quote:
precies
![]()
en meer kun je niet zijn.
net was er iemand aan de telefoon van een enquete. hij van "je hebt al eens meegedaan aan een onderzoek..blah blah.." ik val hem in de rede en vraag van. " heb ik wat gewonnen???" hij van.."nee".
ik meteen van. er is voetbal op, dus ik heb geen tijd.
ik ga meer van me af bijten en nog gekker doen. gek in een normale manier ook. ik ga op straat ook eens wat vaker experimenteren. als mensen erbij lopen met hoofd op oorlog ga ik ze aanspreken. net alsof ik voor een programma werk voor veronica ofzo. meteen direct mensen aanspreken. helemaal idioot. dan ga ik dus mensen uit de tent lokken in verschillende steden en zeg ik achteraf van, daar staat de verborgen camera
![]()
waarom niet
![]()
die mensen zullen me niet neerschieten. ik ben ook niet te vermoorden, ik ben onsterfelijk
![]()
denk dat ik dat nog ga doen dus
![]()
mensen gek maken op straat. en dan zelf plannen ontwikkelen om dat voor elkaar te krijgen. willekeurige slachtoffers zoeken ook
![]()
ik zou best voor de tv willen werken of acteur willen zijn in hollywood
![]()
en niet voor de aandacht. gewoon om te werken voor geld en mezelf te zijn en het idiote tot uitdrukking te brengen. en natuurlijk waardering. waardering is ook belangrijk. dat mensen waarderen wat je doet. dat mensen dankbaar zijn voor je inspanningen. dat je het niet voor niets doet allemaal ook.
ik ben ook mezelf. en je kunt me manisch noemen nu, ik ben niet manisch. ik ben gewoon goed gek. en niet gek gek. of slecht gek. en dat ga ik mijn hulpverlener ook zeggen, hoewel hij en zij dat al lang in de gaten heeft. ze weten al dat ik het leven met een knipoog benader. en dat is ook de beste manier
![]()
ik kan arrogant klinken als ik zeg dat mijn manier van leven de beste is. maar zo voel ik het. omdat ik mezelf reken onder de meest gezonde mensen op aarde. misschien ben ik zelfs wel de gezondste mens hier in dit universum. en ik schep niet graag op, ik zeg gewoon wat ik denk
![]()
ik stel mijn levensdoelen bij.
a) ik wil meerdere nummer 1 hits scoren die kwalitatief in orde zijn
b) ik wil meerdere oscars winnen zowel als acteur dan als regisseur hoewel deze op 1 staat
c) ik wil een eigen productie-maatschappij
d) ik wil wimbledon winnen en nog liever de grandslam. alle 4 de grote tennis-toernooien
e) ik wil een spits worden als voetballer en nederland wereld-kampioen trappen
waarom niet
![]()
zolang je hoge eisen stelt aan jezelf ben je goed bezig
![]()
en zolang je gelooft in je capaciteiten ook.
ik was als f vergeten dat ik een computersysteem wil ontwikkelen.
en als g dat ik het oneindige leven wil.
en als h dat ik
en als i dat ik
en tot en met z dat ik.
en als z niet genoeg is begin ik gewoon weer bij a of noem ik a, a1. en daarna a2.
eigen auto-merk lijkt me ook wat. zelf huizen ontwerpen ook. en zo kun je doorgaan en doorgaan.
a1 na a0 is een eigen politieke partij in nederland. die alle wensen overtreft. ik wil president worden van nederland ook. het koningshuis uitschakelen.
a3 zal waarschijnlijk leider van de hele wereld zijn. dan ben ik caesar. de man die ik vroeger ook was.
jennifer lopez als mijn vrouw? ik denk nog steeds van wel. haar hele muziek gaat over mij. en ik denk nog steeds dat zei de ware is, ondanks haar vele huwelijken die ze gehad heeft. soms denk ik dat zei cleopatra is en ik caesar. maar caesar was een luie hond, of was caesar opgegroeid in een foute tijd?
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-09-2005 21:17:01 ]