Lol mijn top 3 is precies hetzelfde, die Jort is gewoon zo ernstig...das niet normaal meer. Wat ze ermee moeten doen? In het reuzenrad zetten en dan als de rad op het hoogste punt is, stroom eraf halen en weglopen.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Jort Kelder.
[afbeelding]
Giel Beelen.
[afbeelding]
Beau van Erven Dorens.
Zet hier jou top3 neer. En wat moeten we met deze arrogante BN'ers doen?
Bridget is lekkahquote:Op woensdag 14 september 2005 10:15 schreef Skinnymike het volgende:
3. Bridget Maasland
Btw. Giel is cool![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:22 schreef Orcaman1984 het volgende:
01: Frans Bauwer
so what...... neuken moet je haar, niet arrogant vindenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar wel zo arrogant als Bush in New orleans
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
so what...... neuken moet je haar, niet arrogant vinden
Die 3 zijn juist liefquote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Jort Kelder.
[afbeelding]
Giel Beelen.
[afbeelding]
Beau van Erven Dorens.
Zet hier jou top3 neer. En wat moeten we met deze arrogante BN'ers doen?
Ik vind d'r eigenlijk helemaal niet zo mooi. Vrij standaard, en d'r make-up is vaak verschrikkelijk.quote:
Je wil een reden hebben waarom je iemand arrogant vindt?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeker maar ehm, het gaat erom of ze arrogant is. Niet of ze neukbaar is
En als mod zijnde vraag ik om er ook even een reden bij te zetten want anders wordt het een aardige opsomming
Jep maar dan kan ik ook wel een paar topics te makenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je wil een reden hebben waarom je iemand arrogant vindt?
Is dat niet gewoon hoe iemand zich gedraagt?
Ik hou je niet tegen..... maar ik vind het vragen om een motivatie waarom je iemand arrogant vindt niet erg kansrijk.....quote:Op woensdag 14 september 2005 10:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jep maar dan kan ik ook wel een paar topics te maken.
Je kunt toch zeker wel een reden voor een gevoel geven.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen..... maar ik vind het vragen om een motivatie waarom je iemand arrogant vindt niet erg kansrijk.....
Het is imo gewoon een gevoel
Reden: Ze komen arrogant over.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:15 schreef Rekkie het volgende:
Mijn top 3:
1) Beau van Erven Dorens
2) Willibrord Frequin
3) Robert Jensen
In een zinkend schip de atlantische oceaan opsturen!
Damn helemaal vergeten.... wat een kwal is dat zegquote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef buzzer het volgende:
Raymond van Barneveld is wmb de absolute winnaar
Hoe durf je!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vind d'r eigenlijk helemaal niet zo mooi. Vrij standaard, en d'r make-up is vaak verschrikkelijk.
Is geen BN'er..... niets een BF'erquote:Op woensdag 14 september 2005 11:34 schreef pberends het volgende:
Ow ja was er nog een vergeten:
[afbeelding]
Dies niet arrogant, maar onnozel en dom.....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:21 schreef Natalie het volgende:
Sylvie Meis, da's idd een goeie, Deetch.
Nee werd ook niet om gevraagd toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:26 schreef PLAE@ het volgende:
Dit is toch totaal geen opsomming van mensen die je wel eens ontmoet hebt ofzo en die arrogant deden?![]()
Nee maar lijkt me enigzins logisch. Hoe kan je ze anders arrogant noemenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee werd ook niet om gevraagd toch?
Ik zou niet weten waarom je dat niet kan basseren op de dingen die je op tv ziet.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee maar lijkt me enigzins logisch. Hoe kan je ze anders arrogant noemen![]()
Meerdere??quote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga mee met de TSJort Kelder, wat een noobs is dat toch
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef dujour het volgende:
1 van der vaart/Heitinga/Sneijder/Blind/R. Koeman/
2 jensen
3 R. Waterreus
Ik vind dat de meeste Nederlandse 'top' darters in het algemeen erg arrogant zijn, zal wel komen doordat ze lekker veel geld hebben en daardoor denken dat ze erg belangrijk zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef buzzer het volgende:
nu ga ik weer twijfelen aan mijn keuze... Raymond -Sulvie - Raymond - Sylvie....quote:Op woensdag 14 september 2005 12:21 schreef Natalie het volgende:
Sylvie Meis, da's idd een goeie, Deetch.
Welke "top" darter verdient nog meer zoveel geld dan als van B en is bovendien half zo arrogant als deze lulquote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik vind dat de meeste Nederlandse 'top' darters in het algemeen erg arrogant zijn, zal wel komen doordat ze lekker veel geld hebben en daardoor denken dat ze erg belangrijk zijn.
Damn :/ verdomde typfouten ! komt allemaal door die jort keldernoobquote:
Bijv. Koos Stompé, die verdiend niet alleen genoeg met darten, maar ook met de interviewtjes die tussendoor te zien zijn. En nee, waarschijnlijk niet zoveel als van B, maar nog steeds genoeg imo...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Welke "top" darter verdient nog meer zoveel geld dan als van B en is bovendien half zo arrogant als deze lul
Hoe weet je datquote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef Sjekkedelik het volgende:
hey niet fokken met barney he.
als jij zon grote piemel had zou je ook arrogant zijn
Stompie is toch niet arrogant, eerder niet zo heel erg slimquote:Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bijv. Koos Stompé, die verdiend niet alleen genoeg met darten, maar ook met de interviewtjes die tussendoor te zien zijn. En nee, waarschijnlijk niet zoveel als van B, maar nog steeds genoeg imo...
Niet altijd, maar soms ook wel hoor. En nee, echt slim lijkt hij me ook niet... Al heeft hij het wel mooi geregeld met die interviews, daar verdiend hij ook behoorlijk wat centen mee.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Stompie is toch niet arrogant, eerder niet zo heel erg slim
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet altijd, maar soms ook wel hoor. En nee, echt slim lijkt hij me ook niet... Al heeft hij het wel mooi geregeld met die interviews, daar verdiend hij ook behoorlijk wat centen mee.
Hoezo generaliseren?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:01 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
Mijn top 3:
-
2 alle voetballers - denken dat ze heel wat zijn
En LELIJK :yquote:Op woensdag 14 september 2005 14:01 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
Mijn top 3:
-
1 balkenellende - geen uitleg nodig
2 alle voetballers - denken dat ze heel wat zijn
3 victoria koblenko- wat een ongelooflijk dom figuur
Mijn Daphne, wat doe je.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:53 schreef Dirktator het volgende:
Elke presentator van SBS Shownieuws en RTL Beaulevaard.
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:21 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Het Nederlands Elftal
Met z'n gesponsorde kraagie.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bijv. Koos Stompé, die verdiend niet alleen genoeg met darten, maar ook met de interviewtjes die tussendoor te zien zijn. En nee, waarschijnlijk niet zoveel als van B, maar nog steeds genoeg imo...
postkrediet.nl ofzoquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:27 schreef Brennie het volgende:
Ellemieke Vermolen
Ellemieke Vermolen
Ellemieke Vermolen
Beetje overdreven, maar ik word niet goed van dat mens op tv
quote:er zit een knop op je tv
die helpt je zo uit de puree
druk hem in en ga maar mee
de bloemen buiten zetten
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn voetbaltop4 arrogante trainers
Mijn voetbaltop3 trainers die zich nuchter gedragen
1. Robert Maaskant (Trainer die met de media durft te praten en daarnaast een zeer grote betrokkenheid met zijn elftal heet. Tenslotte bewijst hij zeer creatief te zijn) Is in mijn ogen blaaskaak nummer 1 (als de camera uit staat
2. Ron Jans (Een gewone trainer die altijd met leuke metaforen komt aanzetten) Verneukt zijn vrouwtje bij het leven en is achter de camera een stugge arrogante man
3. Guus Hiddink (Blijft zo neutraal mogelijk) Eensch
Klopt! En hij is ook erg dom. In de Nieuwe Revu deden ze een soort testje tussen enkele sporters of ze nog meer wisten dan alleen dingen over hun sport. Co Stompé - die deed ook mee (dat rijmt!) - scoorde behoorlijk goed, maar Raymond gaf alleen maar domme antwoorden en wist bijna niks.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef buzzer het volgende:
Wie bedoel je precies? Irene van de Laar of Fiona Hering? Die laatste vind ik juist tof. Glamour en modeshows interesseren me normaal geen ene fuck, maar als Fiona erover praat luister ik er graag naar. Ze is echt een hele mooie vrouw. Ze heeft zo'n vage blik in haar ogen, maar dat vind ik juist grappig.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:51 schreef xman het volgende:
1. Kwalbert Verlinde
2. Die stomme griet die altijd naast hem zit (met al haar modenieuwtjes)
Over Victoria Koblenko gesproken. Ze schijnt gymnasium gedaan te hebben en dacht dat ze een duizendpoot was met algemene kennis van zaken. Zeer onterecht bleek, want ze sloeg een modderfiguur in Win It en In It.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:47 schreef CasB het volgende:
- Elke voetballer
- Dinand van Kane
- Viktoria Koblenko, mooie tieten maar da's dan ook alles
Optiefen met die afrikaanse asielzoekers. We hebben hier al problemen genoegquote:Op woensdag 14 september 2005 10:32 schreef Deetch het volgende:
Rita Verdonk (waarschijnlijk is het geen arrogantie maar heeft ze gewoon geen gevoel in haar donder. Moet nodig gepaald worden door een afrikaanse asielzoeker, die ze wil afwijzen, omdat het land van herkomst veilig is, waarbij het niet uitmaakt dat hij toevallig een hutu is en terug wordt gestuurd naar een land waar een aantal jaar geleden alle hutus zijn uitgemoord, om haar de ogen te doen openen oor al het leed dat ze onnodig toebrengt)
Allemaal naar het vreemdelingen legioen sturen, en ze laten deporteren naar Siberie voor onzinnige en loodzware patrouille missies.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Jort Kelder.
[afbeelding]
Giel Beelen.
[afbeelding]
Beau van Erven Dorens.
En wat moeten we met arrogante BN'ers doen?
knevel?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef gieling het volgende:
<knip>
-Zo'n EO lozer, ken zn naam niet
Kon hij maar goede programma's kopen en goede kijkcijfers, maar dat kan-ie dus niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef MarkzMan_X het volgende:3) John de Mol - denkt dat met geld alles te koop is en daar heeft ie stiekem wel gelijk in...
Met zo'n avatar moet je ook wel he......quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:13 schreef JPM01 het volgende:
op stip helemaal eenzaam bovenaan Jort Kelder
buitenlandse bekende mensen staat met stip op 1 M. Schumacher
1. M Schumacher
2. R Schumacher
3. jean Todt
Patty Brard arrogant? Niet eerder dom?quote:
Montoya is heel braaf ja die ramt geen mensen van de baan als die het kampioenschap verliestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met zo'n avatar moet je ook wel he......
Gelukkig is JPM een hele lieve jongen, die zijn agressie goed kan beheersen![]()
Je vergeet dat hij ook geen wereldkampioen wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Montoya is heel braaf ja die ramt geen mensen van de baan als die het kampioenschap verliest![]()
en die camera man moet zelf uitkijken![]()
dat wordt die wel, en dat is toevallig in 2006 alquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij ook geen wereldkampioen wordt![]()
"There never was hope....... only a fools hope"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat wordt die wel, en dat is toevallig in 2006 al![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |