Was destijds nog zo'n goeie buitenlandse reclame van. Zag je pa & ma Hitler, pa & ma Mussolini en nog één, weet niet meer wie maar wel een schoft, en dan: Hadden ze maar een Jiffy (?) condoom gebruikt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel eens op de snelweg in DL gereden ?
en ik heb op zich wel bewondering voor hem, hoe hij een heel volk zo gek krijgt en zo achter hem, is op zich indrukwekkend.
Om even alle misverstanden te voorkomen ik had liever dat hij nooit geboren was hoor !!
Winterschilderquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Hij is nog wel zo'n oude steigerfluiter natuurlijk. Die houden wel van blond & rond.
Van Basten heeft tot 24 uur voor de 1e wedstrijd nog de kans om te wisselen. Dus tot morgen 1500 uur.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
15.00u.. het is nu zeker dat Barry niet meer bij de selectie wordt gehaald.
Ik had nog hoop, maar toen Schaars en De Jong erbij werden gehaald was die al bijna helemaal vervlogen..
morgen maar even kopen dan !quote:Op maandag 19 juni 2006 14:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi interview in VI.
oh god, als hij maar niet naar Talpa gaat danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook nadat hij gestopt is blijft hij recht voor zijn raap en zegt hij wat hij denkt.
jij hebt het toch niet over Barry, Mich ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft wel gelijk op heel veel punten, heb ik het idee.
Vroegen ze Barry naar zijn mening over de scheidsrechters? Dat is wat ik hoorde.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu bij Villa BVD.
Leuk.quote:Van Galen koopt barkrukken uit De Hout
Barry van Galen lijkt maar moeilijk afscheid te kunnen nemen van de Alkmaarderhout. De oud-speler van AZ heeft daarom vrijdag de barkrukken uit het oude spelershome op de kop getikt, tijdens de uitverkoop van de Alkmaarderhout.
Van Galen tikte voor 100 euro de tien barkrukken uit het spelershome op kop. "Voor op de camping. Kan ik hem mooi als veranda gebruiken", liet de éénvoudig international weten regenover het ANP. Eerder schafte hij al de bar uit het spelershome aan. Naast de begaafde middenvelder maakten ook enkele honderden AZ-fans van de gelegenheid gebruik om spullen uit de Alkmaarderhout te kopen.
Komend seizoen gaat Van Galen aan de slag als scout voor de Alkmaarders. De vice-kampioen neemt dit jaar ook het nieuwe DSB Stadion in gebruik, omdat de Alkmaarderhout te klein en bouwvallig werd voor de aanstormende topclub.
Voetbalprimeur.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |