doe mij ff een paar druppies olie dan, ik voel me behoorlijk verroestquote:op woensdag 14 september 2005 15:28 schreef dromenvanger het volgende:
goed, vooruitstrevend en hongerig
zo voel ik me dus. ik voel me gesmeerd. alsof ik een machine ben. een evil machine![]()
i am evil!!!!!!!!
![]()
tijd nemenquote:op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef tomek het volgende:
[..]
doe mij ff een paar druppies olie dan, ik voel me behoorlijk verroest![]()
jaquote:op woensdag 14 september 2005 15:50 schreef t1andonly het volgende:
[..]
cheer up je hebt wel een toffe nieuwe avater
ot:
ik maak overal het beste van vandaag
avater is een hele vooruitgang inderdaadquote:op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef mrsj het volgende:
[..]
ja![]()
ot: ik voel me wel goed..alleen die keelpijn...
het was leuk en interessant...maar 00k best verm0eiend 0m z0 gericht te kijkenquote:op woensdag 14 september 2005 11:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
ben benieuwd naar mijn eerste bijeenk0mst van de gebarentaalcursus die straks begint!
errr, is de "o" op je toetsenbord kapot of ben je een tweaker geworden?quote:op woensdag 14 september 2005 18:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
het was leuk en interessant...maar 00k best verm0eiend 0m z0 gericht te kijkenstraks eens kijken wat het huiswerk v00r v0lgende week is...dvd met gebaren bekijken
ja hij is stuk...dat je t nu al ziet :s (zie 0nder mijn naam).quote:op woensdag 14 september 2005 18:48 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
errr, is de "o" op je toetsenbord kapot of ben je een tweaker geworden?
een nieuw toetsenbord is niet duurquote:op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
ja hij is stuk...dat je t nu al ziet :s (zie 0nder mijn naam).
geef gewoon de maatschappij de schuld. of heeft het niet met werk te maken?quote:op woensdag 14 september 2005 18:58 schreef purplerose het volgende:
kut...ben voor de 10.000 ste keer weer es afgewezen
*opzoek gaat naar dr ego*
wat is erg om betrokken te raken bij elkaars problemenquote:op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef purplerose het volgende:
verliefd is een groot woord, vindt hem interessant en wilde hem verder leren kennen maar hij wil dat niet omdat we dan betrokken raken bij elkaars problemen blablabla.....
dit gevoel is hopelijk morgen weer weg
dat dacht ik ook, maar goed blijkbaar niet: /quote:op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
wat is erg om betrokken te raken bij elkaars problemendan kun je die toch samen gezellig gaan oplossen met elkaar? als je problemen hebt dan kun je toch steun vinden bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |