positief ingesteld voel ik me. ik voel dat ik vandaag veel kan doen aan mijn positieve instelling
![]()
en daar ga ik dus vandaag de hele dag mee bezig zijn. zodat ik morgen bij het opstaan meteen helemaal in optimale stemming verkeer.
voel me dus echt goed
![]()
ik zie de toekomst helemaal rooskleurig in, ik denk dat alles en dan ook alles goed komt. en dat zeg ik in volle overtuiging op dit moment. ik laat me ook niet meer van slag maken, mensen die opmerkingen maken dat zegt me niets meer. ik heb misschien een grote laag eelt op mijn ziel, maar dat is verkeerd, eelt op de ziel betekent ook niet veel goeds.
het is gewoon dat het leven gaat lopen zoals mijn leven moet lopen. de wereld om me heen gaat zich in de toekomst nog gedragen zoals ik dat wil
![]()
omdat ik alles en dan ook alles in eigen hand heb.
het lot schudde de kaarten en ik ga spelen
![]()
van punt 0 naar punt 88 en straks naar de 100 procent. meer dan 100 procent wil ik niet. 100 procent is het maximale dat te halen valt en dat ga ik dus ook halen nog. ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen. ik benut alle kansen die ik krijg.
die 100 procent die wordt wel gehaald, maar steeds kun je nieuwe 100 procent halen. het is niet zo dat ik straks bij 100 procent ben en dat mijn leven dan stil valt. dan verschijnt er vanzelf weer wat nieuws op de menu-kaart