Nou, dat vind ik wel erg veel eer. Vraag op de meet Vaduz maar hoe ik ben.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is zo onderhand MethodMythe..
Bierdrinken is idd flink kut.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, niet ten koste van een middag met mensen die ik allemaal ken en die ik vaker zie. Kijk, toen Vaduz bij de wedstrijd hier in HIA was, dat was leuk. Zoiets vind ik sowieso leuker, bij voetbalduels ofzo.
pcies,is idd veel leuker en ik bepaal zelf wel wie ik wil zien en wie niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, niet ten koste van een middag met mensen die ik allemaal ken en die ik vaker zie. Kijk, toen Vaduz bij de wedstrijd hier in HIA was, dat was leuk. Zoiets vind ik sowieso leuker, bij voetbalduels ofzo.
Doe ik toch al nooit, dus daar hoef ik niet voor naar een meet.quote:
Ah,ik ben dus niet de enige die geen bier drinktquote:Op woensdag 12 april 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe ik toch al nooit, dus daar hoef ik niet voor naar een meet.
quote:AZ-speler Barry van Galen wordt komend seizoen opgenomen in de scoutingstaf van AZ. De Haarlemmer zet na vijftien seizoenen betaald voetbal bij Haarlem, Roda JC, NAC Breda en AZ een punt achter zijn loopbaan.
Van Galen speelde 408 wedstrijden in het betaalde voetbal daarin maakte hij 100 doelpunten. ”Het zal best wel moeilijk zijn, een andere baan, als je al je hele leven voetbalt. Maar het lijkt me een mooie functie.” Vrijdag 12 mei is er voor Van Galen en voor de eerder gestopte Michael Buskermolen een afscheidswedstrijd in de Alkmaarder Hout, waar die avond ook afscheid van wordt genomen. Volgend seizoen spelen de Alkmaarders in het nieuwe DSB Stadion
denk ik....ben benieuwd met welke spelers hij op de proppen gaat komen inderdaad !quote:Op maandag 24 april 2006 14:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Scout.. hm.. mooi baantje.. hij zal een soort Piet Keizer zijn met afwijkende mening.
[..]
Vindt Beschouw ook. Van Galen als voetballer dan.quote:Op maandag 24 april 2006 15:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Barry, bedankt. Ik heb van je genoten
Interesse?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:48 schreef spurs het volgende:
Laat barry nu openlijk zien dat ie van de 'heren'liefde is?
[afbeelding]
ben allang blij dat je die kinderen uit je grapjes laat !quote:Op woensdag 26 april 2006 12:48 schreef spurs het volgende:
Laat barry nu openlijk zien dat ie van de 'heren'liefde is?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |