en dįįr gaat het vaak mis...quote:op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef obs het volgende:
ik zie wel weer hoe het loopt
lastig he? controle los te moeten laten..quote:op dinsdag 20 september 2005 10:47 schreef valkyrie het volgende:
ik kan alleen maar hopen dat mijn ex zich ook zo zal gedragen...
en in die tussenliggende 2 maanden wel contact gehad, of niet?quote:
verdomd lastig...quote:op dinsdag 20 september 2005 10:49 schreef woessssj het volgende:
[..]
lastig he? controle los te moeten laten..
denk dat je je beter kunt focussen op jezelf, wanneer je wat minder met haar en haar gedrag bezig bent. zodra je dat een beetje kunt loslaten ontstaat er ruimte voor jezelf en ik heb zo'n gevoel dat je dat hard nodig hebt.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef valkyrie het volgende:
[..]
verdomd lastig...
ik ben geen claimerig type, maar kan het zeer slecht hebben dat ik dr stuurloos achter moet laten.
maarja...
dus zo ver weg sta je helemaal niet van je eigen waarde. en volgens mij ervaar je dit niet onbewust, maar juist heel be-wust. althans zo kom je op mij over.quote:op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef valkyrie het volgende:
kun je nagaan, jij zit nu al niet constant te zwelgen in whatever.. 't gaat goed komen!quote:op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef valkyrie het volgende:
ik ben me er idd wel van bewust dat ik een mooie toekomst kan hebben en nu the shit the fan zo heeft geraakt grijp ik geestelijk idd terug op m'n eigen kunnen. en ergens voelt het erg fijn om mezelf te waarderen weer. (bij vlagen nog, maar toch)
loslaten is de sleutel, voor jou en voor mij. laten we eraan werken en lol gaan maken. ik wens je ook alle succes woesssj en als je iets kwijt moet dan gil je maar
heel weinig, steeds om de week ff gesproken.quote:op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef lexcorp het volgende:
[..]
en in die tussenliggende 2 maanden wel contact gehad, of niet?
ik weet het,.. en ja,..quote:op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef valkyrie het volgende:
wat heeft ze in de afgelopen maanden gedaan dat ze ineens terug komt? dat zijn van die zaken die ik zou willen weten als m'n ex ineens weer terug komt....
en zocht ze tussendoor wel contact met jou en hield je dit tegen of hoe verliep dit?quote:op dinsdag 20 september 2005 14:30 schreef obs het volgende:
[..]
heel weinig, steeds om de week ff gesproken.
dit lijkt mij ook een hele moeilijke beslissing. ik had al eerder aangegeven dat ik verwacht dat ze terug gaat komen. ik ben heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren. ze weet dat ik een liefdegevoel voor haar heb natuurlijk.quote:op dinsdag 20 september 2005 14:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ik weet het,.. en ja,..
ziet er naar uit dat het weer wat gaat worden,..
alhoewel ik nog niet weet of ik dat wel wil,..
ik heb geen zin om 2x door ene hell te gaan,. net nu ik er eigenlijk vanaf ben.![]()
k ben zo zwak,..![]()
maar jij weet wat ze heeft uitgespookt en dat is dus niks??quote:op dinsdag 20 september 2005 16:44 schreef valkyrie het volgende:
[..]
dit lijkt mij ook een hele moeilijke beslissing. ik had al eerder aangegeven dat ik verwacht dat ze terug gaat komen. ik ben heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren. ze weet dat ik een liefdegevoel voor haar heb natuurlijk.
zwak zijn we allemaal
ik weet dat ze op zoek is naar iets nieuws, omdat ze nu niet tevreden is met zichzelf. ik weet ook dat ze dan stomme dingen kan gaan doen (dat doet een mens als ie niet weet waar ie het zoeken moet).quote:op dinsdag 20 september 2005 16:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
maar jij weet wat ze heeft uitgespookt en dat is dus niks??
bij ons is dat wel anders,..
en ja,.. ik weet eigelijk niet wat ik daar van moet denken,...
dat zit me eigelijk meer dwars dan de rest,..
daar heb ik echt een ongelofelijk kutgevoel over,..
ik heb dat gevoel ook dat ze ooit terug komt.quote:op dinsdag 20 september 2005 17:01 schreef valkyrie het volgende:
[..]
ik weet dat ze op zoek is naar iets nieuws, omdat ze nu niet tevreden is met zichzelf. ik weet ook dat ze dan stomme dingen kan gaan doen (dat doet een mens als ie niet weet waar ie het zoeken moet).
we zijn nog steeds uit elkaar en ik weet niet beter dan dat dat zo blijft, ik verwacht alleen dat ze ooit terug gaat komen. en als ze zichzelf eerst verlaagd moet hebben oordat ze inziet hoe goed ik voor haar ben... dan tsja.. jammer voor haar...
ben geen voetveeg,
ik kan me goed voorstellen dat je er erg mee zit als ze rare dignen gedaan heeft...
toen ze het "uitmaakte" wilde ze graag goeie vrienden blijven. ik heb haar gezegt dat ik dit niet wil en ook niet zou kunnen ivm met bijv. een nieuwe vriend voor haar. ik wilde dus gewoon totaal geen contact meer met haar, via een vriend van me stelde ze toch af en toe vragen en zelf kon ik het ook niet echt laten om haar ff te spreken (of haar moeder, daar praat ik veel mee)quote:op dinsdag 20 september 2005 15:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en zocht ze tussendoor wel contact met jou en hield je dit tegen of hoe verliep dit?
teveel,..quote:op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef valkyrie het volgende:
wat naar dat het zo moest lopen het.ismij.
eerst zoveel onnodig drama en gezeik en dan weer terugkomen en jou daarmee confronteren...
ik zou er ook een kutgevoel aan over houden, afhankelijk van wat ze gedaan heeft natuurlijk.
dat is een ding wat zeker is,..quote:de liefde is sterk en wij zijn zwak
en hoe vaak was dit contact en wie nam het initiatief dan steeds?quote:op woensdag 21 september 2005 08:48 schreef obs het volgende:
[..]
toen ze het "uitmaakte" wilde ze graag goeie vrienden blijven. ik heb haar gezegt dat ik dit niet wil en ook niet zou kunnen ivm met bijv. een nieuwe vriend voor haar. ik wilde dus gewoon totaal geen contact meer met haar, via een vriend van me stelde ze toch af en toe vragen en zelf kon ik het ook niet echt laten om haar ff te spreken (of haar moeder, daar praat ik veel mee)
het initiatief kwam wel van mij, tot de laatste 2 weken dat ze terug krabbelde. die weken waren voor mij het begin dat ik het begon te accepteren dat het over was, dus zocht geen contact meer. maar toen kwam ze dus zelf...quote:op woensdag 21 september 2005 09:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en hoe vaak was dit contact en wie nam het initiatief dan steeds?
en je vind het nog steeds leuk om met haar te praten?? ik ga liever in een of andere chatbox wat chatten met gezellige mensen i.p.v. een kruisverhoor voor m'n kiezen te krijgen.quote:op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef partyyboyy het volgende:
en als ik dit niet wil vertellen dan wordt ze steeds boos. ze praat over niks leuks meer. het enige wat ze doet is uithoren en daarna kwaad worden.
eigenlijk moet het je niet eens interreseren waarom ze het doet. als jij jezelf er niet happy bij voelt. afkappen die handel. alle tijd die je in haar investeerd, kost je tijd die je ook nuttiger en leuker kan besteden.quote:iemand een idee waarom ze dit doet? is het misschien jaloezie of hoe moet ik dit zien, want ik weet het niet meer.
quote:iemand een idee waarom ze dit doet? is het misschien jaloezie of hoe moet ik dit zien, want ik weet het niet meer.
of je vraagt haar gewoon waarom ze a) geļnterreseerd is in jou hebben en doen en b) waarom ze boos word als je het voor je zelf wilt houdenquote:eigenlijk moet het je niet eens interreseren waarom ze het doet. als jij jezelf er niet happy bij voelt. afkappen die handel. alle tijd die je in haar investeerd, kost je tijd die je ook nuttiger en leuker kan besteden.
ja ok, maar een week geleden was het nog wel gezellig, alleen nu doet ze opeens zo.quote:op donderdag 22 september 2005 16:33 schreef breetai het volgende:
[..]
en je vind het nog steeds leuk om met haar te praten?? ik ga liever in een of andere chatbox wat chatten met gezellige mensen i.p.v. een kruisverhoor voor m'n kiezen te krijgen.
die block optie van gaim werkt best wel aardig.
[..]
eigenlijk moet het je niet eens interreseren waarom ze het doet. als jij jezelf er niet happy bij voelt. afkappen die handel. alle tijd die je in haar investeerd, kost je tijd die je ook nuttiger en leuker kan besteden.
als het zo blijft dan heb ik ook geen zin om nog contact te blijven houden. maar het is toch wel moedig om dat zomaar te doen.quote:op donderdag 22 september 2005 17:21 schreef breetai het volgende:
de gesprekken via msn gingen een stuk beter nadat ik redelijk snel afkapte als het over minder gezellige dingen ging. toch zat ik er nog de rest van de dag mee in m'n kop en dat vond ik het niet waard om contact te onderhouden. over een paar maanden kan dat wel weer anders liggen.
de keuze was ook niet makkelijk maar ik merkte dat het me gewon teveel energie kostte en ik nog teveel met m'n kop bij haar zat. het is me eerder gelukt om op m'n uppie mezelf gelukkig en tevreden te voelen, dat kan me weer lukken maar niet met zo'n stoorzender in m'n kop erbij.quote:op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef partyyboyy het volgende:
als het zo blijft dan heb ik ook geen zin om nog contact te blijven houden. maar het is toch wel moedig om dat zomaar te doen.
naar mijn idee mag je eerst nog ff op eenhutje op de hei gaan zitten om uit te zoeken wat je niet blij maakt. die behoefte neemt af naarmate je haar minder tegenkomt. het word alleen maar sterker op het moment dat je elkaar wel ziet. wil je altijd de gedachtes aan je ex-en op de achtergrond houden? je kan het ene niet doen zonder iets anders te laten.quote:maar ik weet niet of ik dat zou kunnen. ik moet iedere week toch wel iets van haar hebben gehoord, anders voel ik me niet helemaal blij. misschien dat ik er toch nog niet helemaal overheen ben, ik weet het niet.
dat lijkt me dus helemaal niksquote:op donderdag 22 september 2005 20:23 schreef karina het volgende:
mijn ex, waar ik heel goed mee omga verder, belde vanavond, hij komt komende zondag op de koffie met zijn nieuwe vriendin. ik heb haar nog nooit ontmoet, wel een foto van gezien, dus ik ben best wel benieuwd.
het toeval wil dat mijn vriend er niet bij is dan. de afspraak naar een andere dag verzetten is lastig omdat mijn ex vaak in het weekend werkt, helaas moet ik ze dus in mijn eentje "vermaken".
gelukkig is er wel wat gesprekstof, omdat ze net op vakantie zijn geweest, want het lijkt me toch wel een klein beetje ongemakkelijk. maar wie weet valt het mee en kletsen we honderd uit
idem......mijn ex alleen primaquote:op vrijdag 23 september 2005 10:18 schreef tomek het volgende:
[..]
dat lijkt me dus helemaal niks![]()
maar goed, ik ben ook nog niet echt over mijn ex heen en heb ook nog geen nieuwe vriendin![]()
iddquote:op vrijdag 23 september 2005 12:17 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
idem......mijn ex alleen prima......ex met vriend....no way! nog niet, dan moet ik eerst zelf een vriendin hebben denk ik.
ik ben diegene die het uitgemaakt heeft, maar je moet een balans kunnen vinden tussen je gevoel en je verstand, mijn gevoel zegt ja maar mijn verstand zegt nee, gezien de situatie kies ik deze keer puur en alleen voor mijn verstand.quote:op zaterdag 24 september 2005 18:51 schreef valkyrie het volgende:
het ergste van loslaten is dat er in het hoofd van die ander steeds gedachten zijn van: wel, niet, wel, niet.
uiteindelijk breekt dat je op en schreeuw je om een beslissing. positief of negatief maakt dan niet meer uit, als er maar een knoop doorgehakt wordt.
heb je gelijk in.quote:op zaterdag 24 september 2005 17:23 schreef valkyrie het volgende:
als je toch verder geen band meer met dr hebt of voelt dan zou ik me daar helemaal geen zorgen om maken..
just smile and wave boys, just smile and wave...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |