Alles is al opquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja![]()
Oke oke, rondje voor iedereen hier.![]()
dank jequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eten en dan op cursus.
Prettige wedstrijd bij PSV!
Wat ga je laat? Bij dit soort wedstrijden moet je al heel de middag in de stad zittenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:12 schreef rubbereend het volgende:
maar k ben er nu vandoorop naar t stadion
Toen NAC europa in ging was ik zelfs de nacht ervoor alquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat ga je laat? Bij dit soort wedstrijden moet je al heel de middag in de stad zitten.
En dan niet om die vork te gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat ga je laat? Bij dit soort wedstrijden moet je al heel de middag in de stad zitten.
Mits nodigquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan niet om die vork te gebruiken
Wanneer was datquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Toen NAC europa in ging was ik zelfs de nacht ervoor al![]()
Ik zei vroeger altijd tegen m'n de ma als ik nog moest trainen. Ma geen Bruine bonen en spek.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:41 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 straks trainen.
Net gegeten iets met bruine bonen was lekker
Seizoen 03/04quote:
Nu wel weerquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Seizoen 03/04
Tegen Newcastle, weet je nog ?
Tsjah bij ons zeggen ze gewoon eten wat de pot schaftquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei vroeger altijd tegen m'n de ma als ik nog moest trainen. Ma geen Bruine bonen en spek.
Jazeker. Je past er zo tussenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Hoi - is dit die kroeg met de lelijke mannen?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Hoi - is dit die kroeg met de lelijke mannen?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Chavdar Yankow, speler van de Duitse voetbalclub Hannover 96, heeft een doelpunt gescoord. Dat is op zich weinig bijzonder, ware het niet dat de voetballer eerder in de wedstrijd een scheur in zijn penis opliep. De nogal ongebruikelijke blessure was het gevolg van een onbesuisde actie van zijn directe tegenstander.
Eén en ander speelde zich af in de competitiewedstrijd tegen Frankfurt, evenals Hannover 96 uitkomend in de Duitse Bundesliga. "Mijn tegenstander Köhler trapte me recht in mijn kruis. Het deed afschuwelijk veel pijn. Ik merkte eerst niks tot plots het bloed begon door te sijpelen. Toen moest ik wel naar de zijlijn", aldus de pechvogel. Een blessurebehandeling bleek broodnodig, daar de clubarts in de kleedkamer een scheur van vier centimeter in het geslachtsdeel van Yankow aantrof.
Met pleisters poogde de clubarts de scheur te dichten, en met succes: Yankow kon terug het veld in en wist zelfs de 2-0 voor zijn team binnen te tikken, wat tevens de eindstand van de wedstrijd was. Wel moest er na de wedstrijd de nodige nazorg worden toegepast bij de speler: hij kreeg nog een verdovende injectie in zijn geslacht.
De verzorgster van FC Fok-United, Bluezz, snakt naar dit soort blessures.
Ze verwijst zeker weer naar door zo'n pruts-uroloogquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Dat is mooi Pascalquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:24 schreef pascalheister het volgende:
goede avond
goed nieuws, morgen voorronde sollicitatiegesprek van een sollicitatie die ik vorige week op de bus had gedaan
Veel plezier met die achterlijke Duitsers!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:26 schreef Bos81 het volgende:
* Bos verlaat de kroeg en gaat naar Eindhoven
dankje, veel plezier vanavond. Zwaai nog wel evenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi Pascal![]()
* Bos verlaat de kroeg en gaat naar Eindhoven
Prettige avond nog![]()
Ik koop speciaal een lotquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:09 schreef rubbereend het volgende:
Appelsientje die je wel mee aan de staatsloterij?
[..]
dank je
Goed nieuws PH! Veel succes alvast!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:24 schreef pascalheister het volgende:
goede avond
goed nieuws, morgen voorronde sollicitatiegesprek van een sollicitatie die ik vorige week op de bus had gedaan
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
Probeer je wel verstaanbaar te praten PH. Succes!
..... zei de Fries!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
Probeer je wel verstaanbaar te praten PH.
Goed!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef dndiek het volgende:
Noca, hoe bevalt jouw baan?
Netjes hoor !quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens mijn website is uitgekozen tot site v/d week bij
http://www.backpackers.nl/ozreizenwerken/index.html(iets naar beneden scrollen en dan de rechter kolom bij mark 2 oz )
![]()
Die opmerking over Advocaat die hij maakte was wel erg humoristisch.quote:
Wat zei ie dan ? Heb ik net gemist.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die opmerking over Advocaat die hij maakte was wel erg humoristisch.![]()
1921-1922 ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:
Drolquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:42 schreef pascalheister het volgende:
gvd laat ik net een bierglas vallen, zul je net hebben
Hup PSV
Aah mooi, je hebt het heilige goedje niet laten vallenquote:
Vond ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die opmerking over Advocaat die hij maakte was wel erg humoristisch.![]()
Zevert?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vond ik ook
En die van die commentator net: Kan Vennegoor er iets aan doen dat ze daar een smurf opstellen
Klinkt als een soa. Maar ik geloof dat je in live verslagen moet wezen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:56 schreef DivineJester het volgende:
Liverpool staat al met 1-0 voor (door Sinama-Pongo;e in de 2e min.)
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klinkt als een soa. Maar ik geloof dat je in live verslagen moet wezen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klinkt als een soa. Maar ik geloof dat je in live verslagen moet wezen.
Cruijff maakte een opmerking over de lengte van Advocaat. Hij zei: "Dick kan nu in ieder geval zijn teamspelers een keer recht in de ogen kijken".quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Cruijff maakte een opmerking over de lengte van Advocaat. Hij zei: "Dick kan nu in ieder geval zijn teamspelers een keer recht in de ogen kijken".
Ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Gordon en Joling vergeten op te nemen.
*mee doet*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier cocu en terryquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:31 schreef popolon het volgende:
Lekkere Fantasy League punten alvast met Vennegoor en Lampard.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef DeTolk het volgende:Zie mijn post hier bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
* ook mee doet*quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*mee doet*
Rondje van de PSV clan
En vanuit Frankrijk nog een rondje van Lyon er bhijquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Suijk het volgende:
Rondje op kosten van Eindhoven neem ik aan!
Jij lust vast een biertjequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Suijk het volgende:
Rondje op kosten van Eindhoven neem ik aan!
quote:
vooruit dan maar!quote:
ja Jetballoonsquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:32 schreef dndiek het volgende:
Hee Bos
was het iets die jet baloons of hoe die dingen heten?
Dank je en idemquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:46 schreef pascalheister het volgende:
hey Bos ook nog feli
ik duik m'n nest in
Het is er inderdaad eentje om in te lijstenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Nieuw album leadzanger Stones (McCartney)
blijft een hilarisch topicje.![]()
Dank jequote:Op woensdag 14 september 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Feli Bos! (en de andere PSV'ers) Waren er nou mensen die constant weer een ballon pakten om weer op te blazen en weer leeg te laten lopen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat je daar niet op gelet hebt eigenlijk, zou betekenen dat je meer oog had voor de randzaken.
Mooie inhoudelijke post.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:06 schreef DutchGooner het volgende:
EDIT
Dag meidquote:Op woensdag 14 september 2005 01:05 schreef Bos81 het volgende:
Truste mannen
Ik had het tegen -Vaduz-, Ambrosius en Tong.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dag meid
Ik moet morgen weer werken voor het eerst na bijna 3 weken.
6.10 gaat da wekkert.
Dus ik moet zo naar bed denk ik![]()
Ik moest er even e.e.a. op naslaan tong, vandaar dat het even duurde, maar ik laat de verdoving in dit geval(letje)nog even in de ijzzkast.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Wel moest er na de wedstrijd de nodige nazorg worden toegepast bij de speler: hij kreeg nog een verdovende injectie in zijn geslacht.
Ik wacht op een smiliequote:Op woensdag 14 september 2005 01:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik had het tegen -Vaduz-, Ambrosius en Tong.
Ik ben nog wakker
Truste Bluezz
zuipen op mijn kostenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef Noca het volgende:
Trusten!
Feli PSV-ers, rondje van jullie kom ik nog halen
dank voor je smsjequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*mee doet*
Rondje van de PSV clan
SCHor =quote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
dank voor je smsjehoop dat t een beetje te horen was maar heb mn stem bijna weggezongen
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
*biervoorbosinschenkt
er mocht geen bier verkocht worden op t station, dus ben k net nog maar even langs t tafeltennissen geweest en heb daar ff snel wat biertjes gedronken op de overwinning
Ruk!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Wat vond jij van die ballonnenactie ?
wel geinig, zag er aardig uit in t stadion iig geval. Maar volgende keer hoeft t nie meer van mij.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Wat vond jij van die ballonnenactie ?
Zo denk ik er ook over. Allesbehalve die vlaggetjes, maar dit hoeft dus ook niet meer.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel geinig, zag er aardig uit in t stadion iig geval. Maar volgende keer hoeft t nie meer van mij.
Maar dit is wel veel beter dan die rukvlaggetjes, die wil k nooit meer zien.
idd, vlaggetjes doen ze maar lekker in de Arenaquote:Op woensdag 14 september 2005 01:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Allesbehalve die vlaggetjes, maar dit hoeft dus ook niet meer.
Ja, vond ik ook wel. Veel meer gezang dan normaalquote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, vlaggetjes doen ze maar lekker in de Arena
de sfeer zat er wel goed in vond k
ja dat viel mij ook opquote:Op woensdag 14 september 2005 01:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel. Veel meer gezang dan normaal, ook op West
in t voetbalstadion had je sowieso niet gezeten, jij had toch niet naar Praag gegaanquote:Op woensdag 14 september 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
Straks zit ik dus in een honkbalstadion i.p.v. een voetbalstadion.
Ik wens jullie een goede nachtrust toe.
Laten we het hopen, maar de echte fanatieke supporters zullen toch aan de overkant te vinden zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook opzou het dan toch nog goed komen op west
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar de echte fanatieke supporters zullen toch aan de overkant te vinden zijn.
Ja ik heb het er wel naar mijn zin daar, ik zit daar nu vanaf 1997. Natuurlijk is de sfeer op Oost stukken beter, maar het voetbal, waar ik uiteindelijk voor kom, is daar goed te volgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]k zit graag op Oost, favoriete vak. Als k zittend naar voetbal moet kijken kan k mn spanning minder goed kwijt, staand is het beste
.
Maar jij hebt t goed naar je zin op West?
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb het er wel naar mijn zin daar, ik zit daar nu vanaf 1997. Natuurlijk is de sfeer op Oost stukken beter, maar het voetbal, waar ik uiteindelijk voor kom, is daar goed te volgen.
Ja, dat is dan voor iemand die graag op Oost onder wil staan, zeker de beste optie, maar laten we hopen voor je dat er op Oost beneden toch een plaats voor je vrijkomt.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]hopelijk volgend jaar een seizoenskaart als t kan op Oost (maar dan moet k echt geluk hebben) anders graag Oost boven.
2e ring is vanwege t zicht, prima zicht daar, wat meer diepte dan onderquote:Op woensdag 14 september 2005 02:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan voor iemand die graag op Oost onder wil staan, zeker de beste optie, maar laten we hopen voor je dat er op Oost beneden toch een plaats voor je vrijkomt.![]()
Dat is vreemd. Misschien al geweest ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2e ring is vanwege t zicht, prima zicht daar, wat meer diepte dan onder
eindelijk aan t einde van de herhaling van SP de hoogtepunten van de wedstrijden op tv gezien, de belg doet 3 poules en die van PSV niet
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Misschien al geweest ofzo?
Maar ik ben
![]()
quote:Web-redacteur m/v
Functie-eisen: • zeer ruime kennis van Nederlands betaald voetbal en buitenlands voetbal, waarbij vooral de competities van Spanje, Italië en Engeland plus de Champions League belangrijk zijn;
• gevoel voor nieuws en het vermogen om dat te verwoorden in korte, heldere berichten;
• eindredactionele vaardigheden;
• bereidheid om veelal buiten kantooruren te werken: 's avonds en in het weekend;
• zeer nauwkeurig en zelfstandig kunnen werken;
• ervaring bij een electronische nieuwsmedium (Internet, teletekst, etc.);
• de School voor Journalistiek of aanverwante opleiding hebben afgerond;
• flexibel, stressbestendig, teamplayer.
Jij ook goedemorgen hoor.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:25 schreef Bjoro het volgende:
* PSV-ers gefeliciteerd !
*Lion, die had ik vorige week ook al geplaatst
*Tolk, hebben ze Nemo al gevonden dan ?
*SCH lekker een bakkie !
*de rest, goede morgen !
Ja ... de verslaggever zei al dat de sfeer er goed in zat bij het PSV stadion!! ik heb nog gekeken of ik je zag.. maar dat zat er niet inquote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dank voor je smsjehoop dat t een beetje te horen was maar heb mn stem bijna weggezongen
Valt tegen zeker? na een zo'n tijd vakantie..quote:Op woensdag 14 september 2005 09:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook alweer een uurtje aan het werk is
Daarna mag je weer een uurtje luchtenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Valt tegen zeker? na een zo'n tijd vakantie..
*zucht* ik zit hier nog opgesloten tot 18:00 ...
Nee dan ben ik klaar met werken...quote:Op woensdag 14 september 2005 09:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Daarna mag je weer een uurtje luchten![]()
![]()
ohh...quote:Op woensdag 14 september 2005 09:25 schreef Bjoro het volgende:
* PSV-ers gefeliciteerd !
*Lion, die had ik vorige week ook al geplaatst
*Tolk, hebben ze Nemo al gevonden dan ?
*SCH lekker een bakkie !
*de rest, goede morgen !
dus 4 euro in de min....quote:Op woensdag 14 september 2005 09:40 schreef Suijk het volgende:
Wow, 8,50 euro gewonnen in de staatsloterij!
0 euro gewonnen ( 0 euro uitgegevenquote:Op woensdag 14 september 2005 09:40 schreef Suijk het volgende:
5 euro zelfs.quote:
Yeah ... jou dag kan niet meer stukquote:Op woensdag 14 september 2005 09:40 schreef Suijk het volgende:
is het halve werk ?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:02 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen. PSV-ers gefeliciteerd. Een goed begin.....
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ... de verslaggever zei al dat de sfeer er goed in zat bij het PSV stadion!! ik heb nog gekeken of ik je zag.. maar dat zat er niet in
oooo was jij datquote:Op woensdag 14 september 2005 10:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]als k soliciteer word k t toch nie
[..]heb nog wel staan zwaaien
ja met die ballon, zag dat er trouwens een beetje uit op TV?quote:
Rondje erop dan maar!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:40 schreef Suijk het volgende:
Ach ik vond het er niet echt goed uitkomen om eerlijk te zijn..quote:Op woensdag 14 september 2005 10:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja met die ballon, zag dat er trouwens een beetje uit op TV?
jaquote:Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef appelsientje het volgende:
Viel het jullie ook op dat PSV tegen SCH speelde
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
PSV tegen SCH wat krijgen we nou
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik vond het er niet echt goed uitkomen om eerlijk te zijn..
de herrie daarin tegen![]()
en SCH daarna douchen met 11 spelersquote:Op woensdag 14 september 2005 10:57 schreef appelsientje het volgende:
Viel het jullie ook op dat PSV tegen SCH speelde
Hij was blij dat SCHalke 3 keer wisseldequote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]en de hele wedstrijd door gingen er nog ballonnen de lucht is
[..]
en SCH daarna douchen met 11 spelers
hahahaquote:
SCH is nog aan het uitrustenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij was blij dat SCHalke 3 keer wisselde
Nou het valt nooit tegen hoor, alleen die wekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
Valt tegen zeker? na een zo'n tijd vakantie..
*zucht* ik zit hier nog opgesloten tot 18:00 ...
wel aardig, gisteravond verband eraf gehaal en de hele avond gezeten met wat betadine zalf erop. Nu weer ingepaktquote:Op woensdag 14 september 2005 11:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahahadie had ik nog niet gezien
Hoe is het met je vinger trouwens? moet die eraf ?
Buck's Fizz.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:12 schreef rubbereend het volgende:
hoe heet die groep ook alweer die het songfestival won met making your mind up?
dankjequote:
net opgevoede spelers bij PSVquote:Op woensdag 14 september 2005 11:14 schreef appelsientje het volgende:
viel het trouwens ook op dat afellay netjes U zei tegen de interviewer gisteren?
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Spideyman het volgende:
Goeiemorreguhhh
voor mensen die net inschakelen, het is 1 tegen 0 geworden.
succes ermeequote:Op woensdag 14 september 2005 12:16 schreef pascalheister het volgende:
zo richting solli, daarna direct door naar het werk denk ik
Je verwacht meteen aan de slag te kunnen dus...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:16 schreef pascalheister het volgende:
zo richting solli, daarna direct door naar het werk denk ik
Je zit nog steeds op het netwerk van je buurmanquote:Op woensdag 14 september 2005 12:19 schreef VoreG het volgende:
Trouwens dat Fok! text only is geweldig, dit gaat tenminste snel
nee werk wat ik nu nog doequote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Je verwacht meteen aan de slag te kunnen dus...
Mijn buurman is best oke, al weet ik niet wie het isquote:Op woensdag 14 september 2005 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je zit nog steeds op het netwerk van je buurman
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn buurman is best oke, al weet ik niet wie het is
Pff wat is dat studentenleven kut trouwens.. moet nu pas om 13.15 beginnen, kan ik alweeeer uitslapen
ik heb vrijdag juist wel college, omdat ze maandag niet kunnenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:44 schreef dndiek het volgende:
Terug van college
Vrijdag om didactische redenen geen college
Ruilen? Ik heb stage van 09:00 tot 21:00.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn buurman is best oke, al weet ik niet wie het is
Pff wat is dat studentenleven kut trouwens.. moet nu pas om 13.15 beginnen, kan ik alweeeer uitslapen
nee liever niet, vrijdag ben ik om 13.00 klaarquote:Op woensdag 14 september 2005 12:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb stage van 09:00 tot 21:00.
Daardoor heb ik wel vrijdagmiddag vrij.
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:44 schreef dndiek het volgende:
Terug van college
Vrijdag om didactische redenen geen college
dat geintje is al 2 keer gemaaktquote:Op woensdag 14 september 2005 13:08 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi
lees net dat psv 1-0 heeft gewonnen van SCH, wisten jullie dat al
en waarom denk je dat ik het nu weer maak, Appelskippy ?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat geintje is al 2 keer gemaakt![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en waarom denk je dat ik het nu weer maak, Appelskippy ?
welterusten dan maarquote:Op woensdag 14 september 2005 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
College was wel okay. Zometeen maar even een paar uur slapen. Denk anders niet dat ik mijn dienst vannacht ga overleven
Ja ik had hem gezien! echt geweldig is iequote:
Dat is inderdaad erg jeuj.quote:
Statistiekquote:Op woensdag 14 september 2005 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jeuj.![]()
Statistiek vind ik best wel leuk, maar dat programma kon mij niet echt boeien.
Nee, dan ben je geen barbaar vind ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
Ben ik een barbaar als ik dat programma niet ken ?
neem een kloon en laat die dan fokkenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:19 schreef pfaf het volgende:
Druk druk druk.Ik zou nu ook eingelijk niet moeten Fok!ken.
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neem een kloon en laat die dan fokken
Die komt rechtstreeks vanuit haar werk om net op tijd voor het begin van de wedstrijd er te zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan komt Bluezz later zeker.
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:45 schreef pfaf het volgende:
Aaah statistiek, dat vak wat ik hier al menigmaal vervloekt heb en na 2 3 jaar nog steeds niet met een voldoende heb afgesloten.
weet niet waarom, maar vind Lesbos meer iest voor jouquote:
Binnen in mijn hart, binnen in mijn ziel, ik ben binneeeeeeeequote:Op woensdag 14 september 2005 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben binneeeeeeeeeeeeeeeeeee
en ff pauzeren
telt mee af....en nog 4quote:Op woensdag 14 september 2005 15:43 schreef Bluezz het volgende:
Zo. Soepie was lekkel.
Nog 5 kwartieren.
Ik heb mijn werk er voor vandaag weer op zittenquote:
jij zij dan ook wel SPARTIE da's iets heel andersquote:Op woensdag 14 september 2005 16:14 schreef appelsientje het volgende:
Jemig had net een klant aan de lijn,
ik: " Meneer dat typt u ping spartie 10.0.0.138"
Klant: "Spatie? hoe doe ik dat?
In 1 keer gehaaldquote:Op woensdag 14 september 2005 14:45 schreef pfaf het volgende:
Aaah statistiek, dat vak wat ik hier al menigmaal vervloekt heb en na 2 jaar nog steeds niet met een voldoende heb afgesloten.
en hij wist wel de ping te vindenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:14 schreef appelsientje het volgende:
Jemig had net een klant aan de lijn,
ik: " Meneer dat typt u ping spartie 10.0.0.138"
Klant: "Spatie? hoe doe ik dat?
had wwarschijnlijk een belletje op z'n bureau staanquote:Op woensdag 14 september 2005 16:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en hij wist wel de ping te vinden
dat zal wel moetenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
had wwarschijnlijk een belletje op z'n bureau staan![]()
je zit nu van achter het 3e honk te fokkenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:25 schreef golfer het volgende:
Zo, plekken in het honkbalstadion zijn bezet voor ons.
Nee, lekker vanuit thuis, want 10 minuten fietsen vanavond en ik ben er weer.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je zit nu van achter het 3e honk te fokken
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, lekker vanaf de thuisplaat, want 10 minuten fietsen vanavond en ik ben er weer.
Zit trouwens vanavond tussen plaat en 1 naast de perstribune.
je zit nu dus vanaf de thuisplaat te fokken.... of is het het thuishonkquote:Op woensdag 14 september 2005 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, lekker vanuit thuis, want 10 minuten fietsen vanavond en ik ben er weer.
veel plezier !!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, lekker vanuit thuis, want 10 minuten fietsen vanavond en ik ben er weer.
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
veel plezier !!
vergeet je "de Dijk" uitrusting niet ? ben bang dat je het niet droog gaat houden !
en je krijgt vanavond een oranje t-shirt !!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Oranje poncho's en tijgerparaplu bij ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |