jaren bij (of naast) vak-S gezeten in de Kuip, dus dat denk ik ook niet !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Galen heeft een hekel aan Ajax.
quote:Hij maakt weer een heerlijke goal vanavond!
Van Galen zat in de Kuip altijd? Cool..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jaren bij (of naast) vak-S gezeten in de Kuip, dus dat denk ik ook niet !
[..]
wel vaak volgens mij, heb ik wel eens gehoord/gelezen !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Van Galen zat in de Kuip altijd? Cool..
Eeuwig zonde. Maar hij is de schade wel aan het inhalen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Ja was ie tien jaar geleden maar verstandig geweest. Wat een carriere heeft die gast gemist
Zelf ziet ie dat toch anders, hij vindt dat hij gewoon zo is. Heeft toch ook wel wat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Ja was ie tien jaar geleden maar verstandig geweest. Wat een carriere heeft die gast gemist
Bewijst dat niet het gelijk van Rijsbergen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef Beschouw het volgende:
Ik heb ooit een mooie anekdote gehoord over Van Galen, toen hij nog bij NAC speelde.
Wim Rijsbergen was toen trainer. Op zekere dag was een lamp van de verlichting om het trainingsveld kapot en toen de monteur aankwam om het te repareren, vroeg Rijsbergen in het bijzijn van de volledige spelersgroep aan de monteur of hij, als hij met de lampen klaar was, ook Van Galen even na wilde kijken: ,,Want bij hem zitten ook een paar schroeven los'.
Ze hebben Van Galen met vijf man tegen moeten houden, anders had hij Rijsbergen onder de grond gestopt.
Dat zit er dik in. Ik kijk AZ-PSV (wanneer wordt dat gespeeld?) met speciale aandacht voor Barry, want ik denk dat hij nu het allerliefst de beker wil. CL halen is geen prijs.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Toch denk ik wel dat hij afscheid met een knal. Rood na een schandalige overtreding in de play-offs ofzo.
en wat voor éénquote:Op donderdag 6 april 2006 14:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
..maar nu wel het hoogst haalbare.
Oogst Barry van Galen: 1 kampioenschap eerste divisie.
Ik denk dat er dan een flink aantal glazen zal sneuvelen....quote:Op maandag 10 april 2006 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sowieso tophumor!!![]()
Barry moet op m'n verjaardag komen..
Die wordt misschien eerst door je buurman die toevallig aan kickboxen doet neergeslagenquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. en z'n zwager?
Stuur wel de kinderen naar boven want misschien worden er dingen gezegd die voor het jongere publiek niet bestemd zijnquote:Op maandag 10 april 2006 23:58 schreef Beschouw het volgende:
Nodig Luinge ook uit; wordt geheid een onvergetelijk verjaardagsfeestje.
Om Barry te verbouwen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Richard Stricker komt sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |