doe mij ff een paar druppies olie dan, ik voel me behoorlijk verroestquote:op woensdag 14 september 2005 15:28 schreef dromenvanger het volgende:
goed, vooruitstrevend en hongerig
zo voel ik me dus. ik voel me gesmeerd. alsof ik een machine ben. een evil machine![]()
i am evil!!!!!!!!
![]()
tijd nemenquote:op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef tomek het volgende:
[..]
doe mij ff een paar druppies olie dan, ik voel me behoorlijk verroest![]()
jaquote:op woensdag 14 september 2005 15:50 schreef t1andonly het volgende:
[..]
cheer up je hebt wel een toffe nieuwe avater
ot:
ik maak overal het beste van vandaag
avater is een hele vooruitgang inderdaadquote:op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef mrsj het volgende:
[..]
ja![]()
ot: ik voel me wel goed..alleen die keelpijn...
het was leuk en interessant...maar 00k best verm0eiend 0m z0 gericht te kijkenquote:op woensdag 14 september 2005 11:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
ben benieuwd naar mijn eerste bijeenk0mst van de gebarentaalcursus die straks begint!
errr, is de "o" op je toetsenbord kapot of ben je een tweaker geworden?quote:op woensdag 14 september 2005 18:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
het was leuk en interessant...maar 00k best verm0eiend 0m z0 gericht te kijkenstraks eens kijken wat het huiswerk v00r v0lgende week is...dvd met gebaren bekijken
ja hij is stuk...dat je t nu al ziet :s (zie 0nder mijn naam).quote:op woensdag 14 september 2005 18:48 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
errr, is de "o" op je toetsenbord kapot of ben je een tweaker geworden?
een nieuw toetsenbord is niet duurquote:op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
ja hij is stuk...dat je t nu al ziet :s (zie 0nder mijn naam).
geef gewoon de maatschappij de schuld. of heeft het niet met werk te maken?quote:op woensdag 14 september 2005 18:58 schreef purplerose het volgende:
kut...ben voor de 10.000 ste keer weer es afgewezen
*opzoek gaat naar dr ego*
wat is erg om betrokken te raken bij elkaars problemenquote:op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef purplerose het volgende:
verliefd is een groot woord, vindt hem interessant en wilde hem verder leren kennen maar hij wil dat niet omdat we dan betrokken raken bij elkaars problemen blablabla.....
dit gevoel is hopelijk morgen weer weg
dat dacht ik ook, maar goed blijkbaar niet: /quote:op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
wat is erg om betrokken te raken bij elkaars problemendan kun je die toch samen gezellig gaan oplossen met elkaar? als je problemen hebt dan kun je toch steun vinden bij elkaar?
gewoon verder zoekenquote:op woensdag 14 september 2005 19:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar goed blijkbaar niet: /
*muurtje om hart heen metselt maar weer*
dan m0et ik een hele lapt0p vervangen...er zit n0g garantie 0p dus ik laat hem binnenk0rt maken maar daar heb ik n0g geen tijd v00r gehad...je went er vanzelf aanquote:op woensdag 14 september 2005 18:58 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
een nieuw toetsenbord is niet duur
of ben je bankroet?
is dat niet lastig typen zo? lijkt me lastig
dat is een voordeel als je manisch depressiviteit hebt leren kennen in je levenquote:op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef darkelf het volgende:
i feel splendidbruis van de energie en voel me heerlijk
je raakt iig een keertje niet gekwetstquote:op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
gewoon verder zoeken
en geen muren metselen want dan sluit je jezelf op.
last, last ach wat is last.quote:op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef dromenvanger het volgende:
goed dat je je goed voelt!!! heb jij dan ook nog maar weinig last van de mds?
preciesquote:op woensdag 14 september 2005 20:21 schreef darkelf het volgende:
[..]
last, last ach wat is last.
ik ben gewoon wie ik ben
slaap lekkerquote:
holy crap! voor jezelf of voor iemand anders ??quote:op woensdag 14 september 2005 21:50 schreef duchessx het volgende:
ontzettend moe en twee keer de spoedafdeling van het ziekenhuis van binnen gezien vandaag
menselijke foutenquote:op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef t1andonly het volgende:
geen verband zelfmoord en nicky verstappen
zoiets snap je toch niet, dat hele politieonderzoek is vanaf begin af aan gewoon al niets waard en ik kan het weten want ik ben direct betrokken en met zulke dingen breng je een zorg je voor een bepaalde hoop bij nabestaande dat de dader eindelijk is gevonden maar eigenlijk is het weer gewoon "een foutje"
dat "foutje" was wel de moordzaak van een goede vriend van mij, ik snap niet dat politie zo'n blunders kan maken en daar ben ik nu ook echt kwaad om.
nee gelukkig niet voor mijzelf!quote:op woensdag 14 september 2005 22:05 schreef thunderchild het volgende:
[..]
holy crap! voor jezelf of voor iemand anders ??
weet je wat mij opvalt. dat je best vaak om 5.12 uur post. zo goed ritme?quote:
quote:
bij mij ook dus. daarom baal ik ervan dat een nachtrust een positieve vibe weg kan nemen, weer die tussenliggende nacht die roet in het eten gooit, maar jah, slapen is ook nodig. ik ben al de hele dag bezig om dat gevoel van gisteren terug te krijgen waar ik dacht alles aan te kunnen. ik ben dan niet depressief nu maar ik voel me redelijk futloosquote:op donderdag 15 september 2005 14:22 schreef darkelf het volgende:
mijn energielevel is helemaal ingestort en dat terwijl het allemaal zo als een trein ging
tijd voor thee.
herkenbaarquote:op donderdag 15 september 2005 14:22 schreef darkelf het volgende:
mijn energielevel is helemaal ingestort en dat terwijl het allemaal zo als een trein ging
tijd voor thee.
i knowquote:op donderdag 15 september 2005 14:44 schreef dromenvanger het volgende:
maar ik ga niet treuren, komt vanzelf weer terug dat positieve gevoel
het zal wel met het weer te maken hebbenquote:op donderdag 15 september 2005 15:11 schreef darkelf het volgende:
[..]
i knowdas wel fijn dat we daar iig wel op kunnen rekenen
als je geen dalen zou hebben dan leer je de pieken ook niet waarderenquote:op donderdag 15 september 2005 15:35 schreef mrsj het volgende:
maar het hoeft toch niet zo te zijn dat je je elke dag supergoed moet voelen ofzo
ik ben juist blij met die ups & downs.
ot: goed
klopt ook welquote:op donderdag 15 september 2005 15:35 schreef mrsj het volgende:
maar het hoeft toch niet zo te zijn dat je je elke dag supergoed moet voelen ofzo
ik ben juist blij met die ups & downs.
ot: goed
ruzies...inderdaad stressig.....erg vervelend. ik haat ruziequote:op donderdag 15 september 2005 18:01 schreef thaleia het volgende:
ik heb ruzie met m'n beste vriend. verder gaat alles heel uitstekend, maar desondanks knaagt dit.
nee, dat noemen we een "wekker" . . .quote:op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef sabrina1981 het volgende:
weet je wat mij opvalt. dat je best vaak om 5.12 uur post. zo goed ritme?
is toch juist leuk, veel plezier en succes!quote:op donderdag 15 september 2005 19:07 schreef clara3 het volgende:
ik denk dat ik misschien verliefd aan het worden ben... en ik vind het heeeel eng!![]()
dank je!quote:op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
is toch juist leuk, veel plezier en succes!
kan me niet voorstellen dat je heel dom bent geweest....misschien een beetje.... en komt vast ook helemaal goed!quote:op donderdag 15 september 2005 19:19 schreef _kimmie_ het volgende:
ik ben 2 weken geleden heel dom geweest en dat merk ik nu wel, alleen wat gebeurd is kan niet meer terug gedraaid worden.. buiten dat gaat het wel goed eigenlijk.
dat ken ik inderdaad niet een wekker. maar het is erg precies.quote:op donderdag 15 september 2005 18:21 schreef thunderchild het volgende:
[..]
nee, dat noemen we een "wekker" . . .![]()
goh, heb jij zoveel beste vriendjes/vriendinnetjes? kan ik er dan in ieder geval misschien ééntje lenen?quote:op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef melismay het volgende:
mijn beste vriendin komt morgen weer thuis!ik ben vet blij met mijn nieuwe beste vriendjes, maar zij kent echt alles van mij, het geeft een heerlijk veilig gevoel dat ze morgen weer binnen handbereik is
niet veelquote:op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef the_great_cornolio het volgende:
[..]
goh, heb jij zoveel beste vriendjes/vriendinnetjes? kan ik er dan in ieder geval misschien ééntje lenen?
truste!quote:
quote:op donderdag 15 september 2005 22:16 schreef sabrina1981 het volgende:
dat ken ik inderdaad niet een wekker. maar het is erg precies.
nou dat bedoel ik dat heb ik dus ook.quote:op vrijdag 16 september 2005 03:12 schreef nixxx het volgende:
een beetje als dromenvanger soms is.. lig op bed en kan niet stoppen met denken, dus ook niet slapen en ben zo moe als een hond
dat was je altijd alquote:op vrijdag 16 september 2005 06:47 schreef kiwitjuhh het volgende:ik ben een echte dufkop vanmorgen
daar sta je dan met je positieve energie en krachtvelden uit je topicquote:op vrijdag 16 september 2005 10:20 schreef dromenvanger het volgende:
goed geslapen maar ik kwam amper de trap af met mijn knie![]()
ik blijf gewoon doorgaanquote:op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef gf het volgende:
[..]
daar sta je dan met je positieve energie en krachtvelden uit je topic
http://www.sidn.nl/quote:op vrijdag 16 september 2005 13:05 schreef mrsj het volgende:
ik heb me zojuist bedacht dat ik nog wel eens een eigen website zou willen hebben.
een heel eigen .nl adresje ..maar weet gewoon niet waar te beginnen.
voel me hierdoor lichtelijk geiiriteerd![]()
op fok staat vaker een banner over eigen domein. ik had die ook aangeklikt, je betaald via de bank. moet je wel een of ander iets uitprinten en opsturen.quote:op vrijdag 16 september 2005 13:05 schreef mrsj het volgende:
ik heb me zojuist bedacht dat ik nog wel eens een eigen website zou willen hebben.
een heel eigen .nl adresje ..maar weet gewoon niet waar te beginnen.
voel me hierdoor lichtelijk geiiriteerd![]()
in mijn weekend heb ik een maand een relatie en blijft mijn vriendin bij me slapen en heb ik een feest van een vriend en gaan we stappen in de stad (groningen) en en en..quote:op vrijdag 16 september 2005 15:52 schreef dromenvanger het volgende:
ik voel me ook goed. er komt weer licht in mijn bestaan
maar dat komt ook door het zonnetje dat naar binnen schijnt nu. en het loopt weer wat soepeler in mijn hoofd.
zometeen een biertje en dan begint het echte weekend
en ik wil toch eens kijken of er nog wat te kijken valt her en der
mooi tochquote:op vrijdag 16 september 2005 16:12 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
in mijn weekend heb ik een maand een relatie en blijft mijn vriendin bij me slapen en heb ik een feest van een vriend en gaan we stappen in de stad (groningen) en en en..![]()
mooi leven![]()
amenquote:op vrijdag 16 september 2005 16:15 schreef dromenvanger het volgende:
ik voel me weer gesmeerd. bij mij gaat het met vallen en opstaan. soms lijk ik vastgeroest in mijn hele hebben en houden en soms raak ik helemaal in mijn element en lijk ik zo los te zijn als een hagelbui. als ik me losjes voel dan voel ik me goed.
het gevoel van los voelen, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. maar dan voel ik een constante stroming van positieve energie en dan krijg ik weer het idee dat het leven me toelacht op alle gebieden en dan kan ik zelfs met niets tevreden zijn. dan is het gewoon zo dat het gevoel van niet bestaan aanwezig is. ik ben wel aanwezig maar ik voel niet dat ik aanwezig ben op aarde. dan voel ik me dus licht in alles en lijkt ook dat ik gewoon.....gewoon.....lucht ben. dat ik niet besta dus. dat ik ook geen gedachtes heb en geen lichaam. het lichaam voel ik dan niet.
dus de pijn aan mijn knie voel ik ook niet nuik voel niets. maar toch een beetje wel. ik weet niet hoe dat zit. mijn ideale bestaan is, als zaken licht zijn en luchtig zijn. als ik geen massa voel ook. als alles lucht lijkt te zijn.
tijd voor biertje.....heerlijk helder heineken. kijken of ik daar nog schonere gedachtes van ga krijgen
quote:
zojuist is haar vader overleden. in drie maanden tijd zowel haar moeder als haar vader.quote:op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef sabrina1981 het volgende:
helemaal kapot. in een uurtje werk verzet waar je normaal best een middag over kan doen, maar ja mijn collega is nu weggeroepen omdat het erg snel bergafwaarts gaat met haar vader.
dat is echt verschrikkelijk gewoonquote:op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef sabrina1981 het volgende:
zojuist is haar vader overleden. in drie maanden tijd zowel haar moeder als haar vader.![]()
dat is echt f0kking snel zegquote:op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef sabrina1981 het volgende:
[..]
zojuist is haar vader overleden. in drie maanden tijd zowel haar moeder als haar vader.![]()
studeren lijkt me idd een goed plan voor je.quote:op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef jan_onbekend het volgende:
jij hoord te sturderen (is toch niet gezellig??? )
quote:op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat is echt verschrikkelijk gewoon![]()
quote:op vrijdag 16 september 2005 17:14 schreef roadronner het volgende:
dit is wel heel zuur.... sterkte gewenst voor jouw collega!
ja verschrikkelijk he.quote:op vrijdag 16 september 2005 17:39 schreef dromenvanger het volgende:
in 3 maanden tijd beide ouders verliezenhet ene verlies niet eens verwerkt kunnen hebben en het volgende al op je schotel krijgen
haar vader heeft jaren terug een beroerte gehad. haar moeder was ziek, maar net voor haar overlijden had ze vocht in haar longen en ging het snel achteruit. haar vader had heel erg heimwee naar zijn vrouw en wilde niet meer verder leven. hij had niemand meer, hij was zijn maatje kwijt. daarbij kwam bij dat het de afgelopen week heel snel achteruit ging. zeker twee beroertes, hele hoge koorts.quote:op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef the_great_cornolio het volgende:
[..]
dat is echt f0kking snel zegwaren ze ziek of was er iets "speciaals" aan de hand?
dat kan helemaal niet, ze komt al bij mij langs hoor!quote:op vrijdag 16 september 2005 18:59 schreef casb het volgende:
weekendzin in morgen
want dan komt er een leuk meisje langs
![]()
hier komt niemand langs.quote:op vrijdag 16 september 2005 18:59 schreef casb het volgende:
weekendzin in morgen
want dan komt er een leuk meisje langs
![]()
als 't kan: praten.. echt zeg wat op je hart ligt op 't moment, ik denk serieus dat dat 't enige is wat telt. mocht je voor elkaar "geschapen" zijn, dan blijf je bij elkaar of kom je weer bij elkaar.quote:op vrijdag 16 september 2005 20:17 schreef diannetjhu het volgende:
teleurgesteld. zoo teleurgesteld. en verdrietig.
zou ie het nou beseffen? ik heb het gevoel dat het niks meer uitmaakt, wat ik ook zeg..
of ik tegen een muur praat.
ik voel gewoon dat mn relatie me door de vingers glipt, dat ik hem kwijtraak.. of hij mij. maar ik weet gewoon niet meer wat ik er tegen kan doen. ik voel me echt heeel erg eenzaam nu.
quote:op vrijdag 16 september 2005 21:52 schreef qyroz het volgende:
kutweekend. blegh. geen zin in. kutleven. oh. geen leven zelfs.
wattisser? je weet me te vinden he...quote:
ik doe keihard met je mee schat, als je tenminste huien van het lachen bedoeldquote:op vrijdag 16 september 2005 21:48 schreef twisted_fok het volgende:![]()
![]()
oh en blij met het geweldig goede idee dat ik net had. benieuwd of we dat voor elkaar kunnen krijgen met m'n nieuwe mede-studenten
dat bedoelde ik ookquote:op vrijdag 16 september 2005 23:22 schreef melismay het volgende:
[..]
ik doe keihard met je mee schat, als je tenminste huien van het lachen bedoeldmail je morgen!
ot: rustig, vanavond viel mee en nu ga ik naar bed, geloof dat ik wel kan slapen
danquote:op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef vitalogy het volgende:
als er nog iemand komt melden dat ie ziek is....
ziekquote:op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef vitalogy het volgende:
als er nog iemand komt melden dat ie ziek is....
ah gossiequote:op zaterdag 17 september 2005 00:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ziekzou dit weekend eigenlijk in de ardennen zitten met de introgroep van de universiteit, maar dat gaat ff niet werken met 39 graden in je hoofd
same here maar ik ga zo toch pittenquote:op zaterdag 17 september 2005 02:54 schreef gf het volgende:
bier. dat voel ik.
ik ookquote:op zaterdag 17 september 2005 02:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
same here maar ik ga zo toch pitten![]()
kinder. m'n neef heeft (weer eens) eens kindquote:op zaterdag 17 september 2005 02:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ow welke kraam? suikerspinkraam, poesjeskraam, snackkraam..?
meer bier.quote:op zaterdag 17 september 2005 03:00 schreef #ANONIEM het volgende:
ik voel me brak
efteling groet: bier hier, bier hier.quote:op zaterdag 17 september 2005 03:02 schreef gf het volgende:
meer bier.
half 7 ookquote:op zaterdag 17 september 2005 08:28 schreef esto het volgende:
8 uur is echt te vroeg om wakker te worden in 't weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |