was die al bijna helemaal vervlogen..
morgen maar even kopen dan !quote:Op maandag 19 juni 2006 14:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi interview in VI.
oh god, als hij maar niet naar Talpa gaat danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook nadat hij gestopt is blijft hij recht voor zijn raap en zegt hij wat hij denkt.
jij hebt het toch niet over Barry, Mich ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft wel gelijk op heel veel punten, heb ik het idee.
Vroegen ze Barry naar zijn mening over de scheidsrechters? Dat is wat ik hoorde.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu bij Villa BVD.
Leuk.quote:Van Galen koopt barkrukken uit De Hout
Barry van Galen lijkt maar moeilijk afscheid te kunnen nemen van de Alkmaarderhout. De oud-speler van AZ heeft daarom vrijdag de barkrukken uit het oude spelershome op de kop getikt, tijdens de uitverkoop van de Alkmaarderhout.
Van Galen tikte voor 100 euro de tien barkrukken uit het spelershome op kop. "Voor op de camping. Kan ik hem mooi als veranda gebruiken", liet de éénvoudig international weten regenover het ANP. Eerder schafte hij al de bar uit het spelershome aan. Naast de begaafde middenvelder maakten ook enkele honderden AZ-fans van de gelegenheid gebruik om spullen uit de Alkmaarderhout te kopen.
Komend seizoen gaat Van Galen aan de slag als scout voor de Alkmaarders. De vice-kampioen neemt dit jaar ook het nieuwe DSB Stadion in gebruik, omdat de Alkmaarderhout te klein en bouwvallig werd voor de aanstormende topclub.
Voetbalprimeur.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |