Hoe weet je datquote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef Sjekkedelik het volgende:
hey niet fokken met barney he.
als jij zon grote piemel had zou je ook arrogant zijn
Stompie is toch niet arrogant, eerder niet zo heel erg slimquote:Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bijv. Koos Stompé, die verdiend niet alleen genoeg met darten, maar ook met de interviewtjes die tussendoor te zien zijn. En nee, waarschijnlijk niet zoveel als van B, maar nog steeds genoeg imo...
Niet altijd, maar soms ook wel hoor. En nee, echt slim lijkt hij me ook niet... Al heeft hij het wel mooi geregeld met die interviews, daar verdiend hij ook behoorlijk wat centen mee.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Stompie is toch niet arrogant, eerder niet zo heel erg slim
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet altijd, maar soms ook wel hoor. En nee, echt slim lijkt hij me ook niet... Al heeft hij het wel mooi geregeld met die interviews, daar verdiend hij ook behoorlijk wat centen mee.
Hoezo generaliseren?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:01 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
Mijn top 3:
-
2 alle voetballers - denken dat ze heel wat zijn
En LELIJK :yquote:Op woensdag 14 september 2005 14:01 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
Mijn top 3:
-
1 balkenellende - geen uitleg nodig
2 alle voetballers - denken dat ze heel wat zijn
3 victoria koblenko- wat een ongelooflijk dom figuur
Mijn Daphne, wat doe je.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:53 schreef Dirktator het volgende:
Elke presentator van SBS Shownieuws en RTL Beaulevaard.
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:21 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Het Nederlands Elftal
Met z'n gesponsorde kraagie.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bijv. Koos Stompé, die verdiend niet alleen genoeg met darten, maar ook met de interviewtjes die tussendoor te zien zijn. En nee, waarschijnlijk niet zoveel als van B, maar nog steeds genoeg imo...
postkrediet.nl ofzoquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:27 schreef Brennie het volgende:
Ellemieke Vermolen
Ellemieke Vermolen
Ellemieke Vermolen
Beetje overdreven, maar ik word niet goed van dat mens op tv
quote:er zit een knop op je tv
die helpt je zo uit de puree
druk hem in en ga maar mee
de bloemen buiten zetten
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn voetbaltop4 arrogante trainers
Mijn voetbaltop3 trainers die zich nuchter gedragen
1. Robert Maaskant (Trainer die met de media durft te praten en daarnaast een zeer grote betrokkenheid met zijn elftal heet. Tenslotte bewijst hij zeer creatief te zijn) Is in mijn ogen blaaskaak nummer 1 (als de camera uit staat
2. Ron Jans (Een gewone trainer die altijd met leuke metaforen komt aanzetten) Verneukt zijn vrouwtje bij het leven en is achter de camera een stugge arrogante man
3. Guus Hiddink (Blijft zo neutraal mogelijk) Eensch
Klopt! En hij is ook erg dom. In de Nieuwe Revu deden ze een soort testje tussen enkele sporters of ze nog meer wisten dan alleen dingen over hun sport. Co Stompé - die deed ook mee (dat rijmt!) - scoorde behoorlijk goed, maar Raymond gaf alleen maar domme antwoorden en wist bijna niks.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef buzzer het volgende:
Raymond van Barneveld is wmb de absolute winnaar
Wie bedoel je precies? Irene van de Laar of Fiona Hering? Die laatste vind ik juist tof. Glamour en modeshows interesseren me normaal geen ene fuck, maar als Fiona erover praat luister ik er graag naar. Ze is echt een hele mooie vrouw. Ze heeft zo'n vage blik in haar ogen, maar dat vind ik juist grappig.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:51 schreef xman het volgende:
1. Kwalbert Verlinde
2. Die stomme griet die altijd naast hem zit (met al haar modenieuwtjes)
Over Victoria Koblenko gesproken. Ze schijnt gymnasium gedaan te hebben en dacht dat ze een duizendpoot was met algemene kennis van zaken. Zeer onterecht bleek, want ze sloeg een modderfiguur in Win It en In It.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:47 schreef CasB het volgende:
- Elke voetballer
- Dinand van Kane
- Viktoria Koblenko, mooie tieten maar da's dan ook alles
Optiefen met die afrikaanse asielzoekers. We hebben hier al problemen genoegquote:Op woensdag 14 september 2005 10:32 schreef Deetch het volgende:
Rita Verdonk (waarschijnlijk is het geen arrogantie maar heeft ze gewoon geen gevoel in haar donder. Moet nodig gepaald worden door een afrikaanse asielzoeker, die ze wil afwijzen, omdat het land van herkomst veilig is, waarbij het niet uitmaakt dat hij toevallig een hutu is en terug wordt gestuurd naar een land waar een aantal jaar geleden alle hutus zijn uitgemoord, om haar de ogen te doen openen oor al het leed dat ze onnodig toebrengt)
Allemaal naar het vreemdelingen legioen sturen, en ze laten deporteren naar Siberie voor onzinnige en loodzware patrouille missies.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Jort Kelder.
[afbeelding]
Giel Beelen.
[afbeelding]
Beau van Erven Dorens.
En wat moeten we met arrogante BN'ers doen?
knevel?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef gieling het volgende:
<knip>
-Zo'n EO lozer, ken zn naam niet
Kon hij maar goede programma's kopen en goede kijkcijfers, maar dat kan-ie dus niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef MarkzMan_X het volgende:3) John de Mol - denkt dat met geld alles te koop is en daar heeft ie stiekem wel gelijk in...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |