abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30750227
2 maanden nadat ze het had uitgemaakt, komt ze met hangende pootjes terug

we zijn nu "opnieuw begonnen". zij voelt zich weer helemaal in de relatie.
ik juist niet, ik voel me er niet echt super bij terwijl ik haar toch mis.
om een of andere reden hou ik toch (onbedoeld) afstand...
ik zie wel weer hoe het loopt
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:27:45 #102
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30751129
wat heeft ze in de afgelopen maanden gedaan dat ze ineens terug komt? dat zijn van die zaken die ik zou willen weten als m'n ex ineens weer terug komt....
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_30751337
ja, daar heb ik het ook uitgebreid met haar over gehad. komt er zo'n btje opneer dat ze
zich alleen maar heeft zitten vervelen en mij heeft gemist.
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:47:19 #104
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30751621
ik kan alleen maar hopen dat mijn ex zich ook zo zal gedragen...

maak er iets leuks van obs!
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:48:15 #105
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30751639
quote:
op dinsdag 20 september 2005 09:47 schreef obs het volgende:
ik zie wel weer hoe het loopt
en dįįr gaat het vaak mis...
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:49:51 #106
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30751689
quote:
op dinsdag 20 september 2005 10:47 schreef valkyrie het volgende:
ik kan alleen maar hopen dat mijn ex zich ook zo zal gedragen...
lastig he? controle los te moeten laten..
pi_30751722
bedankt !
ik ga ook zeker mn best doen
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:55:17 #108
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_30751816
quote:
op dinsdag 20 september 2005 10:51 schreef obs het volgende:
bedankt !
ik ga ook zeker mn best doen
en in die tussenliggende 2 maanden wel contact gehad, of niet?
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  dinsdag 20 september 2005 @ 10:57:26 #109
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30751873
quote:
op dinsdag 20 september 2005 10:49 schreef woessssj het volgende:

[..]

lastig he? controle los te moeten laten..
verdomd lastig...
ik ben geen claimerig type, maar kan het zeer slecht hebben dat ik dr stuurloos achter moet laten.
maarja...
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:02:17 #110
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30751982
quote:
op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef valkyrie het volgende:

[..]

verdomd lastig...
ik ben geen claimerig type, maar kan het zeer slecht hebben dat ik dr stuurloos achter moet laten.
maarja...
denk dat je je beter kunt focussen op jezelf, wanneer je wat minder met haar en haar gedrag bezig bent. zodra je dat een beetje kunt loslaten ontstaat er ruimte voor jezelf en ik heb zo'n gevoel dat je dat hard nodig hebt.
zodra je een gedachte over haar hebt, worden die gedachtes in jouw hoofd al gauw een soort van 'waarheid' voor jezelf. met het onvermijdelijke pijnlijke gevoel wat daar bij hoort.

niet toestaan van jezelf, hou het bij feiten. ze heeft spijt. waarvan? ... mag ze nu echt zelf achterkomen toch?
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:23:20 #111
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30752445
het is inderdaad waar dat ik die ruimte zeer hard nodig heb. de gedachten die ik heb zijn zeer pijnlijk en ja, al snel geloof ik dan ook dat ze me gaat kwetsen. angst slaat om m'n hart en mn ademhaling stokt.

de oplossing is zo simpel, idd los laten en haar de waarheid zelf laten zoeken.
onbewust weet je dat in zo'n situatie ook wel, maar toch heb je steeds bevestiging nodig van anderen.

ik weet dat ik wel op mn pootjes terecht ga komen. binnenkort afgestudeerd journalist, ik heb integere vrienden en nog altijd zin in een leven vol avontuur en plezier. en uiteindelijk weet ik dat deze ervaring me sterker en evenwichtiger zal maken.

bedankt voor je medeleven woesssj
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:34:03 #112
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30752725
quote:
op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef valkyrie het volgende:
dus zo ver weg sta je helemaal niet van je eigen waarde. en volgens mij ervaar je dit niet onbewust, maar juist heel be-wust. althans zo kom je op mij over.
als zij fouten blijft maken dan is dat zo, als zij fouten blijft maken in jouw koppie heb jij pijn.
zoek de 10 verschillen....

ja, ik leef met je mee, maar zit ook in precies dezelfde situatie als jij. en ken het gevecht wat je voelt. je moet de strijdbijl proberen te begraven, en werkelijk gaan voelen wat je voelt.
misschien ben je bijvoorbeeld vergevingsgezinder dan je denkt naar haar en kun je op een andere manier gaan kijken naar wat er is gebeurt.. maar daarvoor moet je eerst écht loslaten.
gun jezelf veel rust.
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:44:06 #113
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30752966
ik ben me er idd wel van bewust dat ik een mooie toekomst kan hebben en nu the shit the fan zo heeft geraakt grijp ik geestelijk idd terug op m'n eigen kunnen. en ergens voelt het erg fijn om mezelf te waarderen weer. (bij vlagen nog, maar toch)

loslaten is de sleutel, voor jou en voor mij. laten we eraan werken en lol gaan maken. ik wens je ook alle succes woesssj en als je iets kwijt moet dan gil je maar
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:49:20 #114
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30753118
quote:
op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef valkyrie het volgende:
ik ben me er idd wel van bewust dat ik een mooie toekomst kan hebben en nu the shit the fan zo heeft geraakt grijp ik geestelijk idd terug op m'n eigen kunnen. en ergens voelt het erg fijn om mezelf te waarderen weer. (bij vlagen nog, maar toch)

loslaten is de sleutel, voor jou en voor mij. laten we eraan werken en lol gaan maken. ik wens je ook alle succes woesssj en als je iets kwijt moet dan gil je maar
kun je nagaan, jij zit nu al niet constant te zwelgen in whatever.. 't gaat goed komen!
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:09:17 #115
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30753665
ik ben geen type dat maar bij de pakken neer gaat zitten. uiteindelijk heeft elke dag iets te bieden om voor uit bed te komen.

hoe ver ben jij in het proces dan? hoelang speelt dit bij jou?
pi_30757029
quote:
op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef lexcorp het volgende:

[..]

en in die tussenliggende 2 maanden wel contact gehad, of niet?
heel weinig, steeds om de week ff gesproken.
pi_30757409
quote:
op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef valkyrie het volgende:
wat heeft ze in de afgelopen maanden gedaan dat ze ineens terug komt? dat zijn van die zaken die ik zou willen weten als m'n ex ineens weer terug komt....
ik weet het,.. en ja,..
ziet er naar uit dat het weer wat gaat worden,..
alhoewel ik nog niet weet of ik dat wel wil,..
ik heb geen zin om 2x door ene hell te gaan,. net nu ik er eigenlijk vanaf ben.

k ben zo zwak,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
op dinsdag 20 september 2005 14:30 schreef obs het volgende:

[..]

heel weinig, steeds om de week ff gesproken.
en zocht ze tussendoor wel contact met jou en hield je dit tegen of hoe verliep dit?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:44:50 #119
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30761624
quote:
op dinsdag 20 september 2005 14:43 schreef het.ismij het volgende:

[..]

ik weet het,.. en ja,..
ziet er naar uit dat het weer wat gaat worden,..
alhoewel ik nog niet weet of ik dat wel wil,..
ik heb geen zin om 2x door ene hell te gaan,. net nu ik er eigenlijk vanaf ben.

k ben zo zwak,..
dit lijkt mij ook een hele moeilijke beslissing. ik had al eerder aangegeven dat ik verwacht dat ze terug gaat komen. ik ben heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren. ze weet dat ik een liefdegevoel voor haar heb natuurlijk.

zwak zijn we allemaal
pi_30761815
quote:
op dinsdag 20 september 2005 16:44 schreef valkyrie het volgende:

[..]

dit lijkt mij ook een hele moeilijke beslissing. ik had al eerder aangegeven dat ik verwacht dat ze terug gaat komen. ik ben heel benieuwd hoe ik daarop ga reageren. ze weet dat ik een liefdegevoel voor haar heb natuurlijk.

zwak zijn we allemaal
maar jij weet wat ze heeft uitgespookt en dat is dus niks??
bij ons is dat wel anders,..
en ja,.. ik weet eigelijk niet wat ik daar van moet denken,...
dat zit me eigelijk meer dwars dan de rest,..
daar heb ik echt een ongelofelijk kutgevoel over,..
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:01:47 #121
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30762237
quote:
op dinsdag 20 september 2005 16:49 schreef het.ismij het volgende:

[..]

maar jij weet wat ze heeft uitgespookt en dat is dus niks??
bij ons is dat wel anders,..
en ja,.. ik weet eigelijk niet wat ik daar van moet denken,...
dat zit me eigelijk meer dwars dan de rest,..
daar heb ik echt een ongelofelijk kutgevoel over,..
ik weet dat ze op zoek is naar iets nieuws, omdat ze nu niet tevreden is met zichzelf. ik weet ook dat ze dan stomme dingen kan gaan doen (dat doet een mens als ie niet weet waar ie het zoeken moet).
we zijn nog steeds uit elkaar en ik weet niet beter dan dat dat zo blijft, ik verwacht alleen dat ze ooit terug gaat komen. en als ze zichzelf eerst verlaagd moet hebben oordat ze inziet hoe goed ik voor haar ben... dan tsja.. jammer voor haar...

ben geen voetveeg,
ik kan me goed voorstellen dat je er erg mee zit als ze rare dignen gedaan heeft...
pi_30763676
quote:
op dinsdag 20 september 2005 17:01 schreef valkyrie het volgende:

[..]

ik weet dat ze op zoek is naar iets nieuws, omdat ze nu niet tevreden is met zichzelf. ik weet ook dat ze dan stomme dingen kan gaan doen (dat doet een mens als ie niet weet waar ie het zoeken moet).
we zijn nog steeds uit elkaar en ik weet niet beter dan dat dat zo blijft, ik verwacht alleen dat ze ooit terug gaat komen. en als ze zichzelf eerst verlaagd moet hebben oordat ze inziet hoe goed ik voor haar ben... dan tsja.. jammer voor haar...

ben geen voetveeg,
ik kan me goed voorstellen dat je er erg mee zit als ze rare dignen gedaan heeft...
ik heb dat gevoel ook dat ze ooit terug komt.
is dat toeval of is dat normaal om dat gevoel te hebben als het uit is gegaan?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 18:03:22 #123
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30764124
ik kan niet oordelen in jouw situatie natuurlijk partyyboyy. maar ik ken mij en mijn ex en ik weet dat het niet echt aan mij ligt dat het uit is. ik weet dat ik nog steeds de enige ben waar ze zoveel om geeft en dat ze van niemand anders in deze wereld zoveel houdt.

alleen ligt ze zo overhoop met zichzelf dat ze uit wanhoop alleen wil zijn en dingen op een rij wil zetten. het is dan ook uit nu omdat ik niet aan het lijntje gehouden wil worden en omdat zij op dit moment werkelijk niet weet wie ze is en waar ze heen gaat en niet kan garanderen dat het snel beter wordt.
afijn, het hele verhaal is nog na te lezen in dit topic

als ze had laten merken dat ze me echt niet meer op prijs stelt en zonder problemen zonder me verder kan leven, had ik niet verwacht dat ze nog terug zou komen.
natuurlijk is niets zeker en ik stel me ook in op een definitieve break, maar het zou me verbazen.
pi_30767442
valkyrie,.. zo te horen is dit echt psies dezelfde situatie,..
ze heeft zich inderdaad verlaagd,.. dat is nu voorbij,..
en ze ziet nu zelf ook in, dat ik uit zeer betrouwbare bronnen heb (haar moeder), hoe goed ik voor haar was.
  woensdag 21 september 2005 @ 01:07:44 #125
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30779620
wat naar dat het zo moest lopen het.ismij.
eerst zoveel onnodig drama en gezeik en dan weer terugkomen en jou daarmee confronteren...

ik zou er ook een kutgevoel aan over houden, afhankelijk van wat ze gedaan heeft natuurlijk.
en dat zal mijn vriendin zich dan ook serieus moeten realiseren voordat er iets verder gaat. in eerste instantie zeg ik nu dat het sowieso voorbij is. maar zeker ben ik daar ook niet van.
de liefde is sterk en wij zijn zwak

als je van iemand houdt moet er altijd een kans zijn denk ik. een mens kan fouten maken, maar moet er wel van leren... toch lijkt het me ook heel moeilijk. daarom hoop ik dat mijn ex de zaak niet zo gecompliceerd gaat maken, ik snap het nu al amper. en mischien is het ironisch genoeg ook wel de enige manier om over dr heen te komen.
achja, t houdt een mens bezig he
  woensdag 21 september 2005 @ 01:09:07 #126
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30779661

[ Bericht 100% gewijzigd door VaLkyRie op 21-09-2005 01:09:44 (foutje) ]
pi_30781875
quote:
op dinsdag 20 september 2005 15:04 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

en zocht ze tussendoor wel contact met jou en hield je dit tegen of hoe verliep dit?
toen ze het "uitmaakte" wilde ze graag goeie vrienden blijven. ik heb haar gezegt dat ik dit niet wil en ook niet zou kunnen ivm met bijv. een nieuwe vriend voor haar. ik wilde dus gewoon totaal geen contact meer met haar, via een vriend van me stelde ze toch af en toe vragen en zelf kon ik het ook niet echt laten om haar ff te spreken (of haar moeder, daar praat ik veel mee)
pi_30781903
quote:
op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef valkyrie het volgende:
wat naar dat het zo moest lopen het.ismij.
eerst zoveel onnodig drama en gezeik en dan weer terugkomen en jou daarmee confronteren...

ik zou er ook een kutgevoel aan over houden, afhankelijk van wat ze gedaan heeft natuurlijk.
teveel,.. '
quote:
de liefde is sterk en wij zijn zwak
dat is een ding wat zeker is,..
op woensdag 21 september 2005 08:48 schreef obs het volgende:

[..]

toen ze het "uitmaakte" wilde ze graag goeie vrienden blijven. ik heb haar gezegt dat ik dit niet wil en ook niet zou kunnen ivm met bijv. een nieuwe vriend voor haar. ik wilde dus gewoon totaal geen contact meer met haar, via een vriend van me stelde ze toch af en toe vragen en zelf kon ik het ook niet echt laten om haar ff te spreken (of haar moeder, daar praat ik veel mee)
en hoe vaak was dit contact en wie nam het initiatief dan steeds?
pi_30783524
quote:
op woensdag 21 september 2005 09:01 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

en hoe vaak was dit contact en wie nam het initiatief dan steeds?
het initiatief kwam wel van mij, tot de laatste 2 weken dat ze terug krabbelde. die weken waren voor mij het begin dat ik het begon te accepteren dat het over was, dus zocht geen contact meer. maar toen kwam ze dus zelf...
pi_30827072
m'n ex heeft het 4 weken geleden uitgemaakt en ze wilde goede vrienden blijven.
maar op dit moment gaat dat echt niet lukken. als ik op msn ben dan begint ze altijd te praten.
dit vind ik niet erg en ook leuk, maar ze is me steeds aan het uithoren over vanalles wat ik ga doen enzo. en als ik dit niet wil vertellen dan wordt ze steeds boos. ze praat over niks leuks meer. het enige wat ze doet is uithoren en daarna kwaad worden.

iemand een idee waarom ze dit doet? is het misschien jaloezie of hoe moet ik dit zien, want ik weet het niet meer.
  donderdag 22 september 2005 @ 16:33:47 #132
22944 Breetai
....Relax....
pi_30828136
quote:
op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef partyyboyy het volgende:
en als ik dit niet wil vertellen dan wordt ze steeds boos. ze praat over niks leuks meer. het enige wat ze doet is uithoren en daarna kwaad worden.
en je vind het nog steeds leuk om met haar te praten?? ik ga liever in een of andere chatbox wat chatten met gezellige mensen i.p.v. een kruisverhoor voor m'n kiezen te krijgen.
die block optie van gaim werkt best wel aardig.
quote:
iemand een idee waarom ze dit doet? is het misschien jaloezie of hoe moet ik dit zien, want ik weet het niet meer.
eigenlijk moet het je niet eens interreseren waarom ze het doet. als jij jezelf er niet happy bij voelt. afkappen die handel. alle tijd die je in haar investeerd, kost je tijd die je ook nuttiger en leuker kan besteden.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_30828314
quote:
quote:
eigenlijk moet het je niet eens interreseren waarom ze het doet. als jij jezelf er niet happy bij voelt. afkappen die handel. alle tijd die je in haar investeerd, kost je tijd die je ook nuttiger en leuker kan besteden.
of je vraagt haar gewoon waarom ze a) geļnterreseerd is in jou hebben en doen en b) waarom ze boos word als je het voor je zelf wilt houden
pi_30829170
quote:
op donderdag 22 september 2005 16:33 schreef breetai het volgende:

[..]

en je vind het nog steeds leuk om met haar te praten?? ik ga liever in een of andere chatbox wat chatten met gezellige mensen i.p.v. een kruisverhoor voor m'n kiezen te krijgen.
die block optie van gaim werkt best wel aardig.
[..]

ja ok, maar een week geleden was het nog wel gezellig, alleen nu doet ze opeens zo.
en ik snap niet waarom ze het doet. misschien moet ik me er ook niet druk om maken, maar dat kan ik niet. ik ben er eigenlijk wel overheen dat het uit is, maar ik voel me er gewoon slecht door hoe het nu gaat.
  donderdag 22 september 2005 @ 17:21:48 #135
22944 Breetai
....Relax....
pi_30829814
de gesprekken via msn gingen een stuk beter nadat ik redelijk snel afkapte als het over minder gezellige dingen ging. toch zat ik er nog de rest van de dag mee in m'n kop en dat vond ik het niet waard om contact te onderhouden. over een paar maanden kan dat wel weer anders liggen.
pi_30830088
quote:
op donderdag 22 september 2005 17:21 schreef breetai het volgende:
de gesprekken via msn gingen een stuk beter nadat ik redelijk snel afkapte als het over minder gezellige dingen ging. toch zat ik er nog de rest van de dag mee in m'n kop en dat vond ik het niet waard om contact te onderhouden. over een paar maanden kan dat wel weer anders liggen.
als het zo blijft dan heb ik ook geen zin om nog contact te blijven houden. maar het is toch wel moedig om dat zomaar te doen.

maar ik weet niet of ik dat zou kunnen. ik moet iedere week toch wel iets van haar hebben gehoord, anders voel ik me niet helemaal blij. misschien dat ik er toch nog niet helemaal overheen ben, ik weet het niet.
  donderdag 22 september 2005 @ 17:56:47 #137
22944 Breetai
....Relax....
pi_30830841
quote:
op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef partyyboyy het volgende:
als het zo blijft dan heb ik ook geen zin om nog contact te blijven houden. maar het is toch wel moedig om dat zomaar te doen.
de keuze was ook niet makkelijk maar ik merkte dat het me gewon teveel energie kostte en ik nog teveel met m'n kop bij haar zat. het is me eerder gelukt om op m'n uppie mezelf gelukkig en tevreden te voelen, dat kan me weer lukken maar niet met zo'n stoorzender in m'n kop erbij.

afgelopen zaterdag reed ik terug na een nacht stappen en i.p.v. nog na te genieten van de avond (en alle gemistte kansen te herkennen en te evalueren) denk ik aan haar. dan klopt er echt iets niet.
quote:
maar ik weet niet of ik dat zou kunnen. ik moet iedere week toch wel iets van haar hebben gehoord, anders voel ik me niet helemaal blij. misschien dat ik er toch nog niet helemaal overheen ben, ik weet het niet.
naar mijn idee mag je eerst nog ff op eenhutje op de hei gaan zitten om uit te zoeken wat je niet blij maakt. die behoefte neemt af naarmate je haar minder tegenkomt. het word alleen maar sterker op het moment dat je elkaar wel ziet. wil je altijd de gedachtes aan je ex-en op de achtergrond houden? je kan het ene niet doen zonder iets anders te laten.

eerst jezelf weer ff opbouwen. zoals een oud collega van me zei: gasgeven met de rem er op levert niet zoveel op.
mijn reactie: sloop die rem er af.
pi_30833980
elke keer als ik thuiskom denk ik nog even snel dat zij ook thuis is aangezien d'r motor voor de deur staat.

.
  Moderator donderdag 22 september 2005 @ 20:23:19 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_30835268
mijn ex, waar ik heel goed mee omga verder, belde vanavond, hij komt komende zondag op de koffie met zijn nieuwe vriendin. ik heb haar nog nooit ontmoet, wel een foto van gezien, dus ik ben best wel benieuwd.

het toeval wil dat mijn vriend er niet bij is dan. de afspraak naar een andere dag verzetten is lastig omdat mijn ex vaak in het weekend werkt, helaas moet ik ze dus in mijn eentje "vermaken".

gelukkig is er wel wat gesprekstof, omdat ze net op vakantie zijn geweest, want het lijkt me toch wel een klein beetje ongemakkelijk. maar wie weet valt het mee en kletsen we honderd uit
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:18:26 #140
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30850949
quote:
op donderdag 22 september 2005 20:23 schreef karina het volgende:
mijn ex, waar ik heel goed mee omga verder, belde vanavond, hij komt komende zondag op de koffie met zijn nieuwe vriendin. ik heb haar nog nooit ontmoet, wel een foto van gezien, dus ik ben best wel benieuwd.

het toeval wil dat mijn vriend er niet bij is dan. de afspraak naar een andere dag verzetten is lastig omdat mijn ex vaak in het weekend werkt, helaas moet ik ze dus in mijn eentje "vermaken".

gelukkig is er wel wat gesprekstof, omdat ze net op vakantie zijn geweest, want het lijkt me toch wel een klein beetje ongemakkelijk. maar wie weet valt het mee en kletsen we honderd uit
dat lijkt me dus helemaal niks

maar goed, ik ben ook nog niet echt over mijn ex heen en heb ook nog geen nieuwe vriendin
pi_30854114
quote:
op vrijdag 23 september 2005 10:18 schreef tomek het volgende:

[..]

dat lijkt me dus helemaal niks

maar goed, ik ben ook nog niet echt over mijn ex heen en heb ook nog geen nieuwe vriendin
idem......mijn ex alleen prima ......ex met vriend....no way! nog niet, dan moet ik eerst zelf een vriendin hebben denk ik.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:17:48 #142
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30854128
quote:
op vrijdag 23 september 2005 12:17 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

idem......mijn ex alleen prima ......ex met vriend....no way! nog niet, dan moet ik eerst zelf een vriendin hebben denk ik.
idd
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:26:47 #143
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_30881794
ik weet niet of het echt in dit topic past, maar goed.
sinds een week heb ik weer contact met m,n ex daarmee bedoel ik dat ze na een half jaar weer met me praat.
het punt is dat toen het uit ging ik door haar en haar familie gewoonweg zwart gemaakt werd.
nou kwam ik ook laatst haar moeder tegen, en die begon me ineens te omhelzen, en vragen hoe het met me ging.
ook zei ze dat pa en ma nog aan me denken enzo, dat vond ik redelijk vreemd dat ze zich nog tegenover mij de schoonouder (ma en pa) context handhaafden.
afgelopen woensdag was het dus hetzelfde geval met m,n ex, ik stond op m,n werk in de kantine toen ze ineens naar me toekwam(openbaar gebouw, dus men kan in en uit lopen wat men wilt).
ook ineens, van hoe het met me gaat en dat soort geblabla, dit leide tot een converstatie van ong ruim een half uur, aangezien m,n pauze dus zolang duurde.
ik vind het helemaal niet erg, ik vond ,t eigenlijk wel leuk dat na zo,n lange tijd ze me toch aansprak en het was best een gezellige conversatie.
het punt is nu, zoals ik al eerder zei, dat toendertijd van de breuk er een hele vete was ontstaan tussen haar en haar ouders/familie tegen mij en mijn vrienden.
dus ergens vond ik dit redelijk vreemd.
ik weet niet of ik het moet vertrouwen, of dat er hier meer achter steekt.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zaterdag 24 september 2005 @ 17:23:17 #144
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30891560
als je toch verder geen band meer met dr hebt of voelt dan zou ik me daar helemaal geen zorgen om maken..

just smile and wave boys, just smile and wave...
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:06:48 #145
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_30892824
het ergste van het loslaten zijn de gedachten die steeds door je hoofd gaan, wel. niet, wel, niet ....
heel irritant, en dan de juiste keus maken....
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:51:00 #146
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30894104
het ergste van loslaten is dat er in het hoofd van die ander steeds gedachten zijn van: wel, niet, wel, niet.
uiteindelijk breekt dat je op en schreeuw je om een beslissing. positief of negatief maakt dan niet meer uit, als er maar een knoop doorgehakt wordt.
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:10:49 #147
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_30898300
quote:
op zaterdag 24 september 2005 18:51 schreef valkyrie het volgende:
het ergste van loslaten is dat er in het hoofd van die ander steeds gedachten zijn van: wel, niet, wel, niet.
uiteindelijk breekt dat je op en schreeuw je om een beslissing. positief of negatief maakt dan niet meer uit, als er maar een knoop doorgehakt wordt.
ik ben diegene die het uitgemaakt heeft, maar je moet een balans kunnen vinden tussen je gevoel en je verstand, mijn gevoel zegt ja maar mijn verstand zegt nee, gezien de situatie kies ik deze keer puur en alleen voor mijn verstand.

mochten ik en mijn ex bij elkaar horen dan kruisen we in de toekomst elkaars pad, tenminste daar geloof ik in.
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  zondag 25 september 2005 @ 06:44:21 #148
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_30908871
quote:
op zaterdag 24 september 2005 17:23 schreef valkyrie het volgende:
als je toch verder geen band meer met dr hebt of voelt dan zou ik me daar helemaal geen zorgen om maken..

just smile and wave boys, just smile and wave...
heb je gelijk in.
maar soms bekruipt het gevoel me dat ze wat van me willen.
moeder en dochter zijn namelijk 2 handen op 1 buik.

maar aan de andere kant, als ze slechts contact willen vind ik ,t oke, juist tof.
ze moeten er gewoon geen achterliggende gedachten op na houden.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_30913661
if you love something, set it free.
if it comes back, it was, and always will be, yours.
if it never returns, it was never yours to begin with.

vond het wel toepasselijk. .
pi_30913822
we zijn nu 4 weken uit elkaar en ik heb haar 2 weken nadat het uit was gezien.
en nu begin ik haar toch wel heel erg te missen
ik zou graag weer iets met haar afspreken, maar ik weet niet of het verstandig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')