Dat zit er dik in. Ik kijk AZ-PSV (wanneer wordt dat gespeeld?) met speciale aandacht voor Barry, want ik denk dat hij nu het allerliefst de beker wil. CL halen is geen prijs.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Toch denk ik wel dat hij afscheid met een knal. Rood na een schandalige overtreding in de play-offs ofzo.
en wat voor éénquote:Op donderdag 6 april 2006 14:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
..maar nu wel het hoogst haalbare.
Oogst Barry van Galen: 1 kampioenschap eerste divisie.
Ik denk dat er dan een flink aantal glazen zal sneuvelen....quote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sowieso tophumor!!![]()
Barry moet op m'n verjaardag komen..
Die wordt misschien eerst door je buurman die toevallig aan kickboxen doet neergeslagenquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. en z'n zwager?
Stuur wel de kinderen naar boven want misschien worden er dingen gezegd die voor het jongere publiek niet bestemd zijnquote:Op maandag 10 april 2006 23:58 schreef Beschouw het volgende:
Nodig Luinge ook uit; wordt geheid een onvergetelijk verjaardagsfeestje.
Om Barry te verbouwen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Richard Stricker komt sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |